Sinki+imrija: 944
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4724
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#76 Sinki+imrija: 944
jak se na LH 2.4 nastavuje předstih?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#77 Sinki+imrija: 944
EZK má na sobě nezapojené a nepopsané piny, kterými se dá seštelovat.Ondra. píše:jak se na LH 2.4 nastavuje předstih?
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#78 Sinki+imrija: 944
Nejdriv bych resil tu lambdu, co se tyce predstihu tak ono tam moc na vyber neni..budto +3 nebo +6, na tu druhou variantu to chce mit fakt dobry palivo a poradne naucenej jetronic...cimz se vracim zpatky k ty lambdeimrija píše:Pomůže mi to někdo nastavit tak jak bych to měl nastavit?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#79 Sinki+imrija: 944
Nejsem si jistý že mám softwarově vůbec podporovanou lambdu. Nenapadá mě ani jak to zjistit. Řešili jsme to na srazu a slíbil jsem že pošlu fotky jednotek, to taky ještě udělám, ale tohle auto je celé nějaké specifické.
Navíc nevím jestli není škoda z jediné B230G široko daleko dělat B230FB který někteří používají jako podstavec na květníky. Ten rozdíl je ve svodech, výfuku, lambdě, katu, kabeláži a jednotkách.
Navíc nevím jestli není škoda z jediné B230G široko daleko dělat B230FB který někteří používají jako podstavec na květníky. Ten rozdíl je ve svodech, výfuku, lambdě, katu, kabeláži a jednotkách.
Naposledy upravil(a) imrija dne 18 čer 2019 15:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13113
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#80 Sinki+imrija: 944
Njn, ale kam tu lambdu zapojit, když nikde nejsou volné kabely na které by se to dalo připojit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#81 Sinki+imrija: 944
fb má 531 hlavu, z toho bys udělal jen efko, ne?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#82 Sinki+imrija: 944
G je stejné železo jako FB.Nimrod píše:fb má 531 hlavu, z toho bys udělal jen efko, ne?
Mám taky onu hlavu.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#83 Sinki+imrija: 944
Aha, zadna lambda, zadnej kat...to bude to samy jako B280F vs. B280E co jsme resili s drticem roky nazpet, akorat ze tohle uz bezi na lh2.4.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=32724#p399301
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=32724#p399301
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#84 Sinki+imrija: 944
tak to čumim. měl jsem za to, že 531 měla jen fb a b230etimrija píše:G je stejné železo jako FB.Nimrod píše:fb má 531 hlavu, z toho bys udělal jen efko, ne?
Mám taky onu hlavu.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#85 Sinki+imrija: 944
já taky, měl jsem B230G a obyč hlavu 530
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 18 čer 2019 20:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#86 Sinki+imrija: 944
Esli se ti nelibi 531 tak ji klidne s tebou za 530ku vymenim
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 882
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#87 Sinki+imrija: 944
Honzo a podle čeho jsi si tak jistý, že to není FB? Můj táta má v techničáku taky blbosti, ale v autě je FBéčko
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#88 Sinki+imrija: 944
Taky máme v techničáku FB. Ale ty motory mají být údajně podle několika dokumentů stejné. B230FB = B230G, jenom auto nemá kat, lambdu, a jiný software.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#89 Sinki+imrija: 944
hlavně dle vinka je to b230g, že jo...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#90 Sinki+imrija: 944
Nimrod píše:hlavně dle vinka je to b230g, že jo...
Ano, to je
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#91 Sinki+imrija: 944
Aby se neřeklo že kecám, tak
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#92 Sinki+imrija: 944
hmmm jen ta hlava má hodnotu toho, cos dal za celý auto ať slouží
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 183
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: 944 B230G, 945 B230FB, 245 B230F
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
#93 Sinki+imrija: 944
Začalo to větou: "Měli bychom to auto alespoň vysát", dopadlo to tak, že byl veškerý interiér venku.
Flíčky rzi na podlaze jsme odrezili a přetřeli: Veškerý bordel pod koberečky vysáli: Plasty vydrbali. Nejvíce se osvědčila směs isopropylalkoholu, octu a saponátu, s kartáčkem a ve sprše. Pak přišly na řadu koberce - po mnoha pokusech se nejvíce osvědčil tepovač, vymáchat ve sprše a vodním vysavačem vysát, několikrát zopakovat. Části s molitanem několikrát vytepovat: Poničené části opravit: A nakonec vše naskládat zpět: Ještě stále některé plastíky nenašly své místo a to náš čeká ještě kufr
Všechny fotky zde: https://photos.app.goo.gl/fmWxAH8RshRYJfrt7
Flíčky rzi na podlaze jsme odrezili a přetřeli: Veškerý bordel pod koberečky vysáli: Plasty vydrbali. Nejvíce se osvědčila směs isopropylalkoholu, octu a saponátu, s kartáčkem a ve sprše. Pak přišly na řadu koberce - po mnoha pokusech se nejvíce osvědčil tepovač, vymáchat ve sprše a vodním vysavačem vysát, několikrát zopakovat. Části s molitanem několikrát vytepovat: Poničené části opravit: A nakonec vše naskládat zpět: Ještě stále některé plastíky nenašly své místo a to náš čeká ještě kufr
Všechny fotky zde: https://photos.app.goo.gl/fmWxAH8RshRYJfrt7
_________________
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5209
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#94 Sinki+imrija: 944
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4724
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#95 Sinki+imrija: 944
pokud neco polames mam tu celej modrej intr
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#96 Sinki+imrija: 944
Taky sem nabizel...Ondra. píše:pokud neco polames mam tu celej modrej intr
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#97 Sinki+imrija: 944
Veľakrát som aj ja začínal s tým "alespoň" ako vy, a rozobral som nakoniec 1/4 auta. Ste super tímsinki píše:Začalo to větou: "Měli bychom to auto alespoň vysát", dopadlo to tak, že byl veškerý interiér venku.
Dobrá precízna práca! Nech sa vám darí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#98 Sinki+imrija: 944
Zatím jsme naštěstí nepolámali nic, ale co by mě zajímalo je třeba potah na řidičovo sesli (leč teď už nemá rozpáraný kraj, tak je stále propálený cigaretou a je to tam jako pěst na oko). Popř. i molitan do sesle, tenhle už se různě drobí a lepil jsem ho.Ondra. píše:pokud neco polames mam tu celej modrej intr
Potažmo řidičovo koberec v zachovalém stavu, náš je zničený (odbarvený) nemrzkou a už i celkem dost prošoupaný.
A taky třeba sedánkový koberce do kufru, ty boční, máme tam plasty a je to v porovnání s kobercema k prdu.
však jsme si ho už i část odvezli3m3 píše:Taky sem nabizel...
Díky, zrovna od tebe to opravdu zní jako poklona Kéž by na tyhle akce bylo více času. Ještě v interiéru není poskládané vše, a už to bude několik týdnůIgorS píše:Veľakrát som aj ja začínal s tým "alespoň" ako vy, a rozobral som nakoniec 1/4 auta. Ste super tím
Dobrá precízna práca! Nech sa vám darí.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#99 Sinki+imrija: 944
Neboj, staci jeste krapet rozsirit/znasobit vozovy park a bude to vse na mesice, roky...imrija píše:Díky, zrovna od tebe to opravdu zní jako poklona Kéž by na tyhle akce bylo více času. Ještě v interiéru není poskládané vše, a už to bude několik týdnů
I proto sem skocil po BLÚovi, sic jinak bych radeji kombik, 2.3 benzin, kuzi, etc., ale proste na nem je vetsina spinave/narocne prace hotova, takze to, ze motor nebyl venku a motorovej prostor se spis tak nejak jen pocakal s prikrytym motorem je v podstate detail, vyndat ho a udelat to poradne je prace na 1-2 odpoledne
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#100 Sinki+imrija: 944
Išlo o vyjadrenie uznania, že to robíte poriadne. Totiž v tejto dobe nie je veľa ľudí čo robia tak, že keď už tak poriadne a neskončia len s povrchným kozmetickým prístupom. Hlavne keď ide o staršie auto.imrija píše:Díky, zrovna od tebe to opravdu zní jako poklona
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 95 Odpovědi
- 6261 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 5 Odpovědi
- 324 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 401 Odpovědi
- 51589 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 2 Odpovědi
- 1064 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Benjamin Krejčí
-
- 7 Odpovědi
- 524 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej