info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1551 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ten nasávanej vzduch bude mít trochu jiné proudění, ale to je vše. Zažni to s nárazníkem dole a sleduj to.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1552 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pro klid v duši, já bych na sání bufíku nasadil nějakou alespoň krátkou hadici či trubku, ať je proudění zachováno. Ale dle mě nemá vliv, zda je/není na sání trubka. Neb přeci je vrtulka, která vhání vzduchu do těla bufíku a ta vytváří finální proudění...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#1553 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Napríklad na Webasto musí byť na saní nasadený ten plastový tlmič, inak to má divný zvuk, je to hlučnejšie a naviac to vyhadzuje niekedy bez toho chybu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#1554 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak včera v 11 večer jsem šel na sídlišti instalovat bufík. Nejen, že na mě hodná sousedka zavolala policii, že rozkrádám auto (ono totiž zvednutá kapota, rozsvícený interiér a otevřené dveře u řidiče značí, že auto kradete ), ale ke všemu bylo 7°C, tudíž se bufík nerozjel, a na notebooku jsem ani neměl doinstalovanou vidu, abych bufík zkusil ručně. Šel jsem tedy zklamán domu a modlil se, aby do rána mrzlo. Ráno krásných -1°C a já vrátil po roce pojistku bufíku, nastartoval a čekal s hasičákem v ruce v očekávání toho nejhoršího ... jakmile se roztočil motor dmychadla, začaly z výfuku lítat zbytky po dekarbonizaci a vyvalil se hustý bílý dým, v tu chvíli se bufík vypnul. Kouknu na vDash - chyba CPM, neúspěšný start. Smazal jsem chybu, protože jsem věděl, že to bude tím, než se bufík "vypálí" a než nasaje čerpadlo pořádně naftu. Bufík začal po druhém startu tedy znovu najíždět, vyvalil se oblak modro-bílého mraku (to bude tím olejem, co jsem tam stříkal při čištění) a najednou nic - bufík jen hučel, žádný dým a já pouze cítil, jak z výfuku vychází krásný horký vzduch. HEURÉKA! Do minuty už jsem nemusel ani škrabat a bufík si spokojeně hučel do cca. 60°C, pak se sám vypnul. SSUM: Na sání opravdu nemusí být nasazena trubka a předpokládám, že tam tedy je jen z důvodu aby bufík nenasál třeba při průjezdu kaluží vodu, žádné plameny ze sání nesleduji . U mě to tedy bylo vadnou tryskou a neskutečným množstvím karbonu ve spalovací komoře okolo výměníku. Velice bych chtěl Vám všem poděkovat za cenné rady. Hajnýmu patří největší dík za cenné technické rady a za odpovědi na velmi specifické dotazy. Děkuju kluci
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 149
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1555 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
mě teda po rozborce a vyčištění nic hrozného z výfuku neletělo, lehce to zakouřilo a pak už nic
a vypíná se, až je motor ohřátý na provozní teplotu (90°C, respektive 60°C do chladiče)
a vypíná se, až je motor ohřátý na provozní teplotu (90°C, respektive 60°C do chladiče)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#1556 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pánové,
ještě se chci zeptat, jak moc velký by byl zájem o dongle, který by měl tlačítko a stiskem by se zapínalo NT pro ty, co nemají možnost přímého startu? Vozidlo by nemuselo mít ani AEM .
ještě se chci zeptat, jak moc velký by byl zájem o dongle, který by měl tlačítko a stiskem by se zapínalo NT pro ty, co nemají možnost přímého startu? Vozidlo by nemuselo mít ani AEM .
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 149
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1557 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
jak by to fungovalo a kdy by se to zapínalo? jako dálkově?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1558 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Taky me zajímá princip jestli to tedy neni tajne know how
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1559 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nejsem si moc jistý, pokud softwarově nepovolíš, že se bufík může na pokyn přes nějaké tlačítko zapnout, tak ho ŘJ dle mě nepovolí spustit. Kdyby to bylo tak jednoduché, tak nepotřebuješ AEM modul, nepotřebuješ měnit konfigurace auta atd... ale třeba se pletu a neznám nějaké nové možnosti.matejzeman píše:Pánové,
ještě se chci zeptat, jak moc velký by byl zájem o dongle, který by měl tlačítko a stiskem by se zapínalo NT pro ty, co nemají možnost přímého startu? Vozidlo by nemuselo mít ani AEM .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#1560 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jsem vývojář programátor, takže jen o hardwaru by to nebylo. Zkouknul bych, jak probíha komunikace, resp. jaká data vida posílá při aktivaci NT a jaká data sleduje. To vše by jelo přes CEM, které by posílalo data nějaké jednoduché udělátko s AVR jednočipem a CAN-BUS převodníkem. Zatím by byla verze taková, že by šlo pouze stiskem pustit a stiskem zastavit. Až se dostanu do tohoto bodu, bude pak možné přemýšlet nad DO, ato.
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 149
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1561 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak jen zap/vyp v autě moc zajímavé není, dálkově už je to o něčem jiném.
I když třeba pět stupňů nad nulou je nejhorší teplota, takže i tady by to k něčemu bylo.
I když třeba pět stupňů nad nulou je nejhorší teplota, takže i tady by to k něčemu bylo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#1562 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak pokud se povede aktivace NT pomocí dongle, tak dodělání nějakeho GSM modulu bude ten nejmenší problém
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 149
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1563 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jakého dongle? Kde ho vezmu? Kolik to všechno bude stát? Pořád moc nejasností.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#1564 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No, a keď tam už bude treba dať ten GSM modul, tak prečo to komplikovať nejakým donglom a nedať tam rovno AEM modul, čo je overené riešenie? Bude to umožňovať viac než AEM s GSM?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#1565 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jak říkám, příští týden na tom začnu makat. Když už nic, chtěl bych si to dodělat pro sebe. Cena? AVR ATmega 8 stojí cca 80KČ, CAN BUS převodník cca. 60KČ, pár drobností okolo 150KČ, což si myslím, že je oproti AEM modulu slušná cena - ovšem počítejte, že to bude bez homologace . Ten GSM modul by byl přímo v tom donglu. Na ebayi stojí spolehlivé moduly, které používám já pár šupů Btw, pro tchána,?který AEM modul má jsem dodělával nedávno dálkové ovládání a funguje skvěle
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 149
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1566 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
pokud vymyslíš něco funkčního za rozumný peníz, bez nutnosti dohrátí softu na časovače a bez AEM modulu, tak samozřejmě zájem bude...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1567 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jestli to dopadne tak, jak říkáš, bude to velice velice zajímavé.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#1568 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
SE poseru, když to člověk řeší, tak nic a najednou se s možností dálkově spustit bufíka roztrhl pytel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 3,2 2007
#1569 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ahoj, je prosím někdo v Brně,kdo by mi odbloknul Bufik?
Diky za tipy a nabídky
Diky za tipy a nabídky
_________________
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1570 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Chase, pokud neni na vikend na Vysocine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 3,2 2007
#1571 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Svina zase zlobi. Rano sem ho nastartoval,po chvilu nastartoval auto a bufik se vypnul a vymazali hodiny. A bufik uz nejde zapnout
_________________
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 3,2 2007
#1572 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Napisu Chasemu. Dekuji
_________________
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1573 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Holt tam bude neco spatneho. Bude treba pres leto rozebrat. Ted uz bych to netahal ven. Max zkusil odblokovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 3,2 2007
#1574 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Je mozne, ze mam slabou baterku a ta nedala bufik i start auta najednou? A tim se blokl ze nemel dost proudu? To ze se mi pri startu auta v mrazu vymazali hodiny se mi stalo uz po druhe, vzdy kdyz auto dele stalo. Pri startu jakoby skytne,zhasne palubka a a auto pak normalne naskoci
_________________
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1575 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
To by byt mohlo slabou baterii. Kolik let ji tam mas? Jake ma napeti?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek