F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Zde ještě foto plošiny, o kterou to přítelkyně orvala.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 2500
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Comety. Prostě top.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Moje řečz-d-e-n-a píše:Comety. Prostě top.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Včera malý servis - vše z autocardo:
- výměna motor.oleje 10W40 Castrol Magnatec (nikde nemají Mobil 2000 X1) při 289 180 km 5l+1l+1l (545,-/121,-/121,-)
- výměna olejového filtru MANN (155,-)
- výměna palivového filtru MANN (385,-)
- výměna vzduchového filtru MANN (211,-)
- výměna kabinového filtru MANN (327,-)
- těsnící kroužek k olejové vaně (4,-)
- výměna předních stěračů Bosch Aero Twin 530+530mm (392,-)
- výměna motor.oleje 10W40 Castrol Magnatec (nikde nemají Mobil 2000 X1) při 289 180 km 5l+1l+1l (545,-/121,-/121,-)
- výměna olejového filtru MANN (155,-)
- výměna palivového filtru MANN (385,-)
- výměna vzduchového filtru MANN (211,-)
- výměna kabinového filtru MANN (327,-)
- těsnící kroužek k olejové vaně (4,-)
- výměna předních stěračů Bosch Aero Twin 530+530mm (392,-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Odpaněno. Poprvé vozík za autem a hned 230km pro motorku kamarádovi.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Už jsem to nechtěl dál odkládat a tak jsem se do toho včera pustil. Snad se z toho pak při zpětný montáži nep*s*r*.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13595
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Běžný úklid?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Zbytečná váha auta. Hned to pojede líp.
Palubka po těch 20 letech byla jednoduše K.O. respektive 4 držáky co drží palubku pod oknem byly všechny ulomené. Takže proběhne operace pokus/omyl zpětným složením, lepením a vystužením, různým oblepením a vypodložením a pak už se jen modlit, jestli to přinese kýžený efekt.
Palubka po těch 20 letech byla jednoduše K.O. respektive 4 držáky co drží palubku pod oknem byly všechny ulomené. Takže proběhne operace pokus/omyl zpětným složením, lepením a vystužením, různým oblepením a vypodložením a pak už se jen modlit, jestli to přinese kýžený efekt.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 3257
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Taky mě to čeká, ale protože tuším jakej je to vopruz, tak čekám až se někde objeví modrý budíky, abych to nedělal 2x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Hotovo
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 92
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
a je ticho?
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Jak v kostele. Teď už slyším pro změnu nějaké podvozkové pazvuky, ale to časem.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 3257
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Vypodkládal jsi to něčím? Případně dělal jsi ještě další úpravy?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Opravil jsem/poslepoval jsem všechny 4 ulámané úchyty 2složkovým lepidlem UHU 90. Zpracovatelnost lepidla je 90 minut, po vytvrdnutí po 12h při 20°C je garantovaná nosnost 120kg na cm2. Když to uděláte při 40°C vedrech tak to bude dříve hotové a i lépe držet. Všechny 4 držaky jsem následně ještě za čerstva přelepil asi 3mm silnou černou pěnovou páskou co se používá jako izolace. To jsem si vzal kousek v práci na údržbě. Pak jsem popepil akorat celý pruh hrany co je pod oknem. Nic víc. Ještě ten večer jsem to nahrubo hodil zpět do auta a přidělal si zpět kabelové svazky. Nechal jsem držáky zatvrdnout do druhého dne a odpoledne až jsem se vrátil z práce jsem to sešrouboval.
Dělal jsem to 3 odpoledne po práci po sobě. V pondělí jsem to kuchal ven. To trvalo asi 3 hodiny. Neměl jsem doma 18ku ořech do velké ráčny, ale 2 telefony a sehnal jsem. V úterý odpoledne jsem to poslepoval a ve středu jsem tu palubku už v autě jen sešroiboval zpět a všechno poskládal jak bylo.
Všudy všeho jsem to dělal asi 10 hodin a mezitím jsem hlídal dcerku na zahradě a stihl si ještě dozařídit povinné ručení a jedno rychlý grilování s hermelínem.
Ale chce to dělat pomalu, opatrně, všechno si fotit, k fotkám si dělat poznámky co tam bylo za šrouby(délky) o přesto mi 2 šrouby zbyly.
Ale jinak jedna z nejlepším věcí co jsem si na autě opravil sám, teda po seřízení vůle spojky klimakompresoru. To mi trvalo skoro celý týden po odpolednech. A komplet výměně brzd a repase brzdičů.
Hlavně čas ukáže jak dlouho to vydrží. Nesmí s tím člověk provalit kilo přes přejezd.
Dělal jsem to 3 odpoledne po práci po sobě. V pondělí jsem to kuchal ven. To trvalo asi 3 hodiny. Neměl jsem doma 18ku ořech do velké ráčny, ale 2 telefony a sehnal jsem. V úterý odpoledne jsem to poslepoval a ve středu jsem tu palubku už v autě jen sešroiboval zpět a všechno poskládal jak bylo.
Všudy všeho jsem to dělal asi 10 hodin a mezitím jsem hlídal dcerku na zahradě a stihl si ještě dozařídit povinné ručení a jedno rychlý grilování s hermelínem.
Ale chce to dělat pomalu, opatrně, všechno si fotit, k fotkám si dělat poznámky co tam bylo za šrouby(délky) o přesto mi 2 šrouby zbyly.
Ale jinak jedna z nejlepším věcí co jsem si na autě opravil sám, teda po seřízení vůle spojky klimakompresoru. To mi trvalo skoro celý týden po odpolednech. A komplet výměně brzd a repase brzdičů.
Hlavně čas ukáže jak dlouho to vydrží. Nesmí s tím člověk provalit kilo přes přejezd.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
práce je to ale velmi pěkná, tak snad ti to vydrží nafurt
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 3257
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Dobrá práce.
Taky doufám že to vydrží.
Taky doufám že to vydrží.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Vejde se to tam? Poprvé jsem využil potenciál kufru.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 973
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Koukám, že máš cestovní postýlku..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Takže po dovolené a opravené palubce jsem začal jezdit jen cukačky do práce místo služebáku a pořád tam něco tlouklo jak hrom. Zjistil jsem, že mám K.O. horní uložení LP tlumiče. Přes vrzající palubku a puštěné rádio jsem s tím takhle jezdil už asi delší dobu.
Objednal jsem tedy horní uložení/ložisko LEMFORDER na obě strany včetně nových prachovek na tlumiče a nakonec jsem si řekl, že když už to půjde znovu na geometrii (naposledy ve 12/2017) tak vezmu preventivně i nové tlumiče SACHS.
Nově vyměněno následující:
- 2x tlumič pérování SACHS 553 058 (2x 1710,- autodilos.cz)
- ložisko pružné vzpěry LEMFORDER LMI 20152 01 (2x 244,- autocardo.cz)
- ložosko pružné vzpěry LEMFORDER LMI 28759 01 (2x 998,- autocardo.cz)
- Ochranná sada proti prachu tlumič pérování SACHS 900 003 (1x 231,- autocardo.cz)
- nová geometrie a cena za práci/výměnu 2400,-
Auto opět příjemně ztichlo. Řízení je tužší a asi se i o něco zlepšil posez za volantem. Původním tlumičům prý nic nebylo.
Objednal jsem tedy horní uložení/ložisko LEMFORDER na obě strany včetně nových prachovek na tlumiče a nakonec jsem si řekl, že když už to půjde znovu na geometrii (naposledy ve 12/2017) tak vezmu preventivně i nové tlumiče SACHS.
Nově vyměněno následující:
- 2x tlumič pérování SACHS 553 058 (2x 1710,- autodilos.cz)
- ložisko pružné vzpěry LEMFORDER LMI 20152 01 (2x 244,- autocardo.cz)
- ložosko pružné vzpěry LEMFORDER LMI 28759 01 (2x 998,- autocardo.cz)
- Ochranná sada proti prachu tlumič pérování SACHS 900 003 (1x 231,- autocardo.cz)
- nová geometrie a cena za práci/výměnu 2400,-
Auto opět příjemně ztichlo. Řízení je tužší a asi se i o něco zlepšil posez za volantem. Původním tlumičům prý nic nebylo.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Wow. Tady jsem už dlouho nic nenapsal. Tak dnes máme za sebou úspěšně STK na další 2 roky.
Před 5 dny jsem musel udělat menší servis před STK. Takže jsem znovu musel seřídit ruční brzdu, protože mi vůbec nebrzdila. Teď už je to zase v pořádku a auto brzdí jak na rovině, tak z kopce či do kopce. S tou jsem sloučil i výměnu obou silentbloků(značka Sidem) zadní napravy (musel jsem koupit i přípravek na vylisování/nalisování) a na jaro si nechávám již nakoupené oba vnitřní silentbloky také zadní nápravy značky Delphi. Ty jsem nevyměnil teď účelně, abych nemusel řešit geometrii pár dní před STK. Dále vyřešeno občasně rozsvícející kontrolky motoru a chladící kapaliny. Výměnil jsem jak čidlo teploty(při vyšroubování se plastový konektor doslova rozpadl) tak čidlo hlídání hladiny chladící kapaliny. Rozebral jsem, vyčistil a namazal zaseklý mechanismus zadního steřače a osazením nového ramínka se stěračem z V70III. K tomu ještě kosmetická oprava v podobě výměny ulomeného plastového uchycení víčka nádrže, abych ho nemusel věčně pokládat na střechu a mohlo jako původně viset na dvířkách od nadrže.
Od posledního příspěvku s výměnou tlumičů a horního uložení jsem také v prosinci 2018 koupil nová přední světla včetně US blinkrů s odrazkou protože původmí originální měla za 20 let vysvícené paraboly. Ty černé tuningové světla s xenomama šla do světa. Tohle prostě svítí o dost lépe.
Na přelomu jaro/léto 2019 vyměnil motorový olej, pár filtrů a silentblok pod řemenicí. Původní byl totálně na maděru a asi jsem o tom dlouho nevěděl. Původně jsem myslel, že mám KO pravé přední ložisko. Tedy jel jsem na konzultaci za kapustnákem. Ten již zkušeným uchem hned diagnostikoval závadu. Nuže se mi moc nechtělo kupovat originální silentblok za víc jak 3000,- ale nakonec jsem se kousnul a koupil ho z autorizáku. Tímto děkuji nejmenovanému jedonco z Prahy, za 10% slevu v autorizáku.
Na jaře 2019 také realizována konečně výměna původního předního skla za nové nepoškrábané přes pojišťovnu v Autosklo Gregi Pardubice.
Na podzim 2019 zakoupen neoriginální dálkový ovladač k centrálu, zatím nenainstalován.
A minulý týden sehnán po 3 letech levý přední blatník v barvě, abych ho mohl vyměnit za lehce promáčknutý, se kterým jsem již auto před 3 a půl lety koupil.
V regále mi doposud leží pár dílů, které jsem doposud nevyměnil nebo nemám vše kompletní, abych to mohl vyměnit celé. (Palubka s dírou na dolby repro/nemám středový repro a mřížku, fungl nové zadní zástěrky, téměř repasované motorky stěračů světel/zbývá vyměnit tepelné pojistky za pozistory, středová krytka z eRka před chladič do nárazníku, znovu namontovat plastový roh na pravou zadní sedačku atd.)
Fotky z oprav, výměn, čísla dílů a hlavně dopsat ceny se pokusím doplnit později.
Aktualní fotka z dnešní STK, kde hned za mnou byla XC70II.
Před 5 dny jsem musel udělat menší servis před STK. Takže jsem znovu musel seřídit ruční brzdu, protože mi vůbec nebrzdila. Teď už je to zase v pořádku a auto brzdí jak na rovině, tak z kopce či do kopce. S tou jsem sloučil i výměnu obou silentbloků(značka Sidem) zadní napravy (musel jsem koupit i přípravek na vylisování/nalisování) a na jaro si nechávám již nakoupené oba vnitřní silentbloky také zadní nápravy značky Delphi. Ty jsem nevyměnil teď účelně, abych nemusel řešit geometrii pár dní před STK. Dále vyřešeno občasně rozsvícející kontrolky motoru a chladící kapaliny. Výměnil jsem jak čidlo teploty(při vyšroubování se plastový konektor doslova rozpadl) tak čidlo hlídání hladiny chladící kapaliny. Rozebral jsem, vyčistil a namazal zaseklý mechanismus zadního steřače a osazením nového ramínka se stěračem z V70III. K tomu ještě kosmetická oprava v podobě výměny ulomeného plastového uchycení víčka nádrže, abych ho nemusel věčně pokládat na střechu a mohlo jako původně viset na dvířkách od nadrže.
Od posledního příspěvku s výměnou tlumičů a horního uložení jsem také v prosinci 2018 koupil nová přední světla včetně US blinkrů s odrazkou protože původmí originální měla za 20 let vysvícené paraboly. Ty černé tuningové světla s xenomama šla do světa. Tohle prostě svítí o dost lépe.
Na přelomu jaro/léto 2019 vyměnil motorový olej, pár filtrů a silentblok pod řemenicí. Původní byl totálně na maděru a asi jsem o tom dlouho nevěděl. Původně jsem myslel, že mám KO pravé přední ložisko. Tedy jel jsem na konzultaci za kapustnákem. Ten již zkušeným uchem hned diagnostikoval závadu. Nuže se mi moc nechtělo kupovat originální silentblok za víc jak 3000,- ale nakonec jsem se kousnul a koupil ho z autorizáku. Tímto děkuji nejmenovanému jedonco z Prahy, za 10% slevu v autorizáku.
Na jaře 2019 také realizována konečně výměna původního předního skla za nové nepoškrábané přes pojišťovnu v Autosklo Gregi Pardubice.
Na podzim 2019 zakoupen neoriginální dálkový ovladač k centrálu, zatím nenainstalován.
A minulý týden sehnán po 3 letech levý přední blatník v barvě, abych ho mohl vyměnit za lehce promáčknutý, se kterým jsem již auto před 3 a půl lety koupil.
V regále mi doposud leží pár dílů, které jsem doposud nevyměnil nebo nemám vše kompletní, abych to mohl vyměnit celé. (Palubka s dírou na dolby repro/nemám středový repro a mřížku, fungl nové zadní zástěrky, téměř repasované motorky stěračů světel/zbývá vyměnit tepelné pojistky za pozistory, středová krytka z eRka před chladič do nárazníku, znovu namontovat plastový roh na pravou zadní sedačku atd.)
Fotky z oprav, výměn, čísla dílů a hlavně dopsat ceny se pokusím doplnit později.
Aktualní fotka z dnešní STK, kde hned za mnou byla XC70II.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Tak konečně odemykáme a zamykáme dálkou na víc jak 3 metry od koupě auta. Ještě musím dodělat, aby to při zamknutí a odemknutí bliklo, ale to zase jindy. Neměl jsem diody pro přímé ovládání světel. Zkusil jsem to bez nich a řikám si dobrý, funguje to. Jenže pak mi při puštění blinkrů na jednu či druhou sttanu fungovaly obě strany, což je špatně, takže jsem to musel zase vykuchat to zapojení. Tož tak.
A trochu jsem to vyluxoval, utřel a umyl.
A trochu jsem to vyluxoval, utřel a umyl.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Můžu se zeptat, kde si koupil ty nový světla? Mám je už taky celkem na maděru. díky
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Blinkry s odrazkou mám od Kučery a světlomety jsou TYC někde z netu asi za 1200,-/kus. Jsou v tom obyč nějaký žarovky po 60,- a svítí to o poznání lépe.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
A už si s tím byl na technický? Jestli to svítí, jak má..
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
F.e.e.t a černý Drakkar V70 TDI
Když jsem to loni měnil, tak jsem s tím byl v Čáslavi na dílně u učnů, aby mi to seřídili.
Nicméně na STK jsem byl před 14 dny. A tam jedno světlo doladil, protože to nastavili předtím moc vysoko a točítkem nivelace jsem to měl o 1 stupínek sklopený dolů. Teď už to mám v cajku na druhý seřízení na regloskopu a nivelaci mám v nule.
Nicméně na STK jsem byl před 14 dny. A tam jedno světlo doladil, protože to nastavili předtím moc vysoko a točítkem nivelace jsem to měl o 1 stupínek sklopený dolů. Teď už to mám v cajku na druhý seřízení na regloskopu a nivelaci mám v nule.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé