XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 385
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
#1 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Ahoj, vlastním 5-miestnú XC90 2.5T necelý rok. Za tú dobu by bolo 3x najviac na svete najlepšie mať 7-miestnú verziu. Počítam, že s veľkou pravdepodobnosťou sa to bude opakovať aj v blízkej budúcnosti. Čo sa týka motorizácie, tak mi robí radosť (najviac ma serinká ta malá nádrž a "časté" tankovanie) a nemám s ňou problém.
Teraz k jádru veci. Rád by som našiel 7-miestnú verziu s rovnakou motorizáciou, ale dostala sa mi do rúk ponuka s motorom D5 136kW. Základné chyby tohoto motora sú mi známe (výriace klapky, vstreky a podobne). Čo mi príde ako + u toho auta je nezávislé kúrenie.
Moja otázka teda znie. Je tu niekto fundovaný, kto mi vie povedať aký je rozdiel jazdiť s týmto motorom? Mal som pred tým S60 120kW a myslím si, že to nebolo vôbec zlé. Bojím sa toho, že ak by som presedlal z 154kW benzín na 136kW naftu, tak auto mi príde pocitovo lenivé, netiahne a podobne. Môže mi niekto vyvrátiť moja obavy? Raz do roka taktiež auto bude ťahať obytný príves.
Úplne najlepšie, je tu niekto z okolia z Ostravy, ktorý má motorizáciu 136kW? By sme sa nejak dohodli, pokecali a okúsili si navzájom autá.
Díky
Teraz k jádru veci. Rád by som našiel 7-miestnú verziu s rovnakou motorizáciou, ale dostala sa mi do rúk ponuka s motorom D5 136kW. Základné chyby tohoto motora sú mi známe (výriace klapky, vstreky a podobne). Čo mi príde ako + u toho auta je nezávislé kúrenie.
Moja otázka teda znie. Je tu niekto fundovaný, kto mi vie povedať aký je rozdiel jazdiť s týmto motorom? Mal som pred tým S60 120kW a myslím si, že to nebolo vôbec zlé. Bojím sa toho, že ak by som presedlal z 154kW benzín na 136kW naftu, tak auto mi príde pocitovo lenivé, netiahne a podobne. Môže mi niekto vyvrátiť moja obavy? Raz do roka taktiež auto bude ťahať obytný príves.
Úplne najlepšie, je tu niekto z okolia z Ostravy, ktorý má motorizáciu 136kW? By sme sa nejak dohodli, pokecali a okúsili si navzájom autá.
Díky
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#2 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Mam 136kw ve sve xc60 ale nevim zda je stejna...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Paklize je to seriovych 136kW, tak je tam dostatecny prostor na CHIP.
Konkretne cca 160-165kW, dle upravce a zda to pripadne chces s/bez zapisu do TP...
Konkretne cca 160-165kW, dle upravce a zda to pripadne chces s/bez zapisu do TP...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 385
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
#4 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Je to rok 2006 a je to sériových 136 kW - po zakúpení auto určite dlhšiu dobu sa nebude chipovať.
Pýtam sa z dôvodu, že tu na fóru sa často spomína, že 120 kW pre XC90 žalostné málo. Pod tým si predstavujem, že auto je lenivé a musí sa to poriadne vytočiť, aby sa z toho niečo dostalo - do kopca, pri predbiehaní... a toto je "len" o 16kW viac. Teraz vlastne, takto od klávesnice, neviem či mi ide o samotný výkon alebo točivý moment.
Pýtam sa z dôvodu, že tu na fóru sa často spomína, že 120 kW pre XC90 žalostné málo. Pod tým si predstavujem, že auto je lenivé a musí sa to poriadne vytočiť, aby sa z toho niečo dostalo - do kopca, pri predbiehaní... a toto je "len" o 16kW viac. Teraz vlastne, takto od klávesnice, neviem či mi ide o samotný výkon alebo točivý moment.
Podľa toho čo som dohľadal, tak tvoje auto (1,809–1,900 kg) je "len" o 200-300kg ľahšie oproti XC90 (2,020–2,160 kg). Nemáš žiadny problém pri predbiehaní, akcelerácia do kopca, predbiehanie do kopca, keď je auto naložené?Volvo Polestar píše:Mam 136kw ve sve xc60 ale nevim zda je stejna...
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#5 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Nejsem zadny zavodnik, na blbnuti pouzivam sluzebni auto, ale nikdy jsem nemel problem nekoho predjet...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
No sice nechapu, proc se po zakoupeni nebude delsi dobu chipovat(rozumny CHIP, delany na dany motor/vuz, na nemz nejsou zadne dodatecne upravy neni problem), ale treba to bude ze stejneho duvodu, jako dost lidi si mysli/tvrdi, ze se do auta nesmi dat vetsi akumulator nez tam byl, protoze to neutahne alternator...Weight píše:Je to rok 2006 a je to sériových 136 kW - po zakúpení auto určite dlhšiu dobu sa nebude chipovať.
Pýtam sa z dôvodu, že tu na fóru sa často spomína, že 120 kW pre XC90 žalostné málo. Pod tým si predstavujem, že auto je lenivé a musí sa to poriadne vytočiť, aby sa z toho niečo dostalo - do kopca, pri predbiehaní... a toto je "len" o 16kW viac. Teraz vlastne, takto od klávesnice, neviem či mi ide o samotný výkon alebo točivý moment.
Podľa toho čo som dohľadal, tak tvoje auto (1,809–1,900 kg) je "len" o 200-300kg ľahšie oproti XC90 (2,020–2,160 kg). Nemáš žiadny problém pri predbiehaní, akcelerácia do kopca, predbiehanie do kopca, keď je auto naložené?Volvo Polestar píše:Mam 136kw ve sve xc60 ale nevim zda je stejna...
Jinak dnes sem jel v XC90 2004, D5 120kW a ano, je to zalostne malo a to i kdyz je plyn na podlaze(kontroloval se tlak turba a dalsi veci, takze se to pohonilo...).
Auto bylo prazdne(jen ja a ridic, takze rekneme 160-180kg) a opravdu tragedie, mimo mesto bych se s tim uz bal asi i predjizdet...
Nechci vedet, jak pri plnem aute lidi, nakladu, nebo nedej boze tahnout vozejk...
V V70II sem nedavno taky sedel a i tam to bylo dost liny, ale v XC90 vazne tragedie(a to tady jeste ani nebyly ztraty na 4x4, protoze omletej tisicihran, takze se kardan ani netoci )...
Takze osobne bez CHIPu bych to nechtel ani omylem, 136kW mozna omylem(nafta suck), o 2,5T by se dalo polemizovat, kdyz by se chipnula, tak by to uz asi bylo zajimave...
Ale kdyz bych si chtel poridit XC90tku, tak jedine s V8. Neb ono tech "jen"(?!?!?!) 200-300kg je narust o 10-20% na vaze a XC90 nema zrovna 2x aerodynamicky tvar, takze ten odpor vzduchu oproti S/Vku je proste znat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#7 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
XC90 ma veeeelke kolesa
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3271
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#8 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
a veeeelkej čelní odpor
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#9 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Já teda nevím, o čem to tady mluvíme. Asi mám úplně jiný auto. Naše Xc90 je sice po zasáhu @d5t5.com, ale ani před tím to nebyla nějak zdechlá lemra. Proti třeba 1,6 tdi pořád dobrý. Chci říct, že v našem provozu, kde většina lidí jezdí malými objemi, a ještě rychlosti 70-80, to pořád bude přijatelné. Po @d5t5.com nemám potíže se poprap s čímkoli.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
#10 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Souhlasim. Máme xc90 136kW MY2007 od nového, posledni 3 roky stage 2 od D5T5 předtím a ted uz vubec jsem v nasem provozu nepocitoval nějakou "zdechlost".mr1 píše:Já teda nevím, o čem to tady mluvíme. Asi mám úplně jiný auto. Naše Xc90 je sice po zasáhu @d5t5.com, ale ani před tím to nebyla nějak zdechlá lemra. Proti třeba 1,6 tdi pořád dobrý. Chci říct, že v našem provozu, kde většina lidí jezdí malými objemi, a ještě rychlosti 70-80, to pořád bude přijatelné. Po @d5t5.com nemám potíže se poprap s čímkoli.
V rodině mame xc60 MY2014 151kW. Posledni rok s polestarem.
To auto je lehčí, menší celni odpor, dynamika je tam samozrejme lepší.
P.s.
Se známým jezdim s jaguar Fpace. Diesel 300koni.
Pocitově se me to zda, ze to ma lepsi zatah jak nase xc60.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#11 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Protoze se pohybujes v rozsahu nejlepsiho krouticiho momentu proste naftou se musi umet jezditmr1 píše:Já teda nevím, o čem to tady mluvíme. Asi mám úplně jiný auto. Naše Xc90 je sice po zasáhu @d5t5.com, ale ani před tím to nebyla nějak zdechlá lemra. Proti třeba 1,6 tdi pořád dobrý. Chci říct, že v našem provozu, kde většina lidí jezdí malými objemi, a ještě rychlosti 70-80, to pořád bude přijatelné. Po @d5t5.com nemám potíže se poprap s čímkoli.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 806
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#12 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
spolehliva klasicka 120 kw bez kurvitek je idealni motorizace. S kick downem neni akcelerace i mimo mesto problem (pruzne zrychleni), ale kdo rad a casto tenhle nebezpecny manevr provadi, at se radsi koukne na sportovnejsi model (spis s ohledem na vyssi stavbu a naklony karoserie) precejen xc90 se na to moc nehodi. Nejvic sedi klidna jizda podle predpisu. Pro rodinu nebo manzelku univerzalni ideal.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#13 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Měl jsem XC90 s motorem 2.5T a teď mám i D5 136kW takže drobné srovnání nabídnout mohu. I přesto, že papírově by měla být 2.5T o něco málo rychlejší (zrychlení 0-100 je myslím 9,9 2.5T vs 10,9 u D5 nebo tak nějak), pocitově budeš mít lepší dojem z toho dieslu, zejména díky krouťáku, takže lenivosti bych se nebál. Naopak 2.5T (bez chipu) mi přišla že při akceleraci jen řve, točí motor a nic moc se neděje. Ale jestli seš s tím teď spokojenej tak proč ne. Překvapilo mne, jak tento motor byl zveku krásně tichý a v kabině při zrychlení pomalu hlučnější jak diesel.
Spotřeba na můj styl jezdění - obvykle město a okolí (do 20km), o víkendu pak na chalupu byla cca 14,5l u 2.5t, vs 9,7 u D5. Je třeba dodat že ta D5 je po FL tedy už s 6st automatem. Benzín je samozřejmě kultivovanější, tišší (tedy dokud nezačneš akcelerovat) a nesmrdí. U nafty se vždy málem pobliju když dávám něco do kufru a mám nastartovaný motor, v zimě to nenaskočí s úplnou jistotou, více vibrací, hluku atd. Nicméně je to motor s nájezdem 330tis takže už nebude ve stavu jak když vyjel z fabriky.
Já kdybych si měl vybrat, tak nechci ani jedno. Ale žena že potřebujeme větší auto Vzpomínam na S80II, ta s benzínem 2,5T jezdila za 10, na palubě komfort jako nikde. Nic nevibrovalo, nevrzalo atd. To je mimochodem tragédie této generace volva, myslím ten interiér. Ještě jsem nejel v žádné P2 kde by nebyl rozvrzanej interiér. Na cokoliv chytneš nebo se o to opřeš, skřípe. Snad tedy s vyjímkou volantu a tlačítek rádia
Spotřeba na můj styl jezdění - obvykle město a okolí (do 20km), o víkendu pak na chalupu byla cca 14,5l u 2.5t, vs 9,7 u D5. Je třeba dodat že ta D5 je po FL tedy už s 6st automatem. Benzín je samozřejmě kultivovanější, tišší (tedy dokud nezačneš akcelerovat) a nesmrdí. U nafty se vždy málem pobliju když dávám něco do kufru a mám nastartovaný motor, v zimě to nenaskočí s úplnou jistotou, více vibrací, hluku atd. Nicméně je to motor s nájezdem 330tis takže už nebude ve stavu jak když vyjel z fabriky.
Já kdybych si měl vybrat, tak nechci ani jedno. Ale žena že potřebujeme větší auto Vzpomínam na S80II, ta s benzínem 2,5T jezdila za 10, na palubě komfort jako nikde. Nic nevibrovalo, nevrzalo atd. To je mimochodem tragédie této generace volva, myslím ten interiér. Ještě jsem nejel v žádné P2 kde by nebyl rozvrzanej interiér. Na cokoliv chytneš nebo se o to opřeš, skřípe. Snad tedy s vyjímkou volantu a tlačítek rádia
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 89
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#14 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
xc90 136kw nechodí zle aj na 19" ale má oproti 2.5t dpf a pomaly sa zohrieva... ďalšia vec je spotreba tá 2.5t niečo zožerie oproti d5... inak je doma oboje len 2.5t je v s60 awd
#15 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Ja mel xc90 D5 120kW s manualem a bylo to dostacujici. Automat to dost zabije. Zni to divne, ale je to tak.
Jeli jsme v tom 7 dospelich 200km a v pohode, vic nez na motoru to bylo znat na brzdach. Jezdil jsem v lete za 7,5 a v zime 10-11. Ten bufik neni vyhra, dost to pritapi a takhle zveda spotrebu. Z hlediska predehrati motoru a interieru je ale neodiskutovatelne fajn.
136kW bere obecne o litr vic nez 120kW a automat taky neco navic, takze pocitej 9-10 pri normalni jizde. Vse se tedy bavim mimo mesto.
Nicmene dle meho bych radeji 120kW kvuli vetsi spolehlivosti a chipnout ci necipnout nez 136kW s dpf a cipnout ci necipnout. Toliko muj nazor.
(Ktery nereflektuje za kolik mas nabidku na 136kW, v jakem stavu je a tak...)
Jeli jsme v tom 7 dospelich 200km a v pohode, vic nez na motoru to bylo znat na brzdach. Jezdil jsem v lete za 7,5 a v zime 10-11. Ten bufik neni vyhra, dost to pritapi a takhle zveda spotrebu. Z hlediska predehrati motoru a interieru je ale neodiskutovatelne fajn.
136kW bere obecne o litr vic nez 120kW a automat taky neco navic, takze pocitej 9-10 pri normalni jizde. Vse se tedy bavim mimo mesto.
Nicmene dle meho bych radeji 120kW kvuli vetsi spolehlivosti a chipnout ci necipnout nez 136kW s dpf a cipnout ci necipnout. Toliko muj nazor.
(Ktery nereflektuje za kolik mas nabidku na 136kW, v jakem stavu je a tak...)
_________________
V60 D4
V60 D4
#16 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
I já mám ten dojem, že automat tomuto autu (nejen XC90) dost škodí... s manuálem a po @d5t5.com mi máloco ujede. Jsem docela náročný na svižnou jízdu, a XC90 mi zkrátka i na toto stačí. Brzdy jsou takové jakoby váhavější, ale je třeba si toho nebát, a vyzkoušet si to. Mě se párkrát různé prasárny, například mi na dálnici vjel do rychlého pruhu autobus, který pochopitelně jel kolem kila... a já asi 180. Když se na to opravdu šlápne, stojí ta obluda na fleku. Ale říkám - toto je třeba si vyzkoušet. Jezdil jsem s ní HR v 5 dosp. + 1 dítě do HR, a absolutní spokojenost celé posádky. Co mě nepřestane asi udivovat, je tak neskutečná účinnost klimatizace. Ani si toho třeba nevážíme, ale když pak sednu do ovce, která navíc nemá automatiku, tak je to neskutečný vopruz.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 806
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#17 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Pokud automat je v perfektním stavu, což u XC90 I je dnes už výjimka, tak ideálně doplňuje auto a celek funguje moc dobře.
Každopádně debata o papírovým srovnávání 120 kw a 136 kw je akademická. 120 kW je líp udělanej a spolehlivější motor. Proto je víc doporučován i v recenzích ojetých xc90 v posledních letech.
Spotřeba mimo město do 8 l, ve městě do 12, v průměru se člověk dostane pod 10 l. Bufík perfektní, topí za 3 minuty jízdy, to už se dneska nevidí.
Každopádně debata o papírovým srovnávání 120 kw a 136 kw je akademická. 120 kW je líp udělanej a spolehlivější motor. Proto je víc doporučován i v recenzích ojetých xc90 v posledních letech.
Spotřeba mimo město do 8 l, ve městě do 12, v průměru se člověk dostane pod 10 l. Bufík perfektní, topí za 3 minuty jízdy, to už se dneska nevidí.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 385
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
#18 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Pardon, že odpisujem s oneskorením.
Zavrhol som naftu z dôvodov, ktoré už spomenul L4W. V bývalej S60 mi najviac vadili vibrácie. Zima niekedy aj pri výbornej baterke a žhavičoch bola niekedy tragédia. Preto som Ďalšie auto zvolil benzín, ktorý ako bolo spomenuté je nádherné tichý a kultivovaný. Moja XC90 pri akcelerácií zase tak nekriči (môj názor).
Každopádne všetky negatíva nafty zatiaľ asi ustúpia počtu miest, moc ma to neteší, ale budiš.
U XC90 mi ide hlavne o to, aby bez problémov odnieslo 5 (niekedy 7) ľudí + batožina + naplnený strešný box. Bez problémov si predstavujem, aby cesta do kopca nebol na dvojku a pomaly v červených otáčkach. To isté pri predbiehaní, aby som nemusel podradiť o 2 stupne, aby som vôbec mohol vyraziť. Tak nejak ako to asi opísal Zajsoft. Je pravda, že u terajšej XC90 to mám otestované a podľa môjho ten motor s autom nemá problém. Všetko sú to ale subjektívne pocity.
Vaše skúsenosti a rady mi pomohli, ale vo výsledku chcem (a všetko tomu zatiaľ nasvedčuje) ostanem u toho benzínu.
Zavrhol som naftu z dôvodov, ktoré už spomenul L4W. V bývalej S60 mi najviac vadili vibrácie. Zima niekedy aj pri výbornej baterke a žhavičoch bola niekedy tragédia. Preto som Ďalšie auto zvolil benzín, ktorý ako bolo spomenuté je nádherné tichý a kultivovaný. Moja XC90 pri akcelerácií zase tak nekriči (môj názor).
Každopádne všetky negatíva nafty zatiaľ asi ustúpia počtu miest, moc ma to neteší, ale budiš.
To je jednoduché. Určitá časť financií pôjde na pokúpný servis a do rodiny. Ale časom určite by som to urobil.Zajsoft píše:No sice nechapu, proc se po zakoupeni nebude delsi dobu chipovat...
U XC90 mi ide hlavne o to, aby bez problémov odnieslo 5 (niekedy 7) ľudí + batožina + naplnený strešný box. Bez problémov si predstavujem, aby cesta do kopca nebol na dvojku a pomaly v červených otáčkach. To isté pri predbiehaní, aby som nemusel podradiť o 2 stupne, aby som vôbec mohol vyraziť. Tak nejak ako to asi opísal Zajsoft. Je pravda, že u terajšej XC90 to mám otestované a podľa môjho ten motor s autom nemá problém. Všetko sú to ale subjektívne pocity.
To máš pravdu, ale všetko to je o cene a financiách.Zajsoft píše:Ale kdyz bych si chtel poridit XC90tku, tak jedine s V8
Vaše skúsenosti a rady mi pomohli, ale vo výsledku chcem (a všetko tomu zatiaľ nasvedčuje) ostanem u toho benzínu.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
#19 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Resil jsem jaky motor a 7 mist tez. 7 mist byl nutny pozadavek. Ta dve vzadu jsou ovsem jenom pro deti a to jeste ne moc male, davat tam detske sedacky je opruz, detske sedacky ve druhe rade jsou zase opruz pro nastupovani do treti rady .. takze ma to 7 mist. V8 a 120 kW nafta byly vetsinou starsi nez 10 let, 2.4T se v sedmi mistech nedalo najit, jeden benzin 3.2 byl pryc, nez jsem se rozkoukal a stare T6 mi vrele nedoporucili. Takze jsem vzal D5 136 kW automat. Jezdil dobre a predvidatelne, Ale krom brzdeni motorem se mi nechce zasahovat do razeni, manzelka si stezovala, ze to nepredjizdi do kopce, kdyz jede 60 na pul plynu a pak si usmysli, ze na to sloupne. V servisu jsem si vsimnul letacku od Polestar, s novym SW to radi a jezdi opravdu lepe . Pisou, ze ta optimalizace nema vliv na vetsinu parametru, zvlaste zminuji spotrebu, kecaji, z 9 jsem na 10. Proste to svadi ke sviznejsi jizde.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1319
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#20 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
10L ? To mas furt nejak malo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
#21 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Vetsinu toho najedu po dalnici. Zavody do vrchu si dopravam jen vyjimecne .
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
#22 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
A co spolehlivost zmíněných dvou motoru uvedených v nadpisu? D5 nafta tam je to jasné (vířivé klapky, vstřiky, hydroštely, dpf atd) ale co ten benzin 2.5t jasné je tam turbo takže to, ale je tam ještě nějaké další překvapení jako u nafty, které jsem zmínil výš?
Děkuji za názor jakýkoliv.
Ať to jezdí. A i mimo okres:D
D.
Děkuji za názor jakýkoliv.
Ať to jezdí. A i mimo okres:D
D.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 69
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
#23 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Já kupoval D5 o které jsem si myslel ze je bez úprav ... výsledek je 177kw bez zápisu ... jede to jak píchla svině pri sešlápnutí plynu okamžitá akcelerace ... pan mechanik z autoambo říkal ze s takovým ještě nejel ... já si říkal proč mám potrhane silentbloky na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#24 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Tak o 177kW z D5 (136 kW), to jsem ještě neslyšel...
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 69
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
#25 XC90 2.5T(154kW) vs. D (136kW)
Já to tak už koupil z italie ... jinak to údajně delaji i tady ... měl to původně důchodce ale motor říká něco jiného
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 294 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 4 Odpovědi
- 338 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 0 Odpovědi
- 197 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 13 Odpovědi
- 863 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od liQuid
-
- 0 Odpovědi
- 297 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz