Repase automatické převodovky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000
Repase automatické převodovky
Ahoj volváci,
můžete mi někdo, prosím, poradit. Počítám, že budu muset časem zrepasovat převodovku. Zde na fóru jsem často četl, že to dělá nějaký šaman na Volva pan Patočka z Prahy. Netušíte prosím někdo přibližné náklady na repasi? Jedná se o převodvku 6-AUT 2WD / TF-80SD, Volvo v 70 rv. 2013. Převodovce byl pravidelně dělán proplach a měněn olej, a to dokonce i mimo udávané intervaly. Zatím to nemá žádné dramatické výkyvy, ale štěstí přeje připraveným.
Moc díky,
F
můžete mi někdo, prosím, poradit. Počítám, že budu muset časem zrepasovat převodovku. Zde na fóru jsem často četl, že to dělá nějaký šaman na Volva pan Patočka z Prahy. Netušíte prosím někdo přibližné náklady na repasi? Jedná se o převodvku 6-AUT 2WD / TF-80SD, Volvo v 70 rv. 2013. Převodovce byl pravidelně dělán proplach a měněn olej, a to dokonce i mimo udávané intervaly. Zatím to nemá žádné dramatické výkyvy, ale štěstí přeje připraveným.
Moc díky,
F
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Repase automatické převodovky
Na to není jednoznačná odpověď, něco mezi 10 a 100 tisíci. Otázka zní co převodovce je, jak zlobí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Repase automatické převodovky
nj to sa tak urcit neda ale ked sa problem podchyti vcas byva to menej. ak nemas problem zatial tak len pokracuj v pravidelnej vymene oleja s preplachom a budes v klude
-
Offline
- Příspěvky: 797
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Repase automatické převodovky
krátká konzultace s p. Patočkou to vyřeší
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000
Repase automatické převodovky
Nevím, jestli moje navazující reakce přišla, tak ještě raději jednou. Převodovka krásně při jízdě šlape, kvalty padají pěkně a nic neprokluzuje. Jediné co vnímám "možná jako problém", je to, že když přehazuji režim D nebo R, tak je cítit, že se to maličko cukne. Není to žádné poskočení nebo nějaká pecka, ale maličko to cítit je. Já jsem nikdy automat neměl, tak nevím, jak se má převodovka správně chovat. Nicméně, kolega, který má XC60 také 2013 říká, že to je naprosto normální a nemám se tím zabývat. Mechanici při proplachu a výměně oleje, taky nic neříkali. Jediný, kdo s tím měl problém je mechanik, který měnil stabilizační tyčku a musel s tím vjet do dílny. Sice říkal, že při jízdě paráda, ale při přehazování režimu bych neměl cítit vůbec nic. To se mu nelíbilo a říkal, že by to mohl být měnič. Já budu samozřejmě raději vycházet z názorů zde na fóru, protože věřte mechanikům, kteří opravují všechny typy vozů.
Moc díky, F
Moc díky, F
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Repase automatické převodovky
Spíš než měnič, bych tipoval selenoidy.
Změnilo se to nějak po proplachu?
Změnilo se to nějak po proplachu?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 797
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Repase automatické převodovky
možná ještě info, kolik máš najeto, a jestli byla změna při proplachu, jak píše Basstl.. lehký kopnutí či trhnutí při přeřazení je časté, což neznamená, že je to dobře... nejlíp fakt info od člověka, kterému prochází rukama desítky automatů za měsíc, než od majitelů, kteří se utěšují, že mají automat OK
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000
Repase automatické převodovky
Od proplachu se nic zásadního nezměnilo. Auto má najeto 194 tis. Máte někdo prosím kontakt na pana Patočku? Asi to bude na výlet do Prahy, předpokládám, že je to lepší řešení, než to nechat zajít někam zbytečně daleko. Pak je asi oprava finanční rána.
Moc děkuji, F
Moc děkuji, F
-
Online
- Radní
- Příspěvky: 7603
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Repase automatické převodovky
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 435
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Repase automatické převodovky
trvalo mi to 3! sekundyFrida píše:Máte někdo prosím kontakt na pana Patočku?
https://www.idatabaze.cz/firma/448262-patocka-david-svedskedilycz/
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000
Repase automatické převodovky
Moc díky. F
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000
Repase automatické převodovky
Kluci, nevíte, prosím, jaký je rozdíl mezi označením převodovky TF-80SD a TF-80SC? Moc děkuji, F
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000
Převodovka TF-80SD /TF-80SC
Ahoj kluci, nevíte někdo, prosím, jaký je rozdíl mezi převodovkami s označením TF-80SD a TF-80SC?
Moc děkuji, F
UEDIT: jednou stačí.
Moc děkuji, F
UEDIT: jednou stačí.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Repase automatické převodovky
Nehledal jsem to, ale tipuju, že 2 vs. 4WD?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000
Repase automatické převodovky
To mě taky napadlo, nikde jsem to však nedohledal. Každopádně moc děkuji. Založil jsem kvůli tomu nové vlákno, tak se omlouvám za zmatky. Ale moc díky, F
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Repase automatické převodovky
Cus, jelikoz vymena oleje problehla(ten proplach vypadal jak? Masina? Gibbons Flush? Kolik litru oleje? Bylo BG/LM pred a po?), tak se optam, zda u toho probehl nasledne reset oleje a zda se udelala adaptace?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000
Repase automatické převodovky
Ahoj, já to přesně nevím, jak to probíhalo, ale viděl jsem tam nějakou mašinu na proplach. Jsou to kluci z Volva, tak věřím, že to udělali poctivě. Ptal jsem se, jak to vypadalo, jestli to bylo už husté jako Pikao a prý nebylo. Olej byl sice špinavý, ale prý to nebylo nic neobvyklého. Já jsem to tam vezl s tím, že určitě tomu jen prospěji a že by snad mohlo vymizet to drobné cuknutí při přeřazování z D na R nebo naopak. Jestli se dělala adaptace nevím, ale zkusím zjistit. Načetl jsem na vláknech, že by to mohlo pomoct, ale je fakt, že se to po proplachu nezměnilo. Výměna oleje v převodovce se dělala při 177 tis. a teď jsem ji dělal při 192 tis., ale nevím, jestli se v těch 177 tis., adaptace vlastně dělala a jestli to má takový vliv. Psal jsem dnes na mail panu Patočkovi, že bych přijel do Prahy, aby se s tím svezl a řekl mi více. Já jsem nikdy automat pořádně neměl, tak nejsem schopný říct, co je ještě normální a co není. Třeba mi řekne, že ta adaptace to může vyřešit.
Moc děkuji, F
Moc děkuji, F
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Repase automatické převodovky
Pokud mas fakturu, tak se na ni podivej...
No zrovna "kluci z Volva" mi zni jako autorizak a ty si to delaj po svym(vypustit obsah vany, kolik vypustili nalejt a to ze se to smicha se zbylym sajrajtem je jim jedno), takze kolem 200kkm vymenit prevodovku za novou...
Ono kdyby jsi pouzil vyhledavani, tak je to tu popsany tak 10000x, neb se na to nejlepe(bez hledani) nekdo zepta tak 10x do tydne...
No zrovna "kluci z Volva" mi zni jako autorizak a ty si to delaj po svym(vypustit obsah vany, kolik vypustili nalejt a to ze se to smicha se zbylym sajrajtem je jim jedno), takze kolem 200kkm vymenit prevodovku za novou...
Ono kdyby jsi pouzil vyhledavani, tak je to tu popsany tak 10000x, neb se na to nejlepe(bez hledani) nekdo zepta tak 10x do tydne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Repase automatické převodovky
Mam info asi tyden stare z autorizaku o vymene oleje v prevodovce a jeho postupu...
Autorizaky nepouzivaji BG ani jine podobne produkty na proplach, proplach u nich funguje tak ze se vypusti 2 litry stareho oleje, dolije se novy, chvilku necha kvedlat a pak se vse vypusti a napusti se cista napln...
Ja se ted chystam na vymenu na cabru ktere jsem dovezl z nemecka kde byl sice servis jen autorizak ale olej neni predepsany tak se nemenil, prvne jsem chtel do autorizaku ale kdyz jsem slysel postup objednal jsem se ke Jakubovi Hrbacovi co dela u nas na prajzske volva, ten ma masina na proplach BG...
Autorizaky nepouzivaji BG ani jine podobne produkty na proplach, proplach u nich funguje tak ze se vypusti 2 litry stareho oleje, dolije se novy, chvilku necha kvedlat a pak se vse vypusti a napusti se cista napln...
Ja se ted chystam na vymenu na cabru ktere jsem dovezl z nemecka kde byl sice servis jen autorizak ale olej neni predepsany tak se nemenil, prvne jsem chtel do autorizaku ale kdyz jsem slysel postup objednal jsem se ke Jakubovi Hrbacovi co dela u nas na prajzske volva, ten ma masina na proplach BG...
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000
Repase automatické převodovky
Ti kluci rikali, ze to prave nedelaji jako v autorizaku, ze smichaji zbytek stareho s novym. Ja jsem to s nima resil, zajimal me postup. Proplachujou to nejakym cisticem, pak rikal neco snad o aditivu a nove naplni. Predpokladam, ze prave proto k nim jezdi hodne volvistu, protoze v autorizaku je to otres.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Repase automatické převodovky
To zni jako to co sem popsal, coz by bylo idealni. Ale dokud to nezjistis pripadne presne, tak je to vesteni, hadani, JPP...Frida píše:Ti kluci rikali, ze to prave nedelaji jako v autorizaku, ze smichaji zbytek stareho s novym. Ja jsem to s nima resil, zajimal me postup. Proplachujou to nejakym cisticem, pak rikal neco snad o aditivu a nove naplni. Predpokladam, ze prave proto k nim jezdi hodne volvistu, protoze v autorizaku je to otres.
Tak jako tak, bych zacal tim, ze si sezen nekoho s DiCE a VIDA, nebo alespon VDASHem... Potazmo i nektere univerzalky BOSH/DEPLHI a podobne, umej ten reset oleje v AT a hlavne adaptaci(kterou pak musi odjezdit nekdo kdo ji idealne uz delal a umi, nebo minimalne umi cist a pouzivat selskej rozum...).
A hlavne, at (pokud opravdu dotycnej nevi co a proc dela - ja se nebojim mazu je, ale vim co se pak muze stat a co s tim...), tak nemazat stavajici adaptace, umi to pak docela potrapit
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvky: 3022
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Repase automatické převodovky
K čemu je reset oleje v AT? Podle km v počítadle ho stejně nejspíš měnit nebude, má tedy větší význam?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Repase automatické převodovky
Ze o tom ta prevodovka vi a dle toho se chova... Prekvapujici, ze?Tod2 píše:K čemu je reset oleje v AT? Podle km v počítadle ho stejně nejspíš měnit nebude, má tedy větší význam?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvky: 3022
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Repase automatické převodovky
Platí to i pro pětikvalt? Protože mi tady bylo řečeno, že je to jen reset počítadla, nic víc.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Repase automatické převodovky
No necekane, to plati i pro 4kvalt... No ja tady cetl i ze Castrol je kvalitni olej do nasich motoru, ze V50 je plnohodnotne Volvo,Tod2 píše:Platí to i pro pětikvalt? Protože mi tady bylo řečeno, že je to jen reset počítadla, nic víc.
ze nafta je bezproblemove palivo a naftove motory jsou idealni na kratke trasy po meste a dalsi pohadky...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Tod2