- na přístrojovce svítí i po nastartování policajt, amp, brzdy a ručka - jak vánoční stromeček
- při nízkejch otáčkách cvaká relé (tuším blokovací?) jak o život
- celý se to spraví, když odpojím buzení alternátoru, což jde ale udělat jen za chodu, protože při odpojení před nastartováním to nechytne
Údajně je špatná zem, ale kde, boha, kde? Když jsem tuhle cvičně šmátral u spínačky, jestli tomu nepomůžu, tak to najednou začlo startovat. Málem sem se po.chcal

Vzadu se ozývá cosi na nápravě, asi kosti?
Jinak ale ingot jezdí vzorně, téměř denně a bez protestů. Cvičně jsem nasadil druhý kola, hliníkový s plnoprofilovýma gumama a vypadá, no řekněme, netradičně: Nějak mě ale začalo vrtat hlavou, esli není dvojky na denní ježdění škoda, zvlášť když by spíš potřebovala dávat dohromady, než opotřebovávat v městským provozu a jestli teda vlastně nepotřebuju devítku
