Zeb píše:
Pepo, můžeš prosím napsat, ke kde jsi nechával repasovat, jakou metodou, za kolik a v jakém rozsahu? A jak je to dlouho a jak jsi spokojen? Našel jsem spoustu příspěvků od lidí, kteří si to chválí a pak zase spoustu příspěvků od lidí, kterým pokovení parabol po roce slezlo.
Posílal jsem do Preciosy panu Náhlovskému po vzoru z-d-e-n-y a stejně tak mi to popraskalo na tlumených kolem žárovek. Nechával jsem dělat dvakrát dvě zakázky na S70 a V70 a tu druhou na C70 a jedny náhradní světla. Kupoval jsem ještě nová skla na superdíly.cz ,ale už je tam asi nemají. Zatím pořád svítím na ty prvně zrenovované paraboly a pořád to svítí slušně. Pokud bych měl dnes řešit repas, zkusil bych jinou firmu, samozřejmě s ohledem na cenu a reference. Obávám se, že technologie napařování hliníku ve vakuu je poměrně náročná a nerad bych zaplatil někomu dvojnásobek s tím, že on to taky nechá pokovit v preciose
_________________ V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
peter cz píše:Já si to nechával dělat u http://www.nepokoj.cz/sluzby.html viz výše, svítí to parádně, ani po víc než půl roce se nic neloupe jak se ptal Makronis, takže můžu doporučit...
Třeba by se podělil o zkušenosti po 4 dalších letech.
Měl bych taky jedna světla na 850. Teď jsem si své staré a mizerné prohodil za jedny lepší seskládané z rozborek. Je to asi pokrok, ale chtěl jsem ty staré paraboly nechat pokovit. Preciosa, jak vidno, není cesta.
Nezkoušel už někdo nacpat čočky do originál skleněných vroubkovanýh světel nebo je to velká prasárna?
Vyřešit ty popraskaný paraboly vražením čoček do potkávaček a koupením nového skla (čirého) místo původního vroubkovaného? U dálkových je to asi jedno, ne? Tam stejně při protijedoucím autě oslňujete tak jako tak.
Panečku, to auto teda "kulí oči"!
Myslím že vroubkovaný sklo na potkávačkách si s čočkama moc rozumět nebude. U dálek je to asi fuk. Otázka je jestli se to jebání s implementováním čočky do původní paraboly vůbec vyplatí a co na to na stk...
_________________ V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MTStage2 V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
Prasárna to je, vroubkovaný paraboly jsou designovaný na zdroj světla v určitém místě a určitého rozptylu. Světlo z čočky to bude rozptylovat bych řekl.
V případě výměny skla za čiré to bude fungovat před čočkou, ale dálková světla budou pro změnu svítit absolutně o ničem... Maximálně čočka + nechat vybrousit do hladka vroubky pouze před původní tlumenou parabolou.
Jen jsem si potvrdil co tu vše bylo napsáno. Ohledně dálkových světel - dá se také nějak "vylepšit výkon světel" - osadit také čočkou nebo už opravdu říkám kravinu?
Mám místo původních originálních vysvícených světel černé čočky s čirou optikou včetně HID kitu a prostě to neni ono. Tak stále hledám nějaké možnosti jak zlepšit či zvýšit světelný výkon pro bezpečnější jízdu, ale přesto nechci provozovat nějakou prasárnu.
Doktor je má, tak třeba poreferuje. Mají US lom světla (klasický dvě elipsy, místo "hokejek" osvicujících pravou periferii vozovky) a svítí taky dobře, jen ne tak luxusně jako originály. A byl tam trochu problém s nekvailitníma konektorama, který se vyhřejvaly.
Přesně tenhle kus jsem jsem v lete unahlene koupil od tohodle typka. Pak teprv mi doteklo, ze je to cena za jedno svetlo. Tak jsem ho musel poslat nekam, ze uz to nechci.
Z toho testu mi nejlíp po night breakerech vychází ty GE megalight, který jsem v lepší než testovaný verzi našel za 350/ sada.
Problém je, že to testovali v moderní parabole golfu7, což třeba konkrétně ve V70 bude o....netroufám si říct, ale nebál bych se zajít až k o více než 1/3 menšímu dosahu. Pokud máš čirou, pak uplně bez problému.
Night Breakerů se neboj, myslim že za to stojí. Unlimited mně ještě nepraskly, i když nájezd 60k/rok nemám, ani 30. Hlavně to bude auto od auta no.
Jelikož jsem dnes namomtoval fungl nová světla od TYCu jako mnozí přede mnou, věřím že to bude svítit i s obyč noname H7 žárovkami dobře. Přesto bych tam dal něco lepšího, ale né za každou cenu. Nejde mi o frajeřinu, ale hlavně abych dobře viděl a neoslňoval. Především hlavně kvůli přítelkyni potřebuji, aby to svítilo dobře. Nosí brýle a na dálku špatně vidí, tak chci docílit toho, aby se nebála řídit a já se nebál se nechat vozit.
Nejsem tak bohatej, abych měl na origo čirou optiku, abych tím zvedl o polovinu hodnotu 20 let starýho auta.
Ještě mě stejně čeká kompletní seřízení v pondělí na regloskopu, aby to svítilo jak má.
Já dával po novym pochromování parabol night breakery a zlepšení na úroveň auta, se kterym se nebojim jezdit ve tmě. Svítí to celkem dobře. A já taky blbě vidim, respektive za šera, ve tmě, za mokra jsem bez brejlí v autě v hnoji. Xenony, nebo ledky mi v tom hodně pomáhaji, tohle bohužel takový neni. Je to tak napomezí lehký nervozity a pohody
Tak máme od pátku nakonec seřízeno a koupil jsem obyč H7 žárovky co se dávaj do prvovýroby do koncernu VW/Škoda za 75,-/ks(Philips Made in Poland). Vyměnil jsem všechny 4 žárovky a musím teda uznat, že to je naprostá bomba. Nejvíc mě dostalo, že jsem včera objevil čirou optiku, naštestí to bylo opět z anglána, tak mně spadnul kámen ze srdce.