Ano, to jsou oni. Bez úpravy ŘJ to ale nepůjde, jinak ti vyhodí chybu. Plus musíš, abys dosáhl požadovaného průtoku, zvednout tlak paliva na +- 4 bary, jinak je to úprava k ničemu. Standardně je tlak, pokud je originální regulátor a potrubí v pořádku, na 3 barech.
Ahoj. Se zelenyma vstrikama problem nebyl. Problem byl az s 550cc. Bosch je nedela a kdyz jo tak delka na nase kary nesedi. I svorkovnice jsou jine ale daji se koupit redukce
Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x.
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit.
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
Basstl píše:Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x.
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit.
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
K24 je hodne dobra...budes spokojenej. Zelene vstriky budou urcite stacit. I ja tenkrat pouzil z S60R. Pokud finance dovoli tak bych chtel pristi rok jit do Samosvoru. A pak uz hotovo....pujde se na vnitrek.
Chtel bych dat sloupky do carbonu...hdrografika. Sehnat sedacky z S70R nebo nechat udelat u calounika....povymenovat spinace ktere jsou uz opotrebovane atd......)
Fíla píše:Ano, to jsou oni. Bez úpravy ŘJ to ale nepůjde, jinak ti vyhodí chybu. Plus musíš, abys dosáhl požadovaného průtoku, zvednout tlak paliva na +- 4 bary, jinak je to úprava k ničemu. Standardně je tlak, pokud je originální regulátor a potrubí v pořádku, na 3 barech.
Regulátor je ale na pevno na liště ne ? já mám zeelný, uprava softu proběhla, ale jinak jsem mechanicky s tlakem nic nedělal ?
Fíla píše:Ano, to jsou oni. Bez úpravy ŘJ to ale nepůjde, jinak ti vyhodí chybu. Plus musíš, abys dosáhl požadovaného průtoku, zvednout tlak paliva na +- 4 bary, jinak je to úprava k ničemu. Standardně je tlak, pokud je originální regulátor a potrubí v pořádku, na 3 barech.
Regulátor je ale na pevno na liště ne ? já mám zeelný, uprava softu proběhla, ale jinak jsem mechanicky s tlakem nic nedělal ?
Ty mas ME7 tudiz uz mas pozadovany tlak tusim 3.8 bar jako s60r. Rozdil v tlaku je mezi verzema s plyn. lankem a el klapkou.
Spis by me zajimalo zda je potreba u aut s 3bar ten tlak opravdu zvysovat? treba ARD mi vylozene napsalo, ze k zelenym vstrikum neni treba tlak zvedat.
Petr.Gric ty mas predpokladam taky stale puvodni regulator s 3 bar?
Kluci a nejde to jinde? já mám na Auto Kelly subjektivní pifku za jejich cenovou politiku - na just Auto Kelly ignoruju.
Chápu, že si to můžou pochvalovat servisy díky včasnýmu dodání a množstevním slevám, ale co jsem tak koukal
kámošovi v servise pod ruku, když vyplňoval dodáky - co se cen týče, žádná sláva ani pro dlouholeté odběratele
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Ejdou Rotacak píše:Kluci a nejde to jinde? já mám na Auto Kelly subjektivní pifku za jejich cenovou politiku - na just Auto Kelly ignoruju.
Chápu, že si to můžou pochvalovat servisy díky včasnýmu dodání a množstevním slevám, ale co jsem tak koukal
kámošovi v servise pod ruku, když vyplňoval dodáky - co se cen týče, žádná sláva ani pro dlouholeté odběratele
Ja měl myslim za nějakých 1200kč cca kus. S dph.
A prave mě taky ARD říkali že s tlakem neni třeba hýbat.
Proto jsem se pozastavil nad textem výše . Ale ja už mam novější jednotku no.
majty píše:
Spis by me zajimalo zda je potreba u aut s 3bar ten tlak opravdu zvysovat? treba ARD mi vylozene napsalo, ze k zelenym vstrikum neni treba tlak zvedat.
Petr.Gric ty mas predpokladam taky stale puvodni regulator s 3 bar?
Pokud vím, tak Petr má jiný čerpadlo i regulátor tlaku.
majkls70 píše:Ja měl myslim za nějakých 1200kč cca kus. S dph.
A prave mě taky ARD říkali že s tlakem neni třeba hýbat.
Proto jsem se pozastavil nad textem výše . Ale ja už mam novější jednotku no.
Mozna to bude tim, ze na ty maily od ARD pry odpovida jeho manzelka
[/quote]
Pokud vím, tak Petr má jiný čerpadlo i regulátor tlaku.[/quote]
Ma jen jinou pumpu. A ta dava taky 3bar. A myslim ze by musel mit jinou palivovou lištu aby tam šel regulator . Ja ho totiž doma mám a nejde tam
Basstl píše:Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x.
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit.
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
Ahoj, prosím neberte mě jako kverulanta, nebo nedejbože nepřejícího, ale má to smysl? Jednou jsem byl svezen V70R asi s 350ps a nabyl jsem jasného dojmu, že to auto na to nemá, že primárně bylo postaveno na něco úplně jiného. A to na autě bylo mnoho jiných úprav. Nebylo by lepší koupit např. slušnou 550i, nebo M5? Nebo co Vás k tomu vede, vždyť v první zatáčce si Vás stejně někdo s fábií RS namaže. Když jsme zkoušeli to V70 jeli jsme kus za Libercem z Raspenavy na sedlo (mrkněte na google), je tam pár pěkných zatáček a doslova nás smázl chlapec s Megane RS, který nám pak říkal o kolik byl rychlejší..
Tak mi k tomu něco pěkného povězte...
P.s.: prodal jsem S60 T6 Polestar, protože mi zbyly poslední 2 body ... tak mě neberte prosím jako nějakého kazi.uka. Jen kdybych se chtěl opájet rychlostí a zážitky, koukal bych jinam, i když třeba na stejně stará auta. Díky Dan
A nebo bych si mohl koupit letadlo a smát se tomu méganu ze zhora... Ne opravdu ne.
Nechci z toho dělat závoďák na okruhy, jen mám rád svoje auta vyladěný k obrazu svému a protože mám rád Volva, tak ladím a upravuju Volva...
Basstl píše:A nebo bych si mohl koupit letadlo a smát se tomu méganu ze zhora... Ne opravdu ne.
Nechci z toho dělat závoďák na okruhy, jen mám rád svoje auta vyladěný k obrazu svému a protože mám rád Volva, tak ladím a upravuju Volva...
Jasně, já to jen chtěl slyšet.
Aktuálně jezdím XC70 D4 a dospěl jsem do stádia jízdy na pohodu a když mě vezme oktávka s okouřeným nárazníkem ... jen se pousměju. Ale lákalo by mě něco malého hbitého, benzínového, a nebo Z4 s V8..... tak třeba jednou.
Tak to shrnu, ať se podaří doladit k obrazu Tvému a ať to jezdí!!! D.
Na druhou stranu - tebou zmíněná trasa. Myslím, že tam by byla proti malýmu, nadupanýmu hothatchi v nesnázích i tebou navrhovaná M5/550i.
A to nejdůležitější, jak napsal Basstl a jak sám nejlépe víš, když ho miluješ, není co řešit. Když si s těma našema kombíkama pořádně
pohrajeme, i dnes na dálnici zatopí většině novejch (jakože sportovních) 4-hrnků
OT: co jsem porovnával na YT časy akcelerací 100-160km nejnovější V90 ?T5? v Polestaru s časama chlapů odsud z fóra, tak jsem se musel
pousmát. V90 Polestar potřebovala asi 11 sekund, někteří tu mají rakety s časy startujícími asi na 5,4 sec (já po chipu a po pár úpravách
zatím 7,4 sec). Tož to nejni nejhorší
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Na druhou stranu - tebou zmíněná trasa. Myslím, že tam by byla proti malýmu, nadupanýmu hothatchi v nesnázích i tebou navrhovaná M5/550i.
A to nejdůležitější, jak napsal Basstl a jak sám nejlépe víš, když ho miluješ, není co řešit. Když si s těma našema kombíkama pořádně
pohrajeme, i dnes na dálnici zatopí většině novejch (jakože sportovních) 4-hrnků
OT: co jsem porovnával na YT časy akcelerací 100-160km nejnovější V90 ?T5? v Polestaru s časama chlapů odsud z fóra, tak jsem se musel
pousmát. V90 Polestar potřebovala asi 11 sekund, někteří tu mají rakety s časy startujícími asi na 5,4 sec (já po chipu a po pár úpravách
zatím 7,4 sec). Tož to nejni nejhorší
Jasně, myslím, že si rozumíme a všichni víme, o čem se bavíme.... musím se usmívat, když si vzpomenu na dávné časy s 850T5 atd ....
Je to fajn a moc příjemné, všechna Volva jsem měl moc rád, všechna si pamatuji ...
Basstl píše:Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x.
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit.
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
Ahoj, prosím neberte mě jako kverulanta, nebo nedejbože nepřejícího, ale má to smysl? Jednou jsem byl svezen V70R asi s 350ps a nabyl jsem jasného dojmu, že to auto na to nemá, že primárně bylo postaveno na něco úplně jiného. A to na autě bylo mnoho jiných úprav. Nebylo by lepší koupit např. slušnou 550i, nebo M5? Nebo co Vás k tomu vede, vždyť v první zatáčce si Vás stejně někdo s fábií RS namaže. Když jsme zkoušeli to V70 jeli jsme kus za Libercem z Raspenavy na sedlo (mrkněte na google), je tam pár pěkných zatáček a doslova nás smázl chlapec s Megane RS, který nám pak říkal o kolik byl rychlejší..
Tak mi k tomu něco pěkného povězte...
P.s.: prodal jsem S60 T6 Polestar, protože mi zbyly poslední 2 body ... tak mě neberte prosím jako nějakého kazi.uka. Jen kdybych se chtěl opájet rychlostí a zážitky, koukal bych jinam, i když třeba na stejně stará auta. Díky Dan
No asi k tomu dodám nasledujici.... co se tyče M5 a M3 tak bajlady na servis jsou i dost vyšši. Ono kazdych 60tis delat uložení spodku a tak dal neni idealni. A aby si koupil hezky naladenou M3 nebo M5 tak to je cenovka okolo 500 a výš.
Mam jeste naladenou Audi S3 na 350 koni. Momentalne teda motor po cely dílně. Je to taky pěkný, funguje to ale volvo ma prostě svoje kouzlo. A nespleteš si ho na parkovišti s jinym autem. Ja mám C70 na 225 / 40 r18 plus pružiny a vzpěry a nechova se zle. Chtelo by to ještě stabilizatory.
Ostatně nevím jake jiné auto bych si koupil do 150tis s tim aby to melo okolo 300koní a nebyla to nafta f chipu
2.4. jde auto k p. Patočkovi pod kudlu. Vzhledem k tomu, že bude probíhat repas motoru, tak rovnou objednám ty zelené vstřiky,
které mi postnul za výhodnou cenu Majty viz. https://mlparts.cz/vstrikovaci-ventil-bosch-0280155968
Jedná se o typ Vstřikovací ventil BOSCH 0 280 155 968. Je možné ho zastavět do motoru B5254 T2 MY 2007?
V autě je oproti sérii 16T HPT Turbo, IC do88 Big Pack včetně trubek, vejfuk z V7ORII
a zatím pořád jen SW ARD stage 2 původně naladěný na sériovou V70 II 2.5T AWD bez žádných úprav. (
Když Pavel chip připravoval, tak ještě nebyly vyměněny výkonnostní komponenty.)
Když budu brát zelené vstřiky, nemám rovnou objednat i výkonnější palivovou pumpu?
S výkonem nepůjdu přes cca 280HP - Fíla se Zajsoftem mě odradili. Byl by nutný hrubý zásah do motoru
a kovokeramická lamela, se sportovní spojkou jezdit nechci.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG