Zkušenost je taková, pokud necháš jen lak bude ti to zachvili rezavět, protože když už to brousíš tak lak má puchýře, proto se vše musí obrousit na holý kov a dává se suřík. Nemáš šanci to obrousit tak aby ti zůstal neporušený lak, který už stejně rezaví. A vzhledem k tomu není co řešit protože většina těchto aut od roku 2000 byla planovaná na jak dlouho 5-8 let ? Potom směr vrakoviště, takže nárok na korozi to má. Nebýt ve předu těch posraných zástěrek tak bych ani ty přední blatníky nehnili.
Takže- suříková barva reaguje s čistým kovem a na suřík se dává vrchní alkydová barva a potom dinitrol. A prostě ti nic nehnije ani pod tím dinitrolem.
Je to vyzkoušeno několikrát, i když suříkem natřeš plot a na to použiješ vrchní alkydovou barvu ať lesk, satén - odstín je na tobě. Tak může na to padat sníh, pršet, prostě cokoliv a barva se neloupe a odolává korozi s přehledem.
Samozřejmě pokud použiješ pod dinitrol podobné sračky jako je hostagrund, alkyton a plno dalších známých barev, tak je to na dvě věci a okamžitě to rezaví.
Pokud to jen obrousíš a natřeš to dinitrolem tak je to jak kdyby si nic neudělal.
Jednoduše hnije vše, at je to 850, C70 nebo S/V40. 850ky hniji ve předu pod blatníkama díky těm posraným držákům co drží blatníky a drží se tam voda a hlavně je tam jen barva, nikoliv gumoasfalt, Dál klasická nemoc rezaví objímka která ti drží hrdlo nádrže, potom ti hnijí držáky nádrže 2 dlouhé pásy a krycí plech u nádrže. Protože zde gumoasfalt nebyl ale jen kus plechu na který je nanesen komaxit, který už nějak po těch +- 20 letech má za sebou, potom koroze je pod zadníma podběhovýma vložkama kde se též drží voda jednoho krásného dne vidíš přes podběh až pod sedačky
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
A tak jsou na tom podobně prahy, se shora prahu máš plastový kryt a pod ním ti vše luxusně hnije, protože je tam též holý plech přikrytý plastem, Po otevření prahu zjistíš že máš vyhnilé výztuhy - řešení vyřezat a vše udělat v novotě a ještě v nej případě kdo používá origo zvedák za práh kde je na to udělaný úchyt, tak při zvednutí auta se ti vytrhne protože je vše uhnilé ze vnitř toho prahu
upraveny_IMG_20180422_180221.jpg
upraveny_IMG_20180422_181420.jpg
upraveny_IMG_20180422_190924.jpg
U S40 blatníky díky zástěrkám a pak díky držáku který je pod blinkrem, dál klasická koroze kolem nádrže, pak pod víčkem nádrže, prahy pod dvěřima kvůli plastovým krytům pod kterýma se drží voda a bordel a jako vždy gumoasfalt nikde
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
a zadní lemy na tom byli podobně.
Samozřejmě je to i díky tomu že volvo zde už šetřilo na složení plechu. Je to podobný jak když kupuješ origo blatník a nebo polsko/čínskou náhradu. Na origo blatník nemusíš sáhnout 20 let, ale čínskou sračku si můžeš natřít čímkoliv a vždy ti bude hnít, protože složení plechu je o hovně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.