Ahoj,
dnes se mi(naštěstí cca 5km před cílem) rozsvítila baterka, přestala jít klima a posilovač řízení. Zatím jsem nekoukal dovnitř, protože jsem jel na noční. Auto jde normálně nastartovat, brzdy brzdí. Při přidání plynu na neutrál a následovném puštění pedálu pomalu padají otáčky. Na co bych se měl zaměřít? Je možné, že by odešla jenom nějaká pojistka? (Naštěstí jsem si řízením osudu nechal diagnostiku v autě)... Později večer se na to půjdu podívat...
Baterka - kontrolka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Baterka - kontrolka
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Online
- Příspěvky: 3511
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Baterka - kontrolka
Asi altík ne? Nebo prostě dobíjení...
-
Offline
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Baterka - kontrolka
Koukni na mikroremen. Je na levy strane motoru z pohledu pracujiciho. Jsou na nem vsechny spotrebice - klima, altik, posilovac. Tipl bych neco s kladkou, ze remen nedotahne a ten pak prokluzuje. Brzdy posiluje vyveva, ta je jinde.
Jenom nevim, proc by mely pomalu padat otacky.
Jenom nevim, proc by mely pomalu padat otacky.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Baterka - kontrolka
No....tak se potvrdil řemen, je na cucky. Blbý je, že se nějak musím zítra dostat domů, ale když pojedu absolutně bez světel a rádia(přes den), tak bych to mohl i dát(doufám). Ironií osudu jsem měl klíňák v kufru a nedávno jsem si uklízel auto a mám ho doma ve skříni 

_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4i
Baterka - kontrolka
hele silonky
me to uz jednou zachranilo pr... kdyz jsem jel z kromerize do prahy
ale pokud mozno se vyhni klima kompresoru a nebo tu klimu nezapinej!


_________________
S60 2.4i 103kw 2003 automat
S60 2.4i 103kw 2003 automat
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Baterka - kontrolka
Tak v pořádku jsem domu dorazil, mistama jsem používal i světla a občas i zapnul sterace a Volvik těch 80km dal. Našel jsem i ten řemen, tak se na to o víkendu vrhnu 
Díky moc za rady, to s tema silonkama je dobrý tip

Díky moc za rady, to s tema silonkama je dobrý tip

_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 484
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Baterka - kontrolka
Já bych si tipnul, že máš v háji volnoběžku řemenice alternátoru - ta umí během chvilky řemen zlikvidovat ( a u některých motorů taky spadnout dole u kliky do rozvoďáku a s motorem je amen). Ale s 2,5 TDI nemám zkušenost - nevím jestli tam volnoběžka je.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Baterka - kontrolka
Tak to si nejsem taky jistý. Každopádně řemen vyměněn a hned si do kufru prikoupim další, prave pro ten případ, kdyby tam bylo nebo jiného v haji. Kladky se mi zdály v pořádku, ale člověk nikdy neví. A navíc stejně mě tak do půl roku čekají rozvody...Macek2 píše:Já bych si tipnul, že máš v háji volnoběžku řemenice alternátoru - ta umí během chvilky řemen zlikvidovat ( a u některých motorů taky spadnout dole u kliky do rozvoďáku a s motorem je amen). Ale s 2,5 TDI nemám zkušenost - nevím jestli tam volnoběžka je.
A byl jsem překvapen jak lehce to šlo vyměnit, v podstatě stačila jen 17ka stranova...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé