Zrychlení T5ky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 19 roků
- Vůz: C 70
posledně se mi jedna O II ( cela cerna + cerny okna) lepila ve vesnici na zadecek tak jsem slusne drzel 50 az k ceduli konec obce, v okamziku kdy me zacal predjizdet ( predpokladam ze si ten ridic podradil) , jsem jenom seslapl plyn na podlahu a nez se ten dotycny nadal tak jsem mel 100 m naskok a on se zacal vracet zpet do praveho pruhu... to je zrychleni ala VOLVO
_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Lado když jedeš tak 50-70Km/h na 4ku a šlapneš mu, jak se zachová a za jak dlouho se ti sepne asi turbo? Trochu blbá otázka no ale snad
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 19 roků
- Vůz: C 70
reaguje tak za 1-2 sek....podradi na 2 (asi) a prudce vyrazi ze te to normalne tlaci do sedacky ...pak asi tak ve 140 radi znovu ale to je tak plynuly ze to neni poznat (jenom podle otackomeru)proste porad jede naplno , turbo zacne lehce piskat ale to nemas moc casu ani sledovat protoze se opravdu musis venovat rizeni to zrychleni je tak uzasny..... ve 170 - 190 povolim plyn znovu zaradi a jede dál naplno.... opravdu by me zajimala max rychlost...je to fantastickej zazitek neco jako kdys sedis v letadle pri startu... ten automat je bozskej z 60 na 170 to cely trva tak 5-7 sekund ,chtelo by to spolujezdce co to stopne a natoci na video, rucicka rychlosti leti nahoru jako sip v sobotu jsou V Mimoni tuningové války... tak si asi pojedu zkusit mily s pevnym startem...
Naposledy upravil(a) LADA11 dne 02 kvě 2007 14:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
To mě to zase v pátek nandala černá OII 2.0TDI na dálnici D5 u Ejpovic do kopce. Jela předemnou a jelikož před ní někdo vjel, tak jsme na začátku kopce jeli oba cca 110km / hod. On na to šláp a ujel mi tak na 50 m.LADA11 píše:posledně se mi jedna O II ( cela cerna + cerny okna) lepila ve vesnici na zadecek tak jsem slusne drzel 50 az k ceduli konec obce, v okamziku kdy me zacal predjizdet ( predpokladam ze si ten ridic podradil) , jsem jenom seslapl plyn na podlahu a nez se ten dotycny nadal tak jsem mel 100 m naskok a on se zacal vracet zpet do praveho pruhu... to je zrychleni ala VOLVO
Asi bych měl doplnit, že já tam měl pořád 5tku, kdežto on během ujíždění podřadil / zasypal mě dýmem
Ve 180 km/hod to v kopci vzdal
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Jj taky frajer s Ochcáfkou černou druhý generace, zamnou ve Štěchovicích a nějak se lepil, tak sem to do kopečka(Štěchovičák ) rozjel na 80 a jak skončila obec tak sem mu naložil a začal trochu šlapat na 4ku do kopečka, zatáčky, nezatáčky 110-130... co z toho vyplívá? musim koupit nový tlumiče na to že to má 240 koní tak se naklání jako prase, zlatá 480ka
Jinak skoro na hoře před rovinkou k Shellce sem se nechal předjet, brutálně zbržděn Filckou, se frajer musel cejtit když mě dal přes plnou čáru
Jinak skoro na hoře před rovinkou k Shellce sem se nechal předjet, brutálně zbržděn Filckou, se frajer musel cejtit když mě dal přes plnou čáru
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Heh, no me vcera v noci na D1 Slavkov> Brno cosi s xenonama problikavalo, kdyz jsem predjel kamion a nalepil se mi na zadek, kdyz tam bylo omezeni na 110 a furt svitil dalkovyma...nebylo kam uhnout...do kopce jsem to roztocil na 220 a to uz neblikal a ztracel se...nevim co to bylo, jel na Prahu...kdyz jsem odbocil na Brno pokracoval tak 200 km/h.Conan píše:To mě to zase v pátek nandala černá OII 2.0TDI na dálnici D5 u Ejpovic do kopce. Jela předemnou a jelikož před ní někdo vjel, tak jsme na začátku kopce jeli oba cca 110km / hod. On na to šláp a ujel mi tak na 50 m.
Asi bych měl doplnit, že já tam měl pořád 5tku, kdežto on během ujíždění podřadil / zasypal mě dýmem
Ve 180 km/hod to v kopci vzdal
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Už máš vybráno, co tam dáš? Tlumiče mě taky čekaj. A když už dal bych možná rovnou sportovní. Přemejšlel jsem o červených KONI, ale kámoš je má na autě a když chytneš díru, je to jak kdybys měl podvozek natvrdo. Nerad bych z toho udělal paskvil, kterej se nechová ani sportovně, ani neni pohodlnej.Sibr píše:musim koupit nový tlumiče na to že to má 240 koní tak se naklání jako prase, zlatá 480ka
Nevíte třeba někdo, jestli se na starou 70 dělal originál připlatkovej sportovní podvozek, jako to je u tý aktuální, popřipadě jestli by se dal z komponentů poskládat za levnějc?
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 19 roků
- Vůz: C 70
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 19 roků
- Vůz: C 70
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Tlumice KONI jsou vetsinou stavitelne, kdyz to nastaveni nechas na komfort, mekci nastaveni, tak to neni o moc tvrdsi nez bezne tlumice...aspon ty co mam ja.dali píše:Už máš vybráno, co tam dáš? Tlumiče mě taky čekaj. A když už dal bych možná rovnou sportovní. Přemejšlel jsem o červených KONI, ale kámoš je má na autě a když chytneš díru, je to jak kdybys měl podvozek natvrdo. Nerad bych z toho udělal paskvil, kterej se nechová ani sportovně, ani neni pohodlnej.Sibr píše:musim koupit nový tlumiče na to že to má 240 koní tak se naklání jako prase, zlatá 480ka
Nevíte třeba někdo, jestli se na starou 70 dělal originál připlatkovej sportovní podvozek, jako to je u tý aktuální, popřipadě jestli by se dal z komponentů poskládat za levnějc?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Mám jak už sem tu několikrát psal, tak také zvítezili Koni FSD, sada na 70tku za 16k slyšel sem o nich jen dobré, takže až budou tak poreferuji.dali píše: Už máš vybráno, co tam dáš?
Bohužel asi nestačí dorazit před odjezdem do Sušice :?
http://www.autodoplnky.cz/aktuality-sho ... razni=true
http://www.koni.com/index.php?id=190
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Doporučuji stavitelný žlutý KONI, viz. roger.dali píše:Už máš vybráno, co tam dáš? Tlumiče mě taky čekaj. A když už dal bych možná rovnou sportovní. Přemejšlel jsem o červených KONI, ale kámoš je má na autě a když chytneš díru, je to jak kdybys měl podvozek natvrdo. Nerad bych z toho udělal paskvil, kterej se nechová ani sportovně, ani neni pohodlnej.Sibr píše:musim koupit nový tlumiče na to že to má 240 koní tak se naklání jako prase, zlatá 480ka
Nevíte třeba někdo, jestli se na starou 70 dělal originál připlatkovej sportovní podvozek, jako to je u tý aktuální, popřipadě jestli by se dal z komponentů poskládat za levnějc?
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé