


Ale vypadá to parádně to se musí Igor nechat klobuk dole či ako sa to tam u vas hovorí

Ďakujemsmidcze píše:Ale vypadá to parádně to se musí Igor nechat klobuk dole či ako sa to tam u vas hovorí
Čo je na tom potrebné rozpísať? Do predu som dal omnoho kvalitnejšie a odosť citlivejšie výškové reproduktory ako tam originálne boli. Kvôli nárastu citlivosti a kvality som musel ubrať výšky na rádiu, do nuly až mierne do mínusu. Tak sa stalo, že vzadu bolo počuť viac výšky z predných reproduktorov ako zo zadných. Nerovnomernosť zvukového prejavu v aute, medzi predkom a zadkom som vyrovnal použitím kvalitnejších a citlivejších výškových reproduktorov vzadu ako sú na originál koaxiálnych repro. Tým sa zvuk homogenizoval a ja som, zatiaľ, spokojný.Tarkin píše:Šlo by tohle nějak rozepsat?IgorS píše:AUDIO TUNING 2
Potom (v rámci homogenizácie audiozvuku v aute) som aj dozadu dal výškové reproduktory.
Né nené ...IgorS píše:UMYTIE MOTORA
Prišiel čas aj na každoročné dôkladné umytie motora. Po S60, v ďalší pekný deň, prišiel rad aj na S80.
Z ciest zaprášený motor,
som poriadne vyumýval,
urobil som mini detailing,
Že je lacný, je podozrivé? Tak kúp nejaký drahýTarkin píše:Ravenol SSF splňuje všechny normy? Je poměrně levný.
Schválenia a normy:
ISO 7308, DIN 51 524, Part 2
VW TL 521 46 (G002 000, G004 000 M2), MB 343.0, MB 344.0, MB 345.0, CHF11S, CHF202, Opel 1940 715, Opel 1940 766, Ford M2C204-A2, Ford 1 384 110, ZF TE-ML 02K, SAAB 93160548, BMW 83 29 0 429 576, Citroen 9979 A1, Land Rover Cold Climate PAS Fluid 14315 LRN2261, Hyundai/Kia PSF-4 03100-00130, VOLVO 30741424, Toyota PSF NEW-W, Toyota 08886-01115
Čauko Pišta. Ďakujem.Pišta... píše:Né nené ... To snad sjelo z linky
Nejvíc mě sejří, že sem se do něj ani nepodíval
Jaký je účel této izolace? Hluk nebo teplota?IgorS píše:KRYT MOTORA
Druhá verzia izolácie
S otázkami nemám problém. Je však potrebné používať hlavu, byť trochu tvorivý a vymyslieť aj niečo sám, urobiť to inak, podľa seba. Nie len očakávať instantné odpovede.Tarkin píše:Myslím, že by sis ušetřil spousty otázek. A já bych tě nemusel otravovat. Plánuju se svým krytem to samé, je také nepusten hnusem.
Nerobím na tomto mieste návody. Toto je galéria. Má to slúžiť ako denník toho, čo som sám urobil, ako prezentácia, že som niečo na aute urobil a nie toho, čo som na aute nechal urobiť v servise. Príspevky môžu niekomu poslúžiť možno na inšpiráciu ale nie návody.Tarkin píše:Můžeš prosím rozepsat ten postup vylepšení krytu motoru? A tak celkově, u každýho svého upgradu uvádět i čísla materiálu?
Nemenil som, len som ho pretesnil. V originály od VOLVO sa tesnenie dodávalo spolu s víkom. VW má ale iné víko, je tam inak riešené odvetranie a ešte aj iné zmeny sú tam na hlave, takže tesnenie nepasuje.Tarkin píše:Mimochodem těsnění víka ventilů si neměnil? Na moje auto to vyhazuje Victor reinz 71-13063-00 a to vypadá úplně jinak.
Dík! Poreferujem...Basstl píše:Dobrá práce.![]()
Pak poreferuj jak moc to pomohlo.
NeoprénBasstl píše:To co je na plastových podbězích je bitumen, nebo pěna?
A co sousedi? Nevolají už lékaře?IgorS píše:NEZÁVISLÉ KÚRENIE 18
Aby som úplne nevyšiel z cviku, dal som si dnes opäť ešte jednu rozoberačku a skladačku![]()
Myslím si, že oni sú už v takom stave, že ak by som aj pri aute odpadol cestou okolo a ležal pri ňom po infarkte, bude to pre nich už tak bežné, že sa váľam po zemi blízko auta, že volať pohotovosť ich nanapadnehajnej píše:A co sousedi? Nevolají už lékaře?
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]