Wolfí V70 I a V70III
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#51 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
Tím spíše bude dodržovat bezpečnou vzdálenost. Bohužel od jisté doby neberu ohledy ani na důchodce. Kteří dokáží taky pěkně pozlobit neustálou změnou výpovědi......
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#52 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
pro tyhle případy do záznamu o nehodě píšu k podpisu poznámku, že pan XY prohlašuje, že si je vědom, že způsobil nehodu. A samozřejmě mám fotodokumentaci ihned po nárazu, kde mám vyfocenýho jak pána, tak místo kde se to stalo, včetně značky "stop". Nenabourali mě poprvé, tak se zichruju jak to jen jde...Jakub Svoboda píše: Kteří dokáží taky pěkně pozlobit neustálou změnou výpovědi......
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#53 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
S tím autorizákem a rozpočtem úplně nesouhlasím.
Tu opravu co jsem postoval výše opravili v Průhonicích za stejnou cenu, jakou by naúčtovali mě za díly - práce (podle toho co jsem koukal na autond.cz/volvo). To že ceny náhradních dílů jsou přemrštěný, s tím samozřejmě souhlasím. To je tím, že tyhle servisy jsou živy z náhradních dílů a ne z prodejů nových aut, ale s tím nic neuděláme.
Takže kdybych to řešil rozpočtem, tak bych musel z pojišťovny dostat stejné peníze co z nich dostal autorizák (mínus práce, tu bych si musel zvládnout sám), musel bych do toho zařizovat likvidátora, neustále volat do pojišťovny, jestli se to jako už hnulo a pak ty díly nakoupit a vyhradit si jedno odpoledne, abych to vše vyměnil.
Jiný případ je, pokud by se díly braly z vrakáčů atd. ale to by obnášelo navíc to, že týden budu sedět u internetů, obvolávat vrakáče a všechny auta na rozebrání co jsou na bazoši, jestli náhodou nemají nárazník ve stejné barvě jako mam já a jestli není poškrábaný a promačkaný atd a jestli mají čidlo na asistenta, lakované ve stejné barvě jako mam já a jestli nejsou z Ostravy nebo z Aše atd...
Tudíž nechápu, proč bych si měl pro ušetřené dvě tisícovky (které vlastně ani neplatím já) zařizovat všechno s pojišťovnou a ještě si sám instalovat věci na auto a nebo pro ušetřených 10 tisíc (které opět neplatím já) strávit hromadu času sháněním dílů, které prostě nebude v perfektní kondici, v jaké jsem se snažil udržovat ty svoje.
Tu opravu co jsem postoval výše opravili v Průhonicích za stejnou cenu, jakou by naúčtovali mě za díly - práce (podle toho co jsem koukal na autond.cz/volvo). To že ceny náhradních dílů jsou přemrštěný, s tím samozřejmě souhlasím. To je tím, že tyhle servisy jsou živy z náhradních dílů a ne z prodejů nových aut, ale s tím nic neuděláme.
Takže kdybych to řešil rozpočtem, tak bych musel z pojišťovny dostat stejné peníze co z nich dostal autorizák (mínus práce, tu bych si musel zvládnout sám), musel bych do toho zařizovat likvidátora, neustále volat do pojišťovny, jestli se to jako už hnulo a pak ty díly nakoupit a vyhradit si jedno odpoledne, abych to vše vyměnil.
Jiný případ je, pokud by se díly braly z vrakáčů atd. ale to by obnášelo navíc to, že týden budu sedět u internetů, obvolávat vrakáče a všechny auta na rozebrání co jsou na bazoši, jestli náhodou nemají nárazník ve stejné barvě jako mam já a jestli není poškrábaný a promačkaný atd a jestli mají čidlo na asistenta, lakované ve stejné barvě jako mam já a jestli nejsou z Ostravy nebo z Aše atd...
Tudíž nechápu, proč bych si měl pro ušetřené dvě tisícovky (které vlastně ani neplatím já) zařizovat všechno s pojišťovnou a ještě si sám instalovat věci na auto a nebo pro ušetřených 10 tisíc (které opět neplatím já) strávit hromadu času sháněním dílů, které prostě nebude v perfektní kondici, v jaké jsem se snažil udržovat ty svoje.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#54 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
Presne tak! Odevzdám klíčky,plnou moc, převezmu klíčky od zapujceneho vozu zdarma a nemusim nic resit. Na zaver dostanu komplet fotodokumentaci prubehu opravy, dotankuju, vratim auto a presednu do opravenyho vymydlenyho auta a frcim dal
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3234
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#55 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
Budu se opakovat - jak už jsem napsal jindy a v jiných vlákench, záleží u které pojišťovny jsi evidovaný jako pojistník.
Allianz platí v rozpočtu královsky a sám jsem si to už párkrát ověřil. Sám likvidátor mi mezi řečí řekl, že o nekalých
praktikách autorizáků (umělé navyšování nákladů za díly) vědí.
Na druhou stranu, mám zkušenost pouze se staršími vozy. Možná bude něco jiného, když někomu zbourají 7 let
a méně starý vůz, kde z vrakáče ani z bazose díly neseženeš, kdyby ses na hlavu postavil. V mém případě rozhodně
nešlo o "2 tisíce do kapsy", ale o +-26 000kč do kapsy - opravovat nebylo v podstatě co, šlo o kosmetické šrámy,
které stačilo zamáznout štětečkem. Tudíž za mě subjektivně, když máte dobrou pojistku například u Allianz,
přímou likvidaci a vůz starší 10 let, je rozpočet rozhodně lepší variantou, než to dát plácnu do Srba Servis,
kde z toho udělají opravu v podstatě za cenu, která je obvyklá v místě a čase ceně samotného, nehavarovaného
vozidla.
Allianz platí v rozpočtu královsky a sám jsem si to už párkrát ověřil. Sám likvidátor mi mezi řečí řekl, že o nekalých
praktikách autorizáků (umělé navyšování nákladů za díly) vědí.
Na druhou stranu, mám zkušenost pouze se staršími vozy. Možná bude něco jiného, když někomu zbourají 7 let
a méně starý vůz, kde z vrakáče ani z bazose díly neseženeš, kdyby ses na hlavu postavil. V mém případě rozhodně
nešlo o "2 tisíce do kapsy", ale o +-26 000kč do kapsy - opravovat nebylo v podstatě co, šlo o kosmetické šrámy,
které stačilo zamáznout štětečkem. Tudíž za mě subjektivně, když máte dobrou pojistku například u Allianz,
přímou likvidaci a vůz starší 10 let, je rozpočet rozhodně lepší variantou, než to dát plácnu do Srba Servis,
kde z toho udělají opravu v podstatě za cenu, která je obvyklá v místě a čase ceně samotného, nehavarovaného
vozidla.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#56 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
ano jak píšeš, rozpočet se vyplatí u aut 11+, tzn. např. do V70 P2 u P1 z toho udělají rovnou totálku.
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#57 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
Tak už je doma, musím říct, že po ježdění ve V60CC D3 FWD MY 2018 jsem stříhal metr až budu mít doma 70ku To auto mě totálně zklamalo..Zvuk a chod motoru horší než octávka (co čekat od 4válce chrochta že) 110kw zoufale málo, 7mi stupňový automat tam ladil ve Volvu nějaký inženýr, abych jel do kopce 50 km/h a měl tam 6ku? musel jsem jezdit pořád na sportovní režim a většinou řadit sám.. Celkově si v 70ce připadám jako Volvu, v 60ce jsem si připadal jako v nějakým koncernu nebo jiným spotřebáku..
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#58 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
Měl jsem půjčené skoro to samé (2018 V60 slabá nafta ve čtyřhrnku) bez CC a měl jsem z toho podobný pocit. Vůbec mě to auto neoslovilo. Navíc tam obuli originálně taková kola, že tam byl na výšku centimetr pneumatiky, takže to bylo fakt komfortní. Takže líné, nudné a docela hlučné auto, co třískalo přes každej kamínek. Zlatý ty naše 20+ let starý auta
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#59 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
Po nuceném odloučení, jsem dopřál Volvikovi trocha vizuálního i funkčního upgradu, co jsem tu početl o osvětlení LED na SPZ, tak jsem vzal asi nejdražší možnou variantu ze Skandixu, svítí to pěkně, tak snad vydrží..mno a po omylu s led parkovačkama jsem je přesunul do poziček a naživo to vypadá supr (fotka to zkresluje), pěkně sladěný se zadníma LED pozičkama
- Přílohy
-
- IMG_9728.jpg (44.68 KiB) Zobrazeno 2331 x
-
- IMG_9727.jpg (46.22 KiB) Zobrazeno 2331 x
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5196
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#60 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
To svítí lepe než zpátečka ne ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#61 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
Zatím jo, ale do tý doby než vrznu LEDku i do zpátečky, páč co jsem tu viděl u jednoho uživatele tady, tak to je večer taky příjemná změna teď to už bude i ladit do bíla s tím podsvícením značky
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3234
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#62 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
moc pěkné u tebe bude mít LED v couvačkách smysl. Já koupil jedny z nejdražších a ačkoli mám na pátejch dveřích fólii s propustností
30% (kvůli ostatním řidičům, ať ví, co se děje na silnici před nimi) stejně v noci vidíš při couvání blbě. Ty máš podle fotek na 5. dveřích tak
70% propustnost, tak by to mělo fungovat dobře.
30% (kvůli ostatním řidičům, ať ví, co se děje na silnici před nimi) stejně v noci vidíš při couvání blbě. Ty máš podle fotek na 5. dveřích tak
70% propustnost, tak by to mělo fungovat dobře.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#63 Wolfí - V70 III D5 151kw Summum
tak nebudou LED v couvačkách, když jsem viděl co vše musí dolů, tak na to peču, zas tak blbě to při couvání nesvítí
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#64 Wolfí V70
Máš to sloučený, tak si to správně přejmenuj jak potřebuješ.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#65 Wolfí V70
Děkuji
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#66 Wolfí V70 I a V70III
Tak při cestě do Berlína se nám to přetočilo na 400k
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#67 Wolfí V70 I a V70III
Vítej v klubu 400+
Ještě k těm LEDkám do couvaček - chtěl jsem to taky řešit ale nenašel jsem kvalitní LED náhradu. V couvačkách je nějaká extra turbo super žárovka, co např. Osram či Philips vůbec nedělají. A z činskejch LEDek už jsem vyrostl...
Ještě k těm LEDkám do couvaček - chtěl jsem to taky řešit ale nenašel jsem kvalitní LED náhradu. V couvačkách je nějaká extra turbo super žárovka, co např. Osram či Philips vůbec nedělají. A z činskejch LEDek už jsem vyrostl...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 418
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#68 Wolfí V70 I a V70III
Nechci plevelitv galerii, klidně přesuňte, ale v couvackach mam už pres půl roku tyhle a svítí velmi dobře (silně). Zatím žádný problém.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#69 Wolfí V70 I a V70III
Zrovna tyhle jsem měl, ale po nějaké době (měsících), začaly 2-3 ledky problikávat a bylo dost otravující..
Chtělo by to vyzkoušet nějaké jiné.
Chtělo by to vyzkoušet nějaké jiné.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 418
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#70 Wolfí V70 I a V70III
Asi záleží, kam je dáš, v té zpátečce se používají tak málo, že se ani moc neopotřebují.
Naposledy upravil(a) Giew dne 15 črc 2022 10:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#71 Wolfí V70 I a V70III
Ve zpátečce v dvojkové V70
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#72 Wolfí V70 I a V70III
Já kluci na autě už nemám ani jednu ledku vyjma pozičních v předních světlech, spz/kový na můj vkus zbytečně moc svítily a interiéru začaly po jedné odcházet…takže jsem se vrátil ká klasice
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#73 Wolfí V70 I a V70III
Proto doporučuji na SPZ LEDky origo P/N: 31365548
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#74 Wolfí V70 I a V70III
Thor: díky za tip! Netušil jsem, že se dělají origo, to vypadá dobře!
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#75 Wolfí V70 I a V70III
To Giew: jenže u Véčka je úplně spešl žárovka na couvačkách (ta vlevo). Má 16W...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek