V mém zorném poli se objevila sedanová sedmice s krásně zachovalým intrem B230F/M47 a cca. 338k km na hrbu.
Trápí ji v principu dvě věci-nejspíš mrtvá cívka Bendix značená
1389533
S 100941 - 413
(pokud je cajk, může to být rozdělovač, že by vůbec nešla jiskra?) která by pomohla asi i jen půjčit.
Druhá věc je různě šisnutý lak, i když jinak není popraskaný, korozi nevidět (ani v kapsách kolem baterky a nádržky ostřikovačů!), deka na haubně jak nová (chybí 1 plastový capl), intr v parádním stavu krom spínače světel, chromované lišty a podle všeho funkční zajížděcí anténa, klima (pro mne v tuto chvíli neznámá funkce)...
Takže-možná bych zprostředkoval pomoc s cívkou, pokud někdo má a je ochoten prodat/půjčit/poradit
A pokud by ji někdo chtěl, je možné že by byla rozumná řeč s majitelem. Je to auto s citovou hodnotou a rodinným příběhem, takže přijet s plaťákem a řevem "zachovalá rozborka!" asi nepůjde. Ale plechařina je úplně absurdně netknutá, byla by škoda ji nechat shnít.
Já na to nemám prostor a asi ani peníze, takže předhazuju potravu jinačím pacientům.
Pár obrázků mám-můžu doplnit/doplním
740 GL s B230F-co s ní
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
740 GL s B230F-co s ní
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 521
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
x 1
740 GL s B230F-co s ní
Psal jsem SZ.
_________________
▀▄▀▄ V70/2010 ▀▄▀▄ C30/2008 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940 "XC"/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex:S80 3.2/2007 S80 T6/2004 C70C/2001 V70 R/1999 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ V70/2010 ▀▄▀▄ C30/2008 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940 "XC"/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex:S80 3.2/2007 S80 T6/2004 C70C/2001 V70 R/1999 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
740 GL s B230F-co s ní
doufam že dopadne líp než tvoje předchozí krabiceLogan píše:Psal jsem SZ.

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
740 GL s B230F-co s ní
Takhle jsem z Prahe taky jeden rodinný sedan dotáhl. Doteď si voláme a majitel je hrozně rád že se o to auto někdo stará.
Měli ji 18 let.
Mě teď odsloužila po záchraně 20 tis. km. a považuji ji za nejvděčnější auto které jsme měli.
Berte to, než to zase skončí někde ve šmelcu !
Měli ji 18 let.
Mě teď odsloužila po záchraně 20 tis. km. a považuji ji za nejvděčnější auto které jsme měli.
Berte to, než to zase skončí někde ve šmelcu !
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
740 GL s B230F-co s ní
Reginy na cívky trpěly. To číslo cos postoval je ale nejspíš ECU. Pavel2 má ode mě všechno, co souviselo s reginou, tak by možná zapůjčil na testy, pokud to ještě má. A vůbec jí asi miluje, když má dvě reginový auta doma 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 10
740 GL s B230F-co s ní
cívku jsem kupoval novou, jen cívku bez toho hliníkového modulu byla za cca 300kc
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
740 GL s B230F-co s ní
Konečně obrázky.
Pokud bude zájem, podle všeho dokážu do zítra dopo nafotit zvenku ještě něco, budu mít jednu cestu +/- okolo. Pak dva týdny leda zprostředkovat kontakt, budu bez šance se tam někam okolo mihnout.
Zvenku vážně žádná sláva, ale spodek vypadá hodně dobře a jestli vypadá jako motorový prostor, tak je to skoro nové auto...
Na dveřích snad někdo zkoušel, co by dokázal s leštěnkou-ale nezkoumal jsem to.
Nějak se mi to auto líbí čím dál víc...
Pokud bude zájem, podle všeho dokážu do zítra dopo nafotit zvenku ještě něco, budu mít jednu cestu +/- okolo. Pak dva týdny leda zprostředkovat kontakt, budu bez šance se tam někam okolo mihnout.
Zvenku vážně žádná sláva, ale spodek vypadá hodně dobře a jestli vypadá jako motorový prostor, tak je to skoro nové auto...
Na dveřích snad někdo zkoušel, co by dokázal s leštěnkou-ale nezkoumal jsem to.
Nějak se mi to auto líbí čím dál víc...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: C 3, peter cz, Warcz