Virive klapky u D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC70 II D5 136kw '07
Virive klapky u D5
Caute, vsimol som si vo VIDE, mam v ECM chybu
"284: ECM-P201500 Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Perf. (Bank 1). General Failure"
Po kliknuti na detaily to mozu byt 3 priciny: klapky, tiahlo, motor
Moze byt toto pricina, preco mi auto na dialnici prestalo tahat (slo ako bez turba)? Po vypnuti motoru, chvilku pockania na parkovisku a opatovnom nastartovani auto tahalo zase veselo dalej.
Je mi jasne, ako overim vypadnute tiahlo, ale nie je mi jasne, ako overim funkcnost motora klapiek. Tak isto neviem, ako overit bez nejakeho vacsieho rozoberania, v akom stave su klapky. ci staci len potiahnut za to tiahlo bez motora a ked to pojde lahko, su ok? Mam najazdene bez drobnych 200tkm. Mam tie klapky dat vymenit radsej aj tak preventivne?
"284: ECM-P201500 Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Perf. (Bank 1). General Failure"
Po kliknuti na detaily to mozu byt 3 priciny: klapky, tiahlo, motor
Moze byt toto pricina, preco mi auto na dialnici prestalo tahat (slo ako bez turba)? Po vypnuti motoru, chvilku pockania na parkovisku a opatovnom nastartovani auto tahalo zase veselo dalej.
Je mi jasne, ako overim vypadnute tiahlo, ale nie je mi jasne, ako overim funkcnost motora klapiek. Tak isto neviem, ako overit bez nejakeho vacsieho rozoberania, v akom stave su klapky. ci staci len potiahnut za to tiahlo bez motora a ked to pojde lahko, su ok? Mam najazdene bez drobnych 200tkm. Mam tie klapky dat vymenit radsej aj tak preventivne?
_________________
Volvo XC70 II 2007 D5 136kw
Volvo XC70 II 2007 D5 136kw
-
Offline
- Příspěvky: 304
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Virive klapky u D5
Hoj, taky se mi to stalo, asi dvakrát, motor ztratil výkon. Je to ono. Zjistil jsem si problematiku, ze tam tahlo vubec neni a ze virive klapky jsou asi zdrojem castych problemu, plus konstrukcni vada v podobe tahla, ktere velmi rado pada. No,, nezbylo, než zjistit stav klapek. Hýbat s nimi šlo relativně lehce i v tomto stavu. Otevřel jsem máslostroj, zjistil jsem burdel všude..milok píše:Caute, vsimol som si vo VIDE, mam v ECM chybu
"284: ECM-P201500 Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Perf. (Bank 1). General Failure"
Po kliknuti na detaily to mozu byt 3 priciny: klapky, tiahlo, motor
Moze byt toto pricina, preco mi auto na dialnici prestalo tahat (slo ako bez turba)? Po vypnuti motoru, chvilku pockania na parkovisku a opatovnom nastartovani auto tahalo zase veselo dalej.
Je mi jasne, ako overim vypadnute tiahlo, ale nie je mi jasne, ako overim funkcnost motora klapiek. Tak isto neviem, ako overit bez nejakeho vacsieho rozoberania, v akom stave su klapky. ci staci len potiahnut za to tiahlo bez motora a ked to pojde lahko, su ok? Mam najazdene bez drobnych 200tkm. Mam tie klapky dat vymenit radsej aj tak preventivne?
* a to je otázka č.1 - může být tolik sazí ještě někde jinde, než na cestě za škrtící klapkou k ventilům? Myslím, že klapka je někde vpravo, blízko vzduchového filtru... nějak nevím přesně, kde je nEGR ventil, takže jestli mám rozebírat dál a čistit i před klapkou..tuším, že jo..
klapky taky v černobordelu, ale po vyčištění a nasazení klapek zpět jsem usoudil, že vůle není nijak zásadní a nebude třeba klapky kupovat nové; dokonce bych řekl, že je někdo někdy měnil. (auto má akt.290tis.) po objednání nového těsnění a nového táhla, které jsem rovnou zajistil šroubkem mašinu složil a doufal, že nějaký burdel co jsem ve víku třeba nedokonale vyčistil nevletí do válce.. tam se dá fakt blbě dostat..
*ot.2. má někdo nějaký trik, jak víko/sání vyčistit? já jsem se s tím j ebal asi 3 hodiny
když jsem to složil poprvé, prskaly, tak jsem je za trest vytáhl ven a karbonové usazeniny na podložkách a sedlech musely pryč.
*ot.3 mosazné podložky mám koupit nové, to není problém, stojí to pár korun, ale ty velké podložky, které drží vstřiky v hlavě, mám je nějak rovnat? dost jsem laboroval se silou utažení vstřiků, a protože jsem jeden šroub zlomil, bál jsem se zarvat pořádně, tak si nejsem úplně jistý..no..co už..
čištění klapek by nemělo smysl bez EGRoff, což jsme s Pavlem z D5T5 též zvládli, i s čipem, kdy se konečně ten 1750kg (prázdný) mastodont trochu i dokáže pohnout..spíš bych řekl, že auto jede velmi slušně.
nějak se toho rozebrání víka nebojte, narozdíl od benzínu, kde víko je zároveň uložení vaček, tady drží vačky takové "U" mosty, takže je to fakt easy.
na to, že jezdilo auto na shell 0W-30 v intervalech po 30tis mi to dokonce připadá i čisté, změnil jsem olej na mobil1 - nějaký super 5W-30, specifikaci plní a nevím,
*ot.4 co s proplachem, jestli mám nějaký zkusit..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvky: 304
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Virive klapky u D5
jo..a ještě videjo
https://youtu.be/IqwFLVgYAc4
je tam vidět, jak se po nastartování táhlo posunuje a klapky zavírá.
*ot.5 - ten zvuk, když otevřu víčko nalévání oleje mi připadá nedobrý, jako by tam třeba jedno zdvihátko mělo větší vůli.. po zahřátí tento zvuk zmizí..
https://youtu.be/IqwFLVgYAc4
je tam vidět, jak se po nastartování táhlo posunuje a klapky zavírá.
*ot.5 - ten zvuk, když otevřu víčko nalévání oleje mi připadá nedobrý, jako by tam třeba jedno zdvihátko mělo větší vůli.. po zahřátí tento zvuk zmizí..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
Virive klapky u D5
Už se to tu resilo, ten zvuk je bohužel normální.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2.4 2008
Virive klapky u D5
Ahoj lidi, chtěl bych se zeptat, jak to táhlo mám nasadit na tu část blíž k motoru tedy tu s tím plastovým kloubem? Nechal jsem si v Autoambo vyměnit to táhlo za nové a včera zase spadlo a za boha ho nemůžu nasadit zpět, jelikož je spadlé pod jakousi ocelovou rourou (omlouvám se za výraz, ale nevím, jak jinak to popsat) a přes ni to nemůžu dostat nahoru. Neporadí prosím?
-
Offline
- Příspěvky: 304
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Virive klapky u D5
No.. To asi záleží na Tvé šikovnosti. Nebo pošli fotku.davidasis píše:Ahoj lidi, chtěl bych se zeptat, jak to táhlo mám nasadit na tu část blíž k motoru tedy tu s tím plastovým kloubem? Nechal jsem si v Autoambo vyměnit to táhlo za nové a včera zase spadlo a za boha ho nemůžu nasadit zpět, jelikož je spadlé pod jakousi ocelovou rourou (omlouvám se za výraz, ale nevím, jak jinak to popsat) a přes ni to nemůžu dostat nahoru. Neporadí prosím?
Jinak, prodává se za pár eur taková sada, šroubek a podložka, která zabrání opětovnému vypadnuti.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Virive klapky u D5
Udelas to tak, ze si to sundas z ovladaciho elektromotorku, nacvaknes na tahlo a nasledne az na elektromoturek. Vse ale zbytecne, pac kdyz upadlo, upadne zas.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2.4 2008
Virive klapky u D5
Posílám fotky, sice po delší době, ale nějak jsem to neřešil. Je to upadlé u té části blíž k motoru(je to vidět na té první fotce) a za boha nevím, jak to nasadit zpět.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2.4 2008
Virive klapky u D5
Poradíte prosím někdo?
-
Offline
- Příspěvky: 304
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Virive klapky u D5
Já musel že všeho nejdřív odsroubovat víko vaček, pak jsem na to pořádně viděl. Jinak to asi nepůjde. Nebo si tam posvit. Chce to malinko cviku.davidasis píše:Poradíte prosím někdo?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14423
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Virive klapky u D5
Nejdřív to táhlo vycvakni z motorku, otoč ho, aby bylo těma pacičkama směrem k páčce od klapek a pak ho nejdřív nacvakni na páčku a až nakonec na motorek.
Vzhledem k tomu, že to půjde hodně ztuha a hrozí destrukce táhla tak ho doporučuju nahřát třeba fénem, nebo horkovzduškou. Pak to tam, s pomocí kleští, půjde snadno, ale už to samo nespadne.
Táhlo sice bude trochu nakřivo, ale ničemu to nevadí.
Vzhledem k tomu, že to půjde hodně ztuha a hrozí destrukce táhla tak ho doporučuju nahřát třeba fénem, nebo horkovzduškou. Pak to tam, s pomocí kleští, půjde snadno, ale už to samo nespadne.
Táhlo sice bude trochu nakřivo, ale ničemu to nevadí.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2.4 2008
Virive klapky u D5
No, právě to vycvaknutí mně nejde, nechci to urvat .... Asi není někdo z Brna či okolí a někdy to už dělal, kdo by mně s tím pomohl pls?
-
Offline
- Příspěvky: 955
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Virive klapky u D5
Normálně tam vraž plochý šroubovák mezi táhlo a t plastový bazmek a zapač, vyskočí to. Pokud tam někdo před tebou teda nedal nějakou fičuru, aby to lépe drželo..
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2.4 2008
Virive klapky u D5
Čau lidi, tak nakonec se mně to povedlo, udělal jsem to s tím plochým šroubovákem. Pak jsem to už v klidu nasadil, ale vydrželo to asi jen den, pak to zase z toho plastové spadlo. Tak se chci zeptat, dá se někde v Česku koupit ta opravná sada, nechci na to čekat měsíce z Číny, nebo nepomohl by mně s tím prosím někdo?
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Virive klapky u D5
V Kelly to koupíš za 200 na hned nebo do druhého dne.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2.4 2008
Virive klapky u D5
Jako tu opravnou sadu nebo co? Hoď link, nic jsem nenašel. Dík
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14423
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Virive klapky u D5
A otočil jsi to táhlo, jak jsem psal?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Virive klapky u D5
Pokud klapky ještě brutálně netečou, tak tam dáváme nové táhlo, ten kloubek se z čela provrtá 2 mm vrtákem a táhlo se zajistí šroubkem a podložkou.
Už nikdy nikam nevypadne, a taktéž se doporučuje kalibrace toho motorku . Potom by to mělo již pracovat normálně.
Obecně se dávají klapky vždy nové, ale mám tady asi 4 ks dobrých použitých pro majitele vozů, kteří si to nemohou dovolit koupit nové.
Ekologická kurvítka, jak tomu říkáte, se dají odstranit pomocí SW. Jedná se hlavně o EGR a hlavní klapku sání.
Vířivé klapky se ale vždy nechávají funkční, má to svoje důvody pro regeneraci dpf.
Bližší info u D5T5.com
Už nikdy nikam nevypadne, a taktéž se doporučuje kalibrace toho motorku . Potom by to mělo již pracovat normálně.
Obecně se dávají klapky vždy nové, ale mám tady asi 4 ks dobrých použitých pro majitele vozů, kteří si to nemohou dovolit koupit nové.
Ekologická kurvítka, jak tomu říkáte, se dají odstranit pomocí SW. Jedná se hlavně o EGR a hlavní klapku sání.
Vířivé klapky se ale vždy nechávají funkční, má to svoje důvody pro regeneraci dpf.
Bližší info u D5T5.com
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2.4 2008
Virive klapky u D5
Ano, táhlo je nové, ale já blbec, jak jsem ho páčil po druhé šroubovákem, tak jsem ho lehce nakřupnul, ale na funkčnost to nemá vliv. To padání jsem zatím vyřešil tak, že jsem tu plastovou kuličku/čep klapek namastil, ale čelo kloubu jsem zase odmastil, nasadil táhlo, vzal malinkou podložku, natřel ji lepidlem Mamut glue a nechal 24hod. zaschnout. Paradoxně to funguje, to lepidlo je pružné, ale pevně drží z čela toho kloubu podložku a na samotný vliv pohybů to nijak nevadí. Včera jsem jel na výlet okolo Brna a taková eko blbost srazila spotřebu nafty o 2,5l na 100Km, neuvěřitelné.
Ale jak David Patočka psal, chtěl bych to do budoucna vyřešit tím navrtáním samořezky, ale bez rozdělání se tam nedostanu, takže bych s tím potřeboval pomoct. Jinak výřivé klapky fungují vzhledem k tomu, že tak výrazně klesla spotřeba a jen pro zajímavost, kolik bys chtěl za ty použité?
Ale jak David Patočka psal, chtěl bych to do budoucna vyřešit tím navrtáním samořezky, ale bez rozdělání se tam nedostanu, takže bych s tím potřeboval pomoct. Jinak výřivé klapky fungují vzhledem k tomu, že tak výrazně klesla spotřeba a jen pro zajímavost, kolik bys chtěl za ty použité?
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Virive klapky u D5
Nemusiš rozoberať nahriať klinček(do červena) z veľkou hlavou a spraviť dierku do klbiku a potom tam daš samorezku pripadne nechaš klinček.davidasis píše:Ano, táhlo je nové, ale já blbec, jak jsem ho páčil po druhé šroubovákem, tak jsem ho lehce nakřupnul, ale na funkčnost to nemá vliv. To padání jsem zatím vyřešil tak, že jsem tu plastovou kuličku/čep klapek namastil, ale čelo kloubu jsem zase odmastil, nasadil táhlo, vzal malinkou podložku, natřel ji lepidlem Mamut glue a nechal 24hod. zaschnout. Paradoxně to funguje, to lepidlo je pružné, ale pevně drží z čela toho kloubu podložku a na samotný vliv pohybů to nijak nevadí. Včera jsem jel na výlet okolo Brna a taková eko blbost srazila spotřebu nafty o 2,5l na 100Km, neuvěřitelné.
Ale jak David Patočka psal, chtěl bych to do budoucna vyřešit tím navrtáním samořezky, ale bez rozdělání se tam nedostanu, takže bych s tím potřeboval pomoct. Jinak výřivé klapky fungují vzhledem k tomu, že tak výrazně klesla spotřeba a jen pro zajímavost, kolik bys chtěl za ty použité?
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Virive klapky u D5
Ano, jde to udělat na autě, jen to chce trpělivost. I vrtat to lze pomocí ohebneho nástavce. Starší klapky 1000,- korun, ale chce to vybrat si sám ty nejhezčí.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9975
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Virive klapky u D5
Za týden je budu měnit. Jsem zvedavej jaký to bude mít vliv na spotřebu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2.4 2008
Virive klapky u D5
No tak to lepidlo to neudrželo, drží všechno možné, ale z toho plastové kloubu za hlavou to upadlo. Tak bych chtěl poprosit, můžete mně prosím hodit link na autokelly, kde se dá koupit to nové táhlo a pak nějaký link či rozměry té samořezky a toho ohebného nástavce? Nic z toho totiž nemám. Díky moc předem
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9975
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Virive klapky u D5
Vyměnil jsem klapky a zvolil jsem výrobek ze Skandix.
Klapky šly hodně ztuha a tak jsme museli trochu oleštit kluzné plochy a odstranit otřepy na plastech, které o sebe kloužou.
Táhlo zafixované šroubkem s podložkou, kalibrace proběhla úspěšně.
Motor jede.
Klapky šly hodně ztuha a tak jsme museli trochu oleštit kluzné plochy a odstranit otřepy na plastech, které o sebe kloužou.
Táhlo zafixované šroubkem s podložkou, kalibrace proběhla úspěšně.
Motor jede.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]