krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#1 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Zdravím pánové,
auto je od rána v AV na výměně brzd z XC90 a šije ve mě, že bych ještě zkusil poptat 16T turbo, pokud ho mají skladem.
Věc se má tak, že mám nízkotlaký B5254 T2 poslední F-L V70 MY 2007 se svody z R,
výfuk 2,5 ve dvou trubkách z V70R od BSR, intercooler do88 Big Pack
včetně nerez trubek a chip ARD Stage 2.
Časem chci jít do 19T, 3"DP atd., ale furt mě čeká ještě letos dvouhmota, spojková sada z Imprezy.
Stage 4 chip je tak věcí vzdálené budoucnosti za 12 měsíců, tak si říkám jestli je možné na těch 12 měsíců
lítat na 16T bez změny SW? jen mechanická záměna turb z 14T LPT na 16T HPT
Předem díky tunerům za podněty.
auto je od rána v AV na výměně brzd z XC90 a šije ve mě, že bych ještě zkusil poptat 16T turbo, pokud ho mají skladem.
Věc se má tak, že mám nízkotlaký B5254 T2 poslední F-L V70 MY 2007 se svody z R,
výfuk 2,5 ve dvou trubkách z V70R od BSR, intercooler do88 Big Pack
včetně nerez trubek a chip ARD Stage 2.
Časem chci jít do 19T, 3"DP atd., ale furt mě čeká ještě letos dvouhmota, spojková sada z Imprezy.
Stage 4 chip je tak věcí vzdálené budoucnosti za 12 měsíců, tak si říkám jestli je možné na těch 12 měsíců
lítat na 16T bez změny SW? jen mechanická záměna turb z 14T LPT na 16T HPT
Předem díky tunerům za podněty.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Mechanická záměna je bez problémů, u origo softu však budeš narážet na limitaci ECU, která ti bude nejspíše s OEM software při vyšším plnícím tlaku posílat auto do nouzaku.
Lze řešit nastavením wastegate, ovšem pak postrádá záměna turba smysl.
Lze řešit nastavením wastegate, ovšem pak postrádá záměna turba smysl.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#3 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Já jsem na T5 jezdil přes půl roku na 19T bez jakýchkoliv zásahu do SW a žádný nouzaky se nekonal. Výkon lehce povyskocil, nicméně plnej potenciál turba přišel až s novým chipem...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#4 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Díky za reakce,
však píšu, že tam není !OEM SW!, ale ARD Stage 2 od D5T5.com. Co myslíte? ono, dokud člověk nezkusí, tak stejně neví
na čem bude. Nechci kvůli ani ne roku platit +- YXZY kč za SW Stage 3, když tam nakonec stejně půjde další tuning železo
a cílová meta je Stage 4 SW.
Pavel Lajšner už po přechodu na do88 Big Pack a výfuk z R navrhoval, že pokud tam dám ještě 3"DP, tak už Stage 2 SW stačit
nebude. Nevím ale, jak je to se zaměnou 14T LPT za 16T HPT. Pokud by výkon alespoň trochu povyskočil, tak za těch
pár tisíc 16T klidně vezmu a počkám než našetřim na nový 19T, green injectors atd...
však píšu, že tam není !OEM SW!, ale ARD Stage 2 od D5T5.com. Co myslíte? ono, dokud člověk nezkusí, tak stejně neví
na čem bude. Nechci kvůli ani ne roku platit +- YXZY kč za SW Stage 3, když tam nakonec stejně půjde další tuning železo
a cílová meta je Stage 4 SW.
Pavel Lajšner už po přechodu na do88 Big Pack a výfuk z R navrhoval, že pokud tam dám ještě 3"DP, tak už Stage 2 SW stačit
nebude. Nevím ale, jak je to se zaměnou 14T LPT za 16T HPT. Pokud by výkon alespoň trochu povyskočil, tak za těch
pár tisíc 16T klidně vezmu a počkám než našetřim na nový 19T, green injectors atd...
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Mno 16T bude mit pri stejnem tlaku vyssi CFM a vadnout bude taky o neco pozdeji.
Samozrejme muzes i pripadne pouzit treba MBC a tlak navysit, otazkou je jak jsou nastaveny limitery v SW...
Samozrejme muzes i pripadne pouzit treba MBC a tlak navysit, otazkou je jak jsou nastaveny limitery v SW...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#6 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Nejsem si jistej že MBC bude tady to správný řešení. Z toho se jednotka posere, ta má poslední slovo co se tlaku týče. Já v záměně turba bez nahrání SW nevidím problém, maximální plnící tlak bude furt stejnej, jen průběh se lehce změní. A určitě ne natolik aby auto bylo nepojizdne nebo v nouzaku...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#7 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
No kdyz ji tam das MBC, tak at si ECU dela s TCV co chce.
Treba na P2 se Stock SW mam ozkousene, ze lze TCV uplne vyradit(jen ho nechat pripojenej),
na Wastegate pripojit podtlak, cim je stale zavrena, tj. ano Turbo se pak pretaci...
Ale ECU ani pip... Ve smyslu, chyba motoru/nouzak. Ve vypisu jinak bude chyba regulace...
Osobne to pouzivam na test zda je vadne TCV, kdyz neni po ruce nic lepsiho... A onehda jsme to zamerne bypassli na sprintech
Treba na P2 se Stock SW mam ozkousene, ze lze TCV uplne vyradit(jen ho nechat pripojenej),
na Wastegate pripojit podtlak, cim je stale zavrena, tj. ano Turbo se pak pretaci...
Ale ECU ani pip... Ve smyslu, chyba motoru/nouzak. Ve vypisu jinak bude chyba regulace...
Osobne to pouzivam na test zda je vadne TCV, kdyz neni po ruce nic lepsiho... A onehda jsme to zamerne bypassli na sprintech
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#8 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Ejdu dávej ty věci, které nepotřebuješ bokem. Až se mi na mojí sériové V70 něco pokazí budu vědět komu napsat
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
A dopadne jak ja, plna garas seriovejch veci
Konecne bych mel vylikvidovat tech X sad 16" elektronu...
Konecne bych mel vylikvidovat tech X sad 16" elektronu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#10 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Zajasoft: Tak to čumím. Na P2 to nemám odzkoušené ale čekal bych že to bude dělat problémy. Na devitce mi to šlape krásně ale to je pravěk
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
No na P80 to same, ale je to MY04, takze uz taky ME7...metju píše:Zajasoft: Tak to čumím. Na P2 to nemám odzkoušené ale čekal bych že to bude dělat problémy. Na devitce mi to šlape krásně ale to je pravěk
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Vzhledem k tomu, že Ejdou už nemá OEM soft (což jsem přehlédl), tak je to jedno, ale přes to u přechodu z nizkotlaku na vysokotlak toto opravdu hrozí. Vím jak dlouho jsem já ladil 16T turbo na 2,0t s OEM softem. ME7 to v OEM típne docela rychlemetju píše:Nejsem si jistej že MBC bude tady to správný řešení. Z toho se jednotka posere, ta má poslední slovo co se tlaku týče. Já v záměně turba bez nahrání SW nevidím problém, maximální plnící tlak bude furt stejnej, jen průběh se lehce změní. A určitě ne natolik aby auto bylo nepojizdne nebo v nouzaku...
Finální řešení byl až jinej soft (nakonec i s motorem).
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#13 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Ok, Pavel neměl čas se k tomu zatím vyjádřit (ono taky, když je to ze dne na den že jo )
a protože mě i AV Díly tlačí čas, nastupuje pokus - omyl. Nechám tam to 16T zastavět a uvidí se.
Pak dám vědět, jak se auto chová po přechodu na 16T HPT se softem, který byl původně určen
pro 14T LPT.
Občas se musí najít obětní beránek a buď se tomu ostatní vyvarujou, nebo budou vědět, že je
to schůdné a Turbo s již upraveným SW funguje.
Pokud by tam byl OEM soft z výroby, tak to nedělám - uvidíme jak to dopadne.
Každopádně chlapi díky za "nakopnutí", kdo se bojí, kaká v síni
Na mojí zodpovědnost se bude montovat turbo, které neprošlo repasí, takže pokud nastane
průšvih, můj problém.
a protože mě i AV Díly tlačí čas, nastupuje pokus - omyl. Nechám tam to 16T zastavět a uvidí se.
Pak dám vědět, jak se auto chová po přechodu na 16T HPT se softem, který byl původně určen
pro 14T LPT.
Občas se musí najít obětní beránek a buď se tomu ostatní vyvarujou, nebo budou vědět, že je
to schůdné a Turbo s již upraveným SW funguje.
Pokud by tam byl OEM soft z výroby, tak to nedělám - uvidíme jak to dopadne.
Každopádně chlapi díky za "nakopnutí", kdo se bojí, kaká v síni
Na mojí zodpovědnost se bude montovat turbo, které neprošlo repasí, takže pokud nastane
průšvih, můj problém.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Mas bod Presne tak uvedomit si rizika, ale jinak se nebatEjdou Rotacak píše:Ok, Pavel neměl čas se k tomu zatím vyjádřit (ono taky, když je to ze dne na den že jo )
a protože mě i AV Díly tlačí čas, nastupuje pokus - omyl. Nechám tam to 16T zastavět a uvidí se.
Pak dám vědět, jak se auto chová po přechodu na 16T HPT se softem, který byl původně určen
pro 14T LPT.
Občas se musí najít obětní beránek a buď se tomu ostatní vyvarujou, nebo budou vědět, že je
to schůdné a Turbo s již upraveným SW funguje.
Pokud by tam byl OEM soft z výroby, tak to nedělám - uvidíme jak to dopadne.
Každopádně chlapi díky za "nakopnutí", kdo se bojí, kaká v síni
Na mojí zodpovědnost se bude montovat turbo, které neprošlo repasí, takže pokud nastane
průšvih, můj problém.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#15 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Tak auto jede s 16T prý v pohodě a až s podivem rychle (dále vysvětlím), odpoledne pro něj jedu.
Těžko soudit, jak by se to chovalo s továrním SW, ale s ARD Stage 2 zástavba většího turba není problém.
Co je ale velkej problém, že mám na 5. válci kompresi jen 5.6 bar
Takže mě čeká drahá sranda....
Těžko soudit, jak by se to chovalo s továrním SW, ale s ARD Stage 2 zástavba většího turba není problém.
Co je ale velkej problém, že mám na 5. válci kompresi jen 5.6 bar
Takže mě čeká drahá sranda....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
No, tak s takovou kompresí už z toho máš v podstatě čtyřválec
Na druhou stranu, sice to bude něco stát, ale budeš mít pak zase na dlouhou dobu klid.
Na druhou stranu, sice to bude něco stát, ale budeš mít pak zase na dlouhou dobu klid.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#17 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Takže krom uniku oleje to na jízdním projevu není poznat ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#18 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
prý moc ne, vycházím z toho, co mi řekli chlapi po telefonu. ještě jsem v tom nejel, ale ani v minulosti mi nepřišlo, že
by autu chyběl výkon, jelo tak nějak pořád stejně, akorát v zimě mi přišlo, že se tomu nechce nad 240km/h,
ale to sem přisuzoval přechodu na R18 s 235/40/18 pneu.
Na podzim 2018 to jelo po zástavbě do88 Big pack s R17 a užšími pneu z mírného kopce 260km/h tacho,
po rovině skoro 250km/h
by autu chyběl výkon, jelo tak nějak pořád stejně, akorát v zimě mi přišlo, že se tomu nechce nad 240km/h,
ale to sem přisuzoval přechodu na R18 s 235/40/18 pneu.
Na podzim 2018 to jelo po zástavbě do88 Big pack s R17 a užšími pneu z mírného kopce 260km/h tacho,
po rovině skoro 250km/h
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
No zas tak draha ani ne, pravdepodobne budou staci pomenit jen krouzky...Ejdou Rotacak píše:Tak auto jede s 16T prý v pohodě a až s podivem rychle (dále vysvětlím), odpoledne pro něj jedu.
Těžko soudit, jak by se to chovalo s továrním SW, ale s ARD Stage 2 zástavba většího turba není problém.
Co je ale velkej problém, že mám na 5. válci kompresi jen 5.6 bar
Takže mě čeká drahá sranda....
A pokud Ti sel olej do sani, tak vymenit cele sani, IC, etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#20 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
ten do88 Big Pack je tam doprkna sotva půl roku
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#21 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Nemám křišťálovou kouli, ale myslím si, že to kroužkama nebude. To by podle mě byly špatné komprese na všech válcích. Že by byly odešly kroužky jen na jednom válci, to se mi nezdá.
Spíš myslím, že to bude horší. Podle zkušeností bych si tipnul na prasklou vložku válců. 2,5T motory na to vždy trpěly, obzvlášť pokud si člověk začal hrát s plnícím tlakem turba.
Každopádně hlava bude muset dolů, pak se uvidí.
Hodně štěstí.
Spíš myslím, že to bude horší. Podle zkušeností bych si tipnul na prasklou vložku válců. 2,5T motory na to vždy trpěly, obzvlášť pokud si člověk začal hrát s plnícím tlakem turba.
Každopádně hlava bude muset dolů, pak se uvidí.
Hodně štěstí.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#22 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
No ja ho nechtel vydesit uplneFíla píše:Nemám křišťálovou kouli, ale myslím si, že to kroužkama nebude. To by podle mě byly špatné komprese na všech válcích. Že by byly odešly kroužky jen na jednom válci, to se mi nezdá.
Spíš myslím, že to bude horší. Podle zkušeností bych si tipnul na prasklou vložku válců. 2,5T motory na to vždy trpěly, obzvlášť pokud si člověk začal hrát s plnícím tlakem turba.
Každopádně hlava bude muset dolů, pak se uvidí.
Hodně štěstí.
Holt nekteri nejdriv udelame GO motoru a tak dale a pak honime vykon...
Nekdo honi vykon, rozsype se mu to a pak jde teprve na GO...
A me se nekteri divili, ze i na tech 320-350-400HP budu na 2.3 T5ce nechavat delat BlockMod a tak podobne...
Ale zas ma moznost nechat celej motor prevlozkovat a bude mit potencial uplne jinde...
Darton Cylinder Sleeves, Volvo 5-Cylinder Turbo Engines... cca $1000 + DPH +CLO + Doprava + dalsi material Prace
Samozrejme by se v ten moment vyplatilo dat rovnou kovane pisty Wiseco, za dalsich $1000.
Kovane ojnice $320.
A pokud by chtel zvedout max. otacky nad 7000-7500, ot. tak soutezni pruziny ventilu, cca $400.
A da se vymejslet dal, ostrejsi vacky, ventily z nerezu a Iconelu.
Ale jo vyplati se na 2.5T honit vykon, nalepit si na ni T5 a chtit to natrhnout vsem 2.3T T5...
Aneb koupit funkcni 2.3T a resit tu by asi bylo jednodussi, levnejsi a efektivnejsi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#23 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
Zajsoft +1
+ palivová pumpa minimálně nová, spíš lepší aspoň 250 lh
+ regulátor tlaku paliva minimálně nový, spíš lepší
+ vstřiky větší a nové
A pak teprve hledat dodavatele softu
+ palivová pumpa minimálně nová, spíš lepší aspoň 250 lh
+ regulátor tlaku paliva minimálně nový, spíš lepší
+ vstřiky větší a nové
A pak teprve hledat dodavatele softu
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#24 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
No ja mam tohle vse na soupisceFíla píše:Zajsoft +1
+ palivová pumpa minimálně nová, spíš lepší aspoň 250 lh
+ regulátor tlaku paliva minimálně nový, spíš lepší
+ vstřiky větší a nové
A pak teprve hledat dodavatele softu
Asi Wallbro, nebo DW.
No regulatory na ME7 prej neni treba resit...
Tak zeleny vstriky povazuju za zaklad, sic si pomalu rikam, zda ty 440cc nejsou moc maly
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#25 krátkodobý přechod z 14T LPT na 16T HPT bez změny SW
dobrý kluci...kontrola a rozborka motoru bylo to první, co auto po příjezdu do ČR absolvovalo v říjnu 2017.
Byla to základní položka rozsáhlých servisů, které probíhaly na přelomu 2017/2018.
Chip šel až několik měsíců potom, co jsem jak úchyl ještě po servisech, kontrolách, čištění stejně měnil
oleje co 3 000km, ačkoli mi servisáci říkali, že už je to nad rámec zdravého přístupu.
2.3 je hezká, ale jaksi se nedělal s AWD a já jezdím často do hor, kde potenciál připojení zadní
nápravy využiju spíš, než 300HP na přední nápravě a zadek tahat.
A tak vůbec, proč se serete do auta v kterym jste nejeli? furt se mi budete vysmívat za nějakej
zasranej odznáček "T5" na pátejch dveřích, do nekonečna budete přehlížet xkrát napsané,
že jsem do auta narval spoustu peněz a nadstandardních dílů a furt se o tom autě budete bavit
ve smyslu, že je to jen základní 2.5T bez úprav, která přece zákonitě nemůže jet.....
Dejte mi chlapi pokoj, mám depku a moře dalšího placení před sebou....
EDIT: s 16T to zatím jede úplně stejně, né-li pomaleji než s původní 14T. Bude potřeba další
SW úprava, potom, co nechám znova rozdělat motor.
Nejsem Fanda z Horní Dolní, co do auta nechal mrdnout chip, aniž by předtim nevysypal
ty samý prachy za servis, jako byla cena auta. Důsledně jsem tu pročítal topicy
a do servisu přišel se sáhodlouhym seznamem, co maji udělat. Tak tu ze mě nedělejte
debila, co porušil základní pravidla, co udělat než ze bude chipovat.
Byla to základní položka rozsáhlých servisů, které probíhaly na přelomu 2017/2018.
Chip šel až několik měsíců potom, co jsem jak úchyl ještě po servisech, kontrolách, čištění stejně měnil
oleje co 3 000km, ačkoli mi servisáci říkali, že už je to nad rámec zdravého přístupu.
2.3 je hezká, ale jaksi se nedělal s AWD a já jezdím často do hor, kde potenciál připojení zadní
nápravy využiju spíš, než 300HP na přední nápravě a zadek tahat.
A tak vůbec, proč se serete do auta v kterym jste nejeli? furt se mi budete vysmívat za nějakej
zasranej odznáček "T5" na pátejch dveřích, do nekonečna budete přehlížet xkrát napsané,
že jsem do auta narval spoustu peněz a nadstandardních dílů a furt se o tom autě budete bavit
ve smyslu, že je to jen základní 2.5T bez úprav, která přece zákonitě nemůže jet.....
Dejte mi chlapi pokoj, mám depku a moře dalšího placení před sebou....
EDIT: s 16T to zatím jede úplně stejně, né-li pomaleji než s původní 14T. Bude potřeba další
SW úprava, potom, co nechám znova rozdělat motor.
Nejsem Fanda z Horní Dolní, co do auta nechal mrdnout chip, aniž by předtim nevysypal
ty samý prachy za servis, jako byla cena auta. Důsledně jsem tu pročítal topicy
a do servisu přišel se sáhodlouhym seznamem, co maji udělat. Tak tu ze mě nedělejte
debila, co porušil základní pravidla, co udělat než ze bude chipovat.
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 20 bře 2019 15:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek