Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: VOLVO 760 90'
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Ahoj, volví evegreen s konverzí nivomatů sem mi něják nezdařil. Auto leží na zadku a to hodně. Použil sem zátěžové pružiny - 1001680 + performance tlumiče Sachs Advantage. Nevíte prosím co je špatně? Navrhoval sem podložky pod pružiny, ale to prý přidá jen cca 3 cm :/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Určitě máš správný péra? Skoro bych řekl, že ne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Videl bych to uplne stejne, to bylo prvni co me napadlo, kdyz sem vedle sebe videl stary/novy...Urvanej píše:Určitě máš správný péra? Skoro bych řekl, že ne.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
No já když měnil na Jaruně přední origo za E... (tvl nevzpomenu si, ne Eibach ale to druhý od E), tak byly taky kratší, ale cca o 10% a ne o polovinu. A to byly snížený o 2cm.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: VOLVO 760 90'
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Jako taky se mi zdá, no posuď te sami :/ Jestli jo, tak jaký tam teda kurnik patřej? :/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Tak to ještě prověř, protože tohle neni jinak možný. Na druhou stranu pro někoho, kdo chce multilink fakt posadit dolu, si evidentně našel řešení
EDIT: tys to s tim multilink vs. nivomat smazal rychleji, než já to odeslal.
EDIT: tys to s tim multilink vs. nivomat smazal rychleji, než já to odeslal.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
U: E... Lesjofors
Vzhledem k tomu že jsou to pružiny pro pevnou nápravu tak něco málo udělá řízlejch cca 1,5 závitu(?) z horní části, ale asi ne tolik... konverze mě taky čeká a co mam nastudováno tak žádnýma volvíma pružinama se seriová výška dosáhnout nedá. Možnost je buď předražená sada od IPD nebo pružiny na míru (cca 2500/ks, to se mi zatim jeví jako nejlepší cesta) nebo prostě zkusit něco najít od jiných značek. Na kostkách jsou hodně použivaný pružiny z Toyoty Previa, ale vzhledem k tomu že skoro všichni při konverzi snižujou tak je to opět -3cm, na seriovou výšku se mi zatim nepovedlo nic dohledat.
Vzhledem k tomu že jsou to pružiny pro pevnou nápravu tak něco málo udělá řízlejch cca 1,5 závitu(?) z horní části, ale asi ne tolik... konverze mě taky čeká a co mam nastudováno tak žádnýma volvíma pružinama se seriová výška dosáhnout nedá. Možnost je buď předražená sada od IPD nebo pružiny na míru (cca 2500/ks, to se mi zatim jeví jako nejlepší cesta) nebo prostě zkusit něco najít od jiných značek. Na kostkách jsou hodně použivaný pružiny z Toyoty Previa, ale vzhledem k tomu že skoro všichni při konverzi snižujou tak je to opět -3cm, na seriovou výšku se mi zatim nepovedlo nic dohledat.
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: VOLVO 760 90'
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
https://www.volvoclub.org.uk/faq/NivomatConversion1.html
Jako tady chlapík píše, že nejlepší je pokoupit zátěžový z 240 kombi. Tak to asi zkusim, nic jinýho mě nenapadá :/ Ale nevim co ti myslí větou: . Finally, you'll need something to spread the rear springs about an inch or so... I got the kind that twist into the coils (two on each side) from auto zone... any discount auto chain should sell something similar.
Vyrábět pružiny na míru - jak se zaručí že se to povede?
Jako tady chlapík píše, že nejlepší je pokoupit zátěžový z 240 kombi. Tak to asi zkusim, nic jinýho mě nenapadá :/ Ale nevim co ti myslí větou: . Finally, you'll need something to spread the rear springs about an inch or so... I got the kind that twist into the coils (two on each side) from auto zone... any discount auto chain should sell something similar.
Vyrábět pružiny na míru - jak se zaručí že se to povede?
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Myslí tím to, že to bude opět nízké a musíš použít třeba gumové vložky do pružin pro zvýšení...
Předpokládám že výrobce, po dodání potřebných dat, ví co dělá:
Předpokládám že výrobce, po dodání potřebných dat, ví co dělá:
Při výrobě nových pružin musíme vycházet z rozměrů původních pružin -
průměry koncových uložení a těla pružiny. Z tohoto důvodu je zapotřebí
dodat vzor pružiny nebo kótovaný nákres (průměr drátu, průměr pružiny a
konců, volná délka, počet závitů a provedení konců - broušené,
nebroušené, s mezerou...).
Pro návrh nové pružiny potřebujeme znát požadovanou tuhost (to bych zjistil z obyčejných pružin pro pevnou nápravu), popř.
požadované zesílení oproti vzoru (o kolik % tužší), délku zamontované
pružiny při volně stojícím autě a minimální možnou délku pružiny při
propérování nápravy na dorazy (alespoň orientačně).
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
peter cz píše:U: E... Lesjofors
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: VOLVO 760 90'
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
peter cz píše:Myslí tím to, že to bude opět nízké a musíš použít třeba gumové vložky do pružin pro zvýšení...
Předpokládám že výrobce, po dodání potřebných dat, ví co dělá:Při výrobě nových pružin musíme vycházet z rozměrů původních pružin -
průměry koncových uložení a těla pružiny. Z tohoto důvodu je zapotřebí
dodat vzor pružiny nebo kótovaný nákres (průměr drátu, průměr pružiny a
konců, volná délka, počet závitů a provedení konců - broušené,
nebroušené, s mezerou...).
Pro návrh nové pružiny potřebujeme znát požadovanou tuhost (to bych zjistil z obyčejných pružin pro pevnou nápravu), popř.
požadované zesílení oproti vzoru (o kolik % tužší), délku zamontované
pružiny při volně stojícím autě a minimální možnou délku pružiny při
propérování nápravy na dorazy (alespoň orientačně).
Takže jestli to chápu správně: Dodat jim jako vzor tu původní pružinu co tam je s nivomatama a jenom jim říct, ať jí udělaj stejně tuhou jako tu pružinu co se tam teď snažím nacpat?
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
- rozměry původní pružiny, asi by tedy šlo jim dodat starou
- tuhost, myslím že není dobrý nápad jít do tuhosti zátěžové, s nezatíženým autem je prý jízda nic moc (odskakování atd.), na skandixu před tím přímo
varují... myslim že Luboš jezdil zátěžovky tak by mohl poreferovat?
- délka pružiny při rovně stojícím autě
- délka pružiny při propružení na dorazy
Poptával jsem u http://www.invelplus.cz/produkty-a-sluzby/technicke-pruziny/ mají dobré reference a jsou přímo z Plzně,
kdyby ses do toho pouštěl tak bych asi sadu taky vzal rozměry na autě můžu případně poměřit, ale nemám žádnou vyndanou na dodání vzoru/změření volné pružiny
- tuhost, myslím že není dobrý nápad jít do tuhosti zátěžové, s nezatíženým autem je prý jízda nic moc (odskakování atd.), na skandixu před tím přímo
varují... myslim že Luboš jezdil zátěžovky tak by mohl poreferovat?
- délka pružiny při rovně stojícím autě
- délka pružiny při propružení na dorazy
Poptával jsem u http://www.invelplus.cz/produkty-a-sluzby/technicke-pruziny/ mají dobré reference a jsou přímo z Plzně,
kdyby ses do toho pouštěl tak bych asi sadu taky vzal rozměry na autě můžu případně poměřit, ale nemám žádnou vyndanou na dodání vzoru/změření volné pružiny
-
Offline
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
I ja mam na devitce na zadku zatezaky a je to koza skakava.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
To ale nebude pružinama, ale tou konstrukcí zadní nápravy, nein? Alespoň mně to tak přišlo, když jsem projížděl různý devítky po přesednutí z víceprvku, že všechny mají ten zadek uskákanej. Třeba propadlý kostky jsou zážitek
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Ještě mě napadla taková napůl seriová možnost, použít přední pružiny z 940 turbo (o cca 2cm nižší) a k tomu ty zadní pružiny ze dvojky (který píšou že jsou o cca palec nižší, takže by se nemuseli podložkovat nebo jen minimálně)
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Ale tohle je 760 turbo, nemá stejné pružiny jak 940 turbo? Přesně tenhle problém jsem řešil, tedy jaký je rozdíl v pružinách u 760 fl turbo a 940 turbo a ničeho jsme se nedobral.
Nebude lepší jít vzadu opravdu cestou pružin na zakázku? Ony ty pružiny na dvojku taky nebudou zadarmo...
Nebude lepší jít vzadu opravdu cestou pružin na zakázku? Ony ty pružiny na dvojku taky nebudou zadarmo...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Honzo určitě, já se jen bojím zvolení správné tuhosti. Když to bude moc, bude zadek odskakovat, když málo, tak bude při plným obsazení/naloženým kufru lítat na dorazech (na to si lidi stěžovali u sady od IPD)
Je to cca 2000Kč vs 5000Kč
Je to cca 2000Kč vs 5000Kč
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Zkouška číslo 1, pružiny z 245 + 2cm podložky =>
Je to málo, zvažuju co s tím, jiný pružiny což nevím jaký nebo větší podložky nebo snížit předek (mam tu pružiny z 940 turbo).
Je to málo, zvažuju co s tím, jiný pružiny což nevím jaký nebo větší podložky nebo snížit předek (mam tu pružiny z 940 turbo).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Mám dotaz/poznámku:
Multilink má pružinu před osou zadní nápravy, zatímco tuhá náprava u 200/700/900 ji má za osou nápravy. Když se použije pružina z tuhé nápravy do multilinku, tak pro srovnatelný komfort musí být tužší - jednozvratná páka, lis na česnek, stavební kolečko.
Proč tedy ty obavy z HD pružin?
Na jednom kombíku mám hodně tuhý pružiny, kdyby byl seriosní zájem (a kdyby je nikdo neměl náhradní v šopě), mohu vymontovat a zapůjčit na testy. Aspoň bych se donutil je nechat nakomaxitovat...
Multilink má pružinu před osou zadní nápravy, zatímco tuhá náprava u 200/700/900 ji má za osou nápravy. Když se použije pružina z tuhé nápravy do multilinku, tak pro srovnatelný komfort musí být tužší - jednozvratná páka, lis na česnek, stavební kolečko.
Proč tedy ty obavy z HD pružin?
Na jednom kombíku mám hodně tuhý pružiny, kdyby byl seriosní zájem (a kdyby je nikdo neměl náhradní v šopě), mohu vymontovat a zapůjčit na testy. Aspoň bych se donutil je nechat nakomaxitovat...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
No problém je že pružiny z multilinku mají po celé délce stejný průměr, ale z pevný jsou do konusu, takže se jim musí domluvit bruskou a to asi nechceš
-
Offline
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Uhodl
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Přidána ještě jedna 20mm podložka (tedy 40mm celkem) a myslím že už je to akorát.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Proč vlastně nejít rovnou touhle cestou? https://www.ipdusa.com/products/6323/109631-nivomat-conversion-kit-with-sachs-turbo-gas-shocks
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Na kostkách jsem četl, že ty jejich pružiny jsou hodně měkký a i při malým zatížení si zadek dost sedá... a další věc je cena. Tomasss teď IPD kit montoval, tak uvidíme jak to bude fungovat
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Volvo 760 s MKI konverze nivomatů na klasické tlumiče
Super, díky za info. Počkáme na Tomáše, co zase vymyslí a pak to zkopírujem Mám tady taky jednoho kandidáta na konverzi, sedanovou 960 s B204FT...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé