Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#76 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Zkus prosím zjistit označení, ať nekupuje 10 nabíječek.
Zkoušel a je to k ničemu, brumlá to uplně stejně. Co jsem zkoušel další nabíječku - něco běžnýho od HAMA, tak to bzučí trošku míň a jinak. Tkaže řešení asi fakt bude v kvalitnější naíbječce. Nebo dát ještě filtr před napájení toho zapalovače. Ale nevím, jestli by to něčemu pomohlo.
Zkoušel a je to k ničemu, brumlá to uplně stejně. Co jsem zkoušel další nabíječku - něco běžnýho od HAMA, tak to bzučí trošku míň a jinak. Tkaže řešení asi fakt bude v kvalitnější naíbječce. Nebo dát ještě filtr před napájení toho zapalovače. Ale nevím, jestli by to něčemu pomohlo.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 3003
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#77 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Byla to tahle https://www.aliexpress.com/item/Dual-USB-Port-LED-Screen-Car-Charger-5V-Quick-Charger-2-USB-LED-Display-Cigarette-Lighter/32780788847.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.kjh3fT
Ale jestli to bzučí i vzadu, tak nevím. Mě pomáhalo zapojit do zadní zásuvky.
A bacha, na téhle je napsáno Hyundai....
Ale jestli to bzučí i vzadu, tak nevím. Mě pomáhalo zapojit do zadní zásuvky.
A bacha, na téhle je napsáno Hyundai....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#78 AUX-prskání, bzučení
Už jsem to tady jednou psal. Když strčím konektor Jack do vstupu AUX a nepustím do něj signál (telefon, walkman...) - přehrávač v módu AUX, tak začně prskat v pravém předním reproduktoru. Jakmile ale pustím signál do zařízení, prskání ustane a vše funguje jak má. Vstup USB funguje bez problémů. Vysvětluji si to nějakým špatným odstíněním kabelového vedení. Vyndal jsem celou konektorovou kostku AUX, pročistil kontakty, zkontroloval zkoušečkou... Koupil jsem i šumový filtr AUX a ani ten to nezachránil. Tak asi tak.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#79 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Jakmile jednou vyrobíš galavnickou smyčku: rádio - "krabička" - telefon - nabíječka, je silně pravděpodobné, že do té zemní smyčky se bude něco indukovat, případně některá část proudu zemí (z nabíječky) poteče i tím stíněním (mezi krabičkou a rádiem). Tento proud se takto stane součástí zvuku, které rádio "slyší" a následně reprodukuje.
Laicky řečeno - vrčet či bzučet to takto bude asi skoro vždycky. Obvykle je nutné tuhle zemní smyčku někde rozpojit, napadají mě asi tak čtyři možnosti, z nichž se vám většina nebude líbit:
- nezapojovat tu nabíječku
- použít (dražší) krabičku, která je uvnitř už galvanicky oddělená
- použít jinou krabičku, která používá bezdrátový přenos (např. Bluetooth, případně optiku)
A možná ta poslední:
- jen na jedné straně audio kabelů mezi rádiem a "krabičkou" odpojit stínění - obvykle je ale také nutné zajistit, aby byl jinudy i nadále spojen "nulový" drát pro napájení vlastní "krabičky". Laciné verze mohou používat stínění audia i pro napájení a to nikdy není dobré. Avšak ani tady ale výsledek nemusí být uspokojivý, hodně bude záležet na konstrukci samotné "krabičky", tu už ale nijak neovlivníte. Jedině koupit něco lepšího. Matně vzpomínám, že GROM fungoval skvěle.
Kupovat do Volva šumicí chrastítko a pak jej zkusit "odrušovat", hledat jinou nabíječku, to mi příjde poněkud mimo. Jestli chci mít kvalitní reprodukci, tak se srandou za $3 ji málokdy dosáhnu.
Zeptejte se Marka (marekbm), proč i u BT modulu použil přídavné galvanické oddělení? Jeho (námi distrubuované) obě verze BT jsou zkonstruovány s ohledem na kvalitní přednes muziky, ne žádné chrastění.
/PL
Laicky řečeno - vrčet či bzučet to takto bude asi skoro vždycky. Obvykle je nutné tuhle zemní smyčku někde rozpojit, napadají mě asi tak čtyři možnosti, z nichž se vám většina nebude líbit:
- nezapojovat tu nabíječku
- použít (dražší) krabičku, která je uvnitř už galvanicky oddělená
- použít jinou krabičku, která používá bezdrátový přenos (např. Bluetooth, případně optiku)
A možná ta poslední:
- jen na jedné straně audio kabelů mezi rádiem a "krabičkou" odpojit stínění - obvykle je ale také nutné zajistit, aby byl jinudy i nadále spojen "nulový" drát pro napájení vlastní "krabičky". Laciné verze mohou používat stínění audia i pro napájení a to nikdy není dobré. Avšak ani tady ale výsledek nemusí být uspokojivý, hodně bude záležet na konstrukci samotné "krabičky", tu už ale nijak neovlivníte. Jedině koupit něco lepšího. Matně vzpomínám, že GROM fungoval skvěle.
Kupovat do Volva šumicí chrastítko a pak jej zkusit "odrušovat", hledat jinou nabíječku, to mi příjde poněkud mimo. Jestli chci mít kvalitní reprodukci, tak se srandou za $3 ji málokdy dosáhnu.
Zeptejte se Marka (marekbm), proč i u BT modulu použil přídavné galvanické oddělení? Jeho (námi distrubuované) obě verze BT jsou zkonstruovány s ohledem na kvalitní přednes muziky, ne žádné chrastění.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#80 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
No ono i tohle "sustitko" stalo 40 dolaru.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#81 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Další poznatky. Koupil jsem z Ibuygou Xiaomi nabíječku, jevila se jako jedna z těch kvalitních, spousty filtrů, ochran atd... výsledek žádný, pořád to bzučí, zkoušeno i s LG V10, je to stejné. Má někdo vyzkoušenou galvanicky oddělenou nabíječku, co by nebzučela?
Pořídil jsem ještě bluetooth adapter asi za 15 dolarů a celkem to funguje. Ale pravděpodobné to časem vyházím a koupím modul od D5T5.
Problém je v tom, že spousta lidí tyhle aux škatule používají jen s kartou nebo flashkou, málo z nich přímo s telefonem, nebo nemaj tak debilní telefon jako já, kterej musí bejt pořád na nabíječce (LG G4).
Pořídil jsem ještě bluetooth adapter asi za 15 dolarů a celkem to funguje. Ale pravděpodobné to časem vyházím a koupím modul od D5T5.
Tohle prosím nějak rozveď, trošku to nechápu. Aux krabička je připojená přes audio napájecí filtr přímo na 12V toho radia. Nulový vodič je tam dodatečně z toho použitého filtru přidělenej na šroubek.- jen na jedné straně audio kabelů mezi rádiem a "krabičkou" odpojit stínění - obvykle je ale také nutné zajistit, aby byl jinudy i nadále spojen "nulový" drát pro napájení vlastní "krabičky". Laciné verze mohou používat stínění audia i pro napájení a to nikdy není dobré. Avšak ani tady ale výsledek nemusí být uspokojivý, hodně bude záležet na konstrukci samotné "krabičky", tu už ale nijak neovlivníte. Jedině koupit něco lepšího. Matně vzpomínám, že GROM fungoval skvěle.
Problém je v tom, že spousta lidí tyhle aux škatule používají jen s kartou nebo flashkou, málo z nich přímo s telefonem, nebo nemaj tak debilní telefon jako já, kterej musí bejt pořád na nabíječce (LG G4).
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#82 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Může mi někdo říct, jestli je rozdíl u výškových repráků z modré a bílé řady? Sehnal jsem vejškáče s číslem 8696015 LH a RH, mají bílou nálepku, ale podle čísel sedí na modrou řadu, ale vypadají uplně stejně jako původní vejškáče z bílé řady s číslem 9472350. Tak nevím, jeslti má smysl to odvrtávat a lepit na tapce tyhle jiné.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#83 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Nemá, jsou stejný.
/PL
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#84 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Má. Pre dobrý pocit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#85 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Ok tak mám další věci na prodej. DynAudio asi jen tak neseženu.
Jinak ještě k tomu AUX křápu, zjišťoval jsem to a jediná šance je galvanické oddělení. Nějaké 2 trafa nejlíp s poměrem 1:1 zapojit na audio linku.
Jinak ještě k tomu AUX křápu, zjišťoval jsem to a jediná šance je galvanické oddělení. Nějaké 2 trafa nejlíp s poměrem 1:1 zapojit na audio linku.
Tohle jsem uplně nepochopil. Jak jsem psal výše.- jen na jedné straně audio kabelů mezi rádiem a "krabičkou" odpojit stínění - obvykle je ale také nutné zajistit, aby byl jinudy i nadále spojen "nulový" drát pro napájení vlastní "krabičky". Laciné verze mohou používat stínění audia i pro napájení a to nikdy není dobré. Avšak ani tady ale výsledek nemusí být uspokojivý, hodně bude záležet na konstrukci samotné "krabičky", tu už ale nijak neovlivníte. Jedině koupit něco lepšího. Matně vzpomínám, že GROM fungoval skvěle.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#86 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Signál cez dva trafká, to znie ako záruka kvalitného zvuku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#87 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Jak jinak udělat galvanické oddělení? V tom GROMu/ Yatouru to třeba bude taky.
Jinak co se týče High Perf sady, ty repra mojí dost své limity, člověk si chce na dálnici (kdy je okolní hluk největší) udělat trošku koncert, ale ono to zas tolik nejde (s basama skoro na maximum), celkem rychle přední středobasy narazí na své limity. Myslím, že to je další věc, co by šla vyřešit přes EQ a přidání nizkých frekvencí na kufrové a ze zbytku stáhnout. Co s tím? DynAudio má větší výkon? Nebo přidat subwoofer.
Jinak co se týče High Perf sady, ty repra mojí dost své limity, člověk si chce na dálnici (kdy je okolní hluk největší) udělat trošku koncert, ale ono to zas tolik nejde (s basama skoro na maximum), celkem rychle přední středobasy narazí na své limity. Myslím, že to je další věc, co by šla vyřešit přes EQ a přidání nizkých frekvencí na kufrové a ze zbytku stáhnout. Co s tím? DynAudio má větší výkon? Nebo přidat subwoofer.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#88 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Podľa toho, čo píšeš, sa mi to javí, že to ani nemusí byť úplne v najvyššej kvalite. Hlavne nech ti to nebrumí, či nebzučí nie? Alebo počúvaš taký druh hudby a kvalitu štúdiových nahrávok, že to bude problém, keď to nebude až také lineárne? Ak to chceš totiž peckovať na S80ke s TDI motorom točeným cez 2.500 ot./min. pri aerodynamickom hluku prúdiaceho vzduchu 130 km/hod., hluku pneumatík a nejakom štýle hudby "Bumm, Ducc, Bumm, Ducc..." (napríklad), tak tam nejaká nelinearita nehrá úlohu.Tarkin píše:Jak jinak udělat galvanické oddělení? V tom GROMu/ Yatouru to třeba bude taky.
Ale priama odpoveď na otázku je:
Ak ide o kvalitu a linearitu oddeleného signálu, potom je správny pojem "optočleny".
Veď si si odpovedal v tom texte aj sám.Tarkin píše:Jinak co se týče High Perf sady, ty repra mojí dost své limity, člověk si chce na dálnici (kdy je okolní hluk největší) udělat trošku koncert, ale ono to zas tolik nejde (s basama skoro na maximum), celkem rychle přední středobasy narazí na své limity. Myslím, že to je další věc, co by šla vyřešit přes EQ a přidání nizkých frekvencí na kufrové a ze zbytku stáhnout. Co s tím? DynAudio má větší výkon? Nebo přidat subwoofer.
Použi ekvalizér alebo subwoofer alebo ekvalizér + subwoofer. Doladíš si zvuk podľa vlastných preferencií a v rámci možností limitov reproduktorov.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#89 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Problem je v tom, ze moje Hu601 neumi EQ, nebo je pod jinou kombinaci tlacitek. Vsiml jsem si, ze nektere frekvence to radio pousti vic na zadni nad kufrem uz defaultne.
Snad nekdy sezenu Hu801 a bude to umet.
Snad nekdy sezenu Hu801 a bude to umet.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 3003
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#90 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
třeba je to problém reproduktorů, že některé umí jiné frekvence, protože jsou tak naladěné...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#91 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Zásadný problém vidím v MY tvojho auta, pretože chceš od neho niečo, čo jednoducho nevie už vo svojej podstate. Keď píšem o tom, že máš použiť ekvalizér, píšem o ekvalizéri ako o zariadení a nie o nejakej funkcii. Takže ak platí to, čo požaduješ, naďalej sa domnievam, že toho dosiahneš pri stávajúcich reproduktoroch len ekvalizérom a subwooferom alebo výmenou reproduktorov.
Možno na to časom prídeš
Možno na to časom prídeš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#92 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Jak k S80 připojit aktivní subwoofer (high performance řada se zesilovačem + HU601. Je nutný hledat někde na výstupu z radia (před zesilovačem) správný pin nezesíleného zdrojového signálu, nebo stačí nějak vyvést signál ze zadních kufrových reproduktorů?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#93 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Ak má subwoofer aj linkový vstup pre vysokú úroveň signálu, dá sa napojiť od reproduktorov. Ak má len nízkoúrovňový vstup, napojí sa z HU výstupu do zosiľňovača. Sú tam 4 linkové výstupy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#94 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Ehm menší zrada, sehnal jsem si středový reprák z high performance řady. Vůbec jsem neřešil z jakýho je to roku, podle fotek to vypadalo stejně. Jenže to bylo z faceliftu a ten má tvar střeďáku do palubky trošku jinak.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#95 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Včera jsem do auta nandal modrý zesilovač, můj subjektivní názor je, že ještě více rozděluje basy na zadní kufrové reproduktory, ale žádný velký rozdíl se nekoná. Každopádně připraveno na HU801.
Jinak stále bojuji s kvalitou při FM radiu, včera mi zdechnul telefon. Jezdím Klatovy / Plzeň a to se prostě nedá poslouchat, šumí to, přeskakuje a když náhodou ne, tak kvalita proti aux spotify naprosto otřesná.
Oba konektory antén jsem kontroloval, nikde nic zoxidováno není. Špatná antena se na diagnostice asi hlásit nebude co?
Jinak stále bojuji s kvalitou při FM radiu, včera mi zdechnul telefon. Jezdím Klatovy / Plzeň a to se prostě nedá poslouchat, šumí to, přeskakuje a když náhodou ne, tak kvalita proti aux spotify naprosto otřesná.
Oba konektory antén jsem kontroloval, nikde nic zoxidováno není. Špatná antena se na diagnostice asi hlásit nebude co?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 3003
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#96 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Nebude
Sundej zadní nárazník, jestli je tam všechno v pořádku s anténou. Ale u mne je to hrozná práce, vůbec se mi do toho nechce.
Sundej zadní nárazník, jestli je tam všechno v pořádku s anténou. Ale u mne je to hrozná práce, vůbec se mi do toho nechce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#97 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Dodání zesilovače i k HU601 můžu jen vřele doporučit. V podstatě to vyřešilo vše, co jsem potřeboval. Více to posílá basy na zadní woofery v platu kufru. Basy jsou lepší, menší repráky ve dveřích už nemají problém, celkově lepší zvuk.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#98 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Vzhledem k tomu, že mi zdechnul telefon a záložní jaksi není kompatibilní se Spotify, jsem nucen používat FM radio. Tím se opět dostávám ke kvalitě, která je hrozná. Jezdím teď často po Plzni a přeskakují nebo šumí tam v podstatě všechny radia (fajn radio, impuls, rockradio...). Kontakt v kufru za kobercem u světla v pořádku, nezoxidovaný, druhý kontakt za C sloupkem také v pořádku. Jestli jsou ok zesíky / antena, kdo ví. Není asi jak poznat. Co tedy s tím? Tohle se nedá používat.
Vyřešil si to nějak?Anténa je uvnitř nárazníku, aby ses na ni dostal, musí nárazník dolů. Ale je to jen kousek plechu...
Jak jsem psal výše, když jsem sundal nárazník, kvalita přijmu se dost zhoršila, dřív si radio nezachrčelo nikde, teď chrčí všude, kde i jiná rádia. Ale zatím jsem neměl čas to řešit.
Na dolby se vykašli, není to nic, co bys musel mít.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 3003
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#99 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Ještě ne, teď řeším přední nápravu - dával jsem silentbloky, ještě budu muset i tlumiče a stabilizátor a asi i brzdy.
Anténu nechám asi až na zimu, ono to zase taková hrůza není, šumí to jen málo, kde je horší signál, prostě jako jiná rádia a jde s tím jezdit.
Anténu nechám asi až na zimu, ono to zase taková hrůza není, šumí to jen málo, kde je horší signál, prostě jako jiná rádia a jde s tím jezdit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#100 Hu601 info/rady, Volvo S80 audio
Pořád nevím jaký to má smysl sundavat, co tam můžu zjistit? Maximálně nějaký defekt na kabelu, jinak pravděpodobně nic a budu tam, kde jsem teď.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek