

Nejlepší co by jsi mohl udělat je to prodat a koupit T5.Bohys píše:Dobrý den, mám dotaz. Doporučil by jste mi někdo silnější turbo do s60 2.4T. Děkuji![]()
Proč by to mohly být vyhozené peníze ?raolsa píše:Nejlepší co by jsi mohl udělat je to prodat a koupit T5.Bohys píše:Dobrý den, mám dotaz. Doporučil by jste mi někdo silnější turbo do s60 2.4T. Děkuji![]()
Všechno ostatní jsou vyhozené peníze.
To je super!gigy píše:Ok tak to si nebyl ty, tak už budou ve Vrchlabí 3 stejný S60
Prodat to a koupit T5 nejspíš vyjde levněji, než dávat na 2.4T větší turbo a další nutný úpravy s tím spojený (vstřiky, úprava softu, spojka atd.).Bohys píše:Proč by to mohly být vyhozené peníze ?raolsa píše:Nejlepší co by jsi mohl udělat je to prodat a koupit T5.
Všechno ostatní jsou vyhozené peníze.
Díky, za rady budou se hodit, děkujiZajsoft píše:CHIP ma smysl sam o sobe...
Ale tak zas rekneme, ze pokud by bylo zrale na repas, tak ma smysl udelat konverzi z 13T na 16T.
Stejne tak kdyz by byla treba vymena IC za celokovovy, tak proc tam nedat GPI/Japan...
Vstriky nejsou vetsinou treba, ale jinak sou(jete) za par kacek...
Ale v prvni rade, dat to do pucu a pak teprve vymejslet tohle...
Po T5 jsem taky koukal, ale nenašel jsem a když jo tak to bylo pro mě drahé.raolsa píše:Přesně!
Nad T5 jsem taktéž přemýšlel, ale spíš si chci s autem hrát a je jedno kolik by to stálo ani že to nezvýší cenu atd.. Nechtěl jsem ho koupit silné, ale udělatsimons93 píše:Ono do těch úprav a následných oprav se dá zahučet hned klidně dvojnásobek ceny autatak bacha na to. Ale jak píše Zajsoft, nejdřív to chce stoprocentní stav auta a pak co odejde, tak klidně nahradit lepší variantou. Aspoň se to rozloží do delšího časovýho úseku. Ale pořád si myslím, že je lepší přišetřit na T5, protože tady je ještě jeden aspekt... do 2.4T budeš sypat peníze za úpravy, ale nikdo to neocení a cenu auta to nezvedne. T5 si cenu držet bude. Takže ve výsledku když započítáš zůstatkovou cenu auta, tak T5 vyjde výhodněji. Sice teď víc zaplatíš, ale časem když budeš chtít prodat, tak taky mnohem víc dostaneš.
Děkuji za rady, budou se hoditEjdou Rotacak píše:Jde spíš o to, jestli následně budeš schopnej udržet svoje vášně na uzdě a kam až budeš chtít pokračovat.
Pokud zůstaneš u výměny turba a následného !nutného! přehrání SW, tak to je docela za hubičku.
(turbo koupíš na vrakáči za 2 500 - 5 000 kč, pokud bude čisté a nezaflákané od oleje a už
ti rukama pár turb prošlo, můžeš risknout výměnu turba i bez repase a přetěsnění, s chipem, turbem
i prací se pak dostaneš do 20 000kč)
(důležité, abys měl jistotu, že jsou vyměněny všechny provozní náplně, filtry, rozvody,
spojku bych řešil jedině v případě, že je jasné, že jde do kopru. Pokud zabírá tak jak má,
může ještě sloužit a výměnu řešit až bude po smrti.)
V tomhle scénáři (a pokud budeš mít štěstí na auto, které bude bez nečekaných závad)
je to určitě finančně daleko výhodnější než kupovat T5, které jsou v"chvalitebném - dobrém"
stavu stejně minimálně za 100 000 kč, spíš za 150 000kč.
Taky se ale může jednoduše stát, že ti švihne a po výše popsaném upgradu budeš
nutně potřebovat i vejfuk, pak budeš chtít 3"DP, a ta už vyžaduje další úpravu ECU,
zelené vstřiky, sání, sportovní intercooler........ Najednou zjistíš, že to nebrzdí a tlumiče
stojí za vyliž kočku. A pak se může jednoduše stát, že si s hrůzou uvědomíš, že si do
servisu a úprav nacpal dalších 150 000 - 400 000kč... a že tu takový exoti jsou![]()
![]()
Ono to začíná nenápadně - jen chip a turbo, po čase si k autu třeba vypěstuješ citovou
vazbu a začneš vrážet enormní prachy do stávající motorizace, i když rozum velí prodat
a koupit rovnou sportovní model. Zas pak ale vzniknou zajímavý hybridy a vozový park je
pestřejší a občas pěkně překvapí.
Přitom krásná T5/R ve velmi dobrém stavu a úplnou servisní historií stojí
+- 200 000 - 250 000kč....
"Závoďáka" z toho zrovna dělat nechci. Chci si to přestavět podle svého. T5 by byla pro zavodní auto určitě dobrý základ. Nějaké tedy rady na torbo ? Jaký typ třeba ?ok2ucx píše:2.4T je z fabriky silně podladěná a zdechlá motorizace. I z vlastní zkušenosti mohu tvrdit, že dobře čipnutá 2.4T (v dobrém stavu - hadice, turbo samotné, odvětrání klikovky, nastavení wastegate, atp.) jede pak výrazně lépe -- pokud je to to, co vlastně jen hledáš.
Přestavovat tohle na "závoďáka" (velké turbo) je ale celkem ranec peněz, asi bych pro něco takového vzal jako základ onu zmíněnou T5ku.
/PL
http://www.ardideas.com/ARD-Tuning-TD04HL-Billet-22T_p_2259.htmlBohys píše:"Závoďáka" z toho zrovna dělat nechci. Chci si to přestavět podle svého. T5 by byla pro zavodní auto určitě dobrý základ. Nějaké tedy rady na torbo ? Jaký typ třeba ?ok2ucx píše:2.4T je z fabriky silně podladěná a zdechlá motorizace. I z vlastní zkušenosti mohu tvrdit, že dobře čipnutá 2.4T (v dobrém stavu - hadice, turbo samotné, odvětrání klikovky, nastavení wastegate, atp.) jede pak výrazně lépe -- pokud je to to, co vlastně jen hledáš.
Přestavovat tohle na "závoďáka" (velké turbo) je ale celkem ranec peněz, asi bych pro něco takového vzal jako základ onu zmíněnou T5ku.
/PL
Garrett byl jen příklad, myslel jsem třeba podobnápeter cz píše:Když bys rád toho Garretta, tak GT2871R chodí na whiteblokách dobře, jen už to není p´n´p a 2,4t s ním nebude mít dlouhou životnost
Uživatelé procházející toto fórum: gordonfreeman80, smolda