Zkušenost s PU na S80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
Jinak pro PE 500 se udává shore zhruba 65...
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Vzhledem k tomu, že ty moje původní mají vnitřní osazení širší jak ty, co se prodávají teď, tak budou ve výsledku možná stejně tuhý jak ty PU.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Zkušenost s PU na S80
se nasáčkuju do tohoto tématu ... nekupoval někdo v poslední době origo Powerflexy do předních ramen? Zajímá mne, jestli ty přední silentbloky jsou kompletní, nebo se musí vyřezávat kovová osa ze starého.
Pokud mě paměť neklame, tak u starého designu těchto silentbloků se to muselo vyřezat.
Pokud mě paměť neklame, tak u starého designu těchto silentbloků se to muselo vyřezat.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Ještě zpět k tématu, teoreticky jak moc může mít vliv, když bych tam ten PU opravdu nějak natloukl, případne použil jiný ze skandixu?
Protože ty silentbloky, které v těch ramenou jsou, jsou ok, nejsou vytržené, mají o dost širší průměr kovového středu a guma je tam zas o dost menší, jak u těch nových (respektive PU).
Protože ty silentbloky, které v těch ramenou jsou, jsou ok, nejsou vytržené, mají o dost širší průměr kovového středu a guma je tam zas o dost menší, jak u těch nových (respektive PU).
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14271
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenost s PU na S80
Jestli nejsou natržený (můžeš zkusit ve svěráku) tak bych je tam nechal.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Zůstali tam. Polovina sady putuje zpět k Martinovi.
Ještě taková zkušenost. Auto bylo na geometrii, kde výchylky byly naprosto minimální. Po výměně čepů, stabilizačních tyček, silentbloků, svařování praskliny ramene.
Druhá zkušenost, v Bestdrivu v Plzni to stojí 1300Kč a nastaví jen sbíhavost, odklon kola už ne. 1300Kč za několik desetin procent úprav a práce tak na 15 minut. Když bych to nechal být, na 99% by se vůbec nic nestalo, protože je to téměř stejné, ale kdo to mohl vědět, že...
Ještě taková zkušenost. Auto bylo na geometrii, kde výchylky byly naprosto minimální. Po výměně čepů, stabilizačních tyček, silentbloků, svařování praskliny ramene.
Druhá zkušenost, v Bestdrivu v Plzni to stojí 1300Kč a nastaví jen sbíhavost, odklon kola už ne. 1300Kč za několik desetin procent úprav a práce tak na 15 minut. Když bych to nechal být, na 99% by se vůbec nic nestalo, protože je to téměř stejné, ale kdo to mohl vědět, že...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
Za geometrii jsem dal 400Kč
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14271
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenost s PU na S80
Za laserovou, která měří všechna kola najednou?
Pokud ano, tak je to super cena.
Pokud ano, tak je to super cena.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
Zkušenost s PU na S80
Já za laserovou minulý rok dal tuším něco kolem 600-700 Kč tady v Klatovech.
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
Ano, laserovou, protokol mám, doklad za platbu ne. 

-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Zkušenost s PU na S80
já dával 800Kč ve Volvu v Ústí, což zní celkem dobře kdyby ...
1. požadavek byl ... podívejte se na podvozek, pokud najdete problém, tak na to dál nesahejte
2. geometrii provedli, ale na dílech, kterými se geometrie nastavuje nebyla ani známka po nasazení nářadí
3. dle jiného servisu jsou nastavovací šrouby na zadní nápravě zarezlé, že se budou muset říznout flexou
4. ve výsledku auto plave víc než když na to nikdo nesahal ...
1. požadavek byl ... podívejte se na podvozek, pokud najdete problém, tak na to dál nesahejte
2. geometrii provedli, ale na dílech, kterými se geometrie nastavuje nebyla ani známka po nasazení nářadí
3. dle jiného servisu jsou nastavovací šrouby na zadní nápravě zarezlé, že se budou muset říznout flexou
4. ve výsledku auto plave víc než když na to nikdo nesahal ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Já tam přijel s tím, že chci jen předek, přijdu tam a oni, že to udělali celý a chtěj přes 1300Kč. Vtipný, když ve značkovým pneuservisu v Klatovech je to za 600Kč a v Praze jsem u AVdílů platil 900Kč.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Zkušenost s PU na S80
No ja jezdim do HK na laserovku, komplet obe napravy, saha se do vseho s cim jde hejbat a jeste si je hlidam, at(pokud to realne jde) je vse nastavene "presne" na stred a ne jen, ze to bude v zelenem...
A kolik platim ani nevim, 700-800...
A kolik platim ani nevim, 700-800...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Jde na S80 nastavit odklon kola?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14271
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenost s PU na S80
V rámci vůlí šroubů co drží tlumič, ano.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Po 2 měsísích používání jsem při přezouvání kol prohlížel silentbloky. Na jedné straně je vše jak má být, na druhé silentblok "vyjel" z polohy a vypadá jak na fotkach v příloze.
Nevím, jeslti je tohle ideální stav. Psal jsem Martinovi a prý to nevadí.
Nevím, jeslti je tohle ideální stav. Psal jsem Martinovi a prý to nevadí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
no nevím, co na to geometrie? mi přijde, že je to posunuté i dovnitř, jak to nedrží celou plochou, ale víc v rozích, nebo to zkresluje?
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Zkušenost s PU na S80
Keď Martin povie, že to nevadí, tak nevadí. Je to OK, jazdi ďalej, nerieš, máš to super.
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Ranní dávka ironie?IgorS píše:Keď Martin povie, že to nevadí, tak nevadí. Je to OK, jazdi ďalej, nerieš, máš to super.

Samozřejmě by bylo nejlepší to zase celé rozebrat a přelisovat. Ale je to voser na půl dne a možná by to ničemu nepomohlo a silentblok by zase vyjel z polohy.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Zkušenost s PU na S80
Irónia nie.
Ale keď Volvo servisák a dodávateľ toho dielu na ktorý sa pýtaš, ktorý má najväčšie skúsenosti z nás všetkých ťa ubezpečuje, že je to v poriadku a že to nevadí, názor nás laikov nie je potom podstatný. Nemusíme tomu tak rozumieť ako človek s praxou, ktorý je výrobca dielu.
Na druhej strane ťa ale chápem, že sa ti to nezdá, lebo mne by sa to tiež nezdalo.
Ale ja by som si to tam ani nedal.
Ale keď Volvo servisák a dodávateľ toho dielu na ktorý sa pýtaš, ktorý má najväčšie skúsenosti z nás všetkých ťa ubezpečuje, že je to v poriadku a že to nevadí, názor nás laikov nie je potom podstatný. Nemusíme tomu tak rozumieť ako človek s praxou, ktorý je výrobca dielu.
Na druhej strane ťa ale chápem, že sa ti to nezdá, lebo mne by sa to tiež nezdalo.
Ale ja by som si to tam ani nedal.
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Já už také ne. Koupil bych 2 nový lemforder ramena a tohle vůbec neřešil.Na druhej strane ťa ale chápem, že sa ti to nezdá, lebo mne by sa to tiež nezdalo.
Ale ja by som si to tam ani nedal.
Nijak to nebouchá, ale jeden ze tří konců ramena je podstatně vejš. Nevím jaký vliv to může mít na čep a výslednou geometrii.Ale keď Volvo servisák a dodávateľ toho dielu na ktorý sa pýtaš, ktorý má najväčšie skúsenosti z nás všetkých ťa ubezpečuje, že je to v poriadku a že to nevadí, názor nás laikov nie je potom podstatný. Nemusíme tomu tak rozumieť ako človek s praxou, ktorý je výrobca dielu.
V pořádku no... O kolik se mohla snížit tvrdost, když je silentblok o kus vedle, geometrie, komfort při možném mlácení... Nevím jestli je to vadou silentbloku a nebo špatným nalisování.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Zkušenost s PU na S80
Presne o tom som písal, lebo mám rád, keď veci fungujú a sú správne:Tarkin píše:Já už také ne. Koupil bych 2 nový lemforder ramena a tohle vůbec neřešil.Na druhej strane ťa ale chápem, že sa ti to nezdá, lebo mne by sa to tiež nezdalo.
Ale ja by som si to tam ani nedal.
Mal by si si ujasniť, či dôveruješ Martinovi alebo nie. Lebo ak mu dôveruješ, potom je riešenie podobných otázok stratou času:IgorS píše:Z akého dôvodu, keď je vadný pôvodný silentblok, tam chceš dať PU? Prečo tam nedať originálny materiál? Lebo ja by som tam dal to, čo tam patrí, alebo by som kúpil rameno už so silentblokmi, čo je na výmenu jednoduché. Ale asi si dobrý zdroj zárobku všetkým mechanikom na okolí...
Mám pocit, že príliš špekuluješ s tým autom
Tarkin píše:Nijak to nebouchá, ale jeden ze tří konců ramena je podstatně vejš. Nevím jaký vliv to může mít na čep a výslednou geometrii.
V pořádku no... O kolik se mohla snížit tvrdost, když je silentblok o kus vedle, geometrie, komfort při možném mlácení... Nevím jestli je to vadou silentbloku a nebo špatným nalisování.
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Zkušenost s PU na S80
otázkou je, jestli by to něčemu pomohlo. Já osadil origo ramena Lemforder silentbloky a auto se chová hůř než na těch původních vymlácených silentblocích ...Tarkin píše: Já už také ne. Koupil bych 2 nový lemforder ramena a tohle vůbec neřešil.
takže jestli lemforder dává stejné bláto i do ramen, případně jsou tato ramena falšována jako silentbloky ... je to loterie
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Zkušenost s PU na S80
Lemforder už nemusím v podstate na nič. Kúpil by som Meyle. Dnes je len pár výrobcov dielov ale za to stovky obchodných značiek, tváriacich sa ako výrobcovia.
Priekupníci sú to
Priekupníci sú to

-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Zkušenost s PU na S80
Máte nějaké nápady jak stáhnout oko ramena přes silentblok do správné polohy bez vyndání ramene?
Pravděpodobně byl silentblok špatně nalisován, respektive až za límec, který má držet polohu.
Pravděpodobně byl silentblok špatně nalisován, respektive až za límec, který má držet polohu.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé