2 hauser
je to složitější, nevím jestli mohu situaci objektivně posoudit, spíše ne, jsem laik. Mohu ale vycházet z toho, co mi řekli ve VŠECH servisech.
"Jsi debil", "Jsi debil", "Jsi debil"....v T6R, v AV dílech, v American Motors, v Srba servis, v hospodě, v práci.
V T6R mi na rovinu řekli, že se zase brzy uvidíme, přitom to bylo někdy v únoru. Jestli je chip od BSR, ARD nebo Franty Vokurky je
asi úplně jedno. Prostě ty vyšší provozní tlaky nedělaji 5, 10, 20 let starýmu autu, které je používane jako DAILY vůbec dobře.
Doufám, že nedopadnu jako všichni ostatní v okolí - snad to volví pětiválec snese dlouhodobě.
Ale já osobně z chipu nemám žádný přínos, jak už jsem psal. Pocitově se nezměnilo vůbec nic. Když jsem před chipnutím zkoušel
maximálku a zrychlení přišlo mi, že auto paradoxně před chipem jelo v podstatě stejně. Dostal jsem se opakovaně na tachometrových 238-250km...od doby co je tam chip, tak se nedostanu ani na tachometrových 240, zrychlení stejné jako když sem odjížděl z Bernu.
Jediné, co bylo poznat byl nerez vejfuk a oprava AWD....úpravu SW subjektivně beru jako placebo. Stage 0 proběhla, ale evidentně to byly stejně vyhozený prachy jako samotný chip

Tohle jde asi dělat s autem, jehož minulost dobře znáš.....jinak se asi fakt vyplatí koupit si rovnou V70R, na jehož cenu jsem se díky posranejm servisům stejně dávno dostal a auto se mezitim začne postupně rozpadat.
Třeba to jen zbytečně prožívám a dvouhmota byla dávno načatá a s chipem to nemá žádnou spojitost. Dle mechaniků, kteří nenabízejí chipy, ale servisují chiplá auta, ti ale mají jasno. "poděkuj chipu"
