Trhani autem / + Injector restricted - cylinder balance

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
hefaistos
Offline
Příspěvky: 576
Registrován: 11 roků
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

Trhani autem / + Injector restricted - cylinder balance

Příspěvek od hefaistos »

Nevite nekdo, co by to mohlo znamenat? Viz diagnostika.
https://i.imgur.com/jSrPCQw.jpg"

Toto je druhy problem, prvni je, ze jsme resili, ze auto trha (jde to zepredu, ale trha celym autem) pri 3. rychlosti kolem 1700-2000otacek a par na 4. rychlosti kolem 1500-1600 (asi o 30% mene nez na 3. rychlost). Na ostatnich rychlostech to nedela, resp. dela velmi nebadatelne ze to nejde moc rozeznat.

Silentbloky motoru a prevodovky vypadaji OK (mnohe byly jiz meneny, a ty co ne jsou OK).
Raky ramena, poloosi jsou (vypadaji) ok bez vuli, kolama to neni (ale to by pak nedelalo na 2 a 3 prevodu)...Zeby prevodovka? :/

Nejake rady co to muze byt? Problem c.1 nebo c.2 ? :)

Dekuji

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Trhani autem / + Injector restricted - cylinder balance

Příspěvek od Krystof P. »

Missfire - Cívka ? Neukázala se taková nějaká chyba ve vidě ?
Nebo to fakt nedává palivo no, to by pak dělalo to samý, když nedává vstřikovač.

hefaistos
Offline
Příspěvky: 576
Registrován: 11 roků
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

Trhani autem / + Injector restricted - cylinder balance

Příspěvek od hefaistos »

Ne, missfire vubec, civky jsou jiz nove (uz vypadavali drive).

hefaistos
Offline
Příspěvky: 576
Registrován: 11 roků
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

Trhani autem / + Injector restricted - cylinder balance

Příspěvek od hefaistos »

Nevi nikdo? :/

hefaistos
Offline
Příspěvky: 576
Registrován: 11 roků
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

Trhani autem / + Injector restricted - cylinder balance

Příspěvek od hefaistos »

Tak update:

Neorigo diagnostika nam ukazuje chyby p0430 a p0420, podle ceho je problem ve vyfukove zestave, teda lampdy, vyfuk, katalyzator...Google toho vyplivne plno :)
Pomalu budeme hledat chybu, muze to byt netecnost v sani nebo vyfuku, konkretne na volvu vyse jsou pletence v zlem stavu vhodne na vymenu.
Docet jsem se jen namatkove jak lidi menili katy, lambdy a podobne bez vysledku, a nakonec za to mohla netesnost a tak.

Tak kdyby nekdo mel podobny problem, snad mu tohle nejaky cas usetri ;)

hefaistos
Offline
Příspěvky: 576
Registrován: 11 roků
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

Trhani autem / + Injector restricted - cylinder balance

Příspěvek od hefaistos »

Update po dvou mesisich:

Autem trha porad.
Na Volvo a jeho automatickou prevodovku se mrkli v Brne a status je, ze prevodovka samozrejme uz neco ma za sebou a neni jak nova, ale radi a chova se na svuj najedz a vek dobre. Takze tu bych asi vyloucil...

Netesnost nenalezena v sacim potrubi.
Ve vyfukovem potrubi bila dirka v pletenci, ale pletence byly vymeneny za nove.

Lambda - Nic. Obcas na diagnostice vyskoci, po vymazani chyby se mesice nic nedeje. Pouzit protec oxycat trojita davka na procisteni lambdy a katalyzatoru. Vymenim obe predni lambdy za nove (original Denso) ale lmbdama to asi nebude. Kdyz je odpojim, auto jede stejne.
Jedna lambda ma trochu nakousane kable (od kuny?) ale izolace neni na nich vubec porusena, je to jen jemne na povrchu, nevim ci to muze byt problem.
Jinak dianostika (origo taky) nepise nic - krome toho co je vyse na screenshotu.

LPG a benzin trha uplne stejne, kdyz odpojim poistku lpg a odstavim tak lpg, zadna zmena. Podle servisu je lpg system OK.

Civky, svicky - vymeneno jak pisu drive, nepomohlo.
Vzchuchovy a palivove filtry - v poradku.
Poloosi maji mirnou kosmetickou, zanedbatenou vuli (0,5mm?), jakou meli vzdy. Vule na podvozku nejsou.

Proc sakra tim autem porad cuka? :D

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Trhani autem / + Injector restricted - cylinder balance

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud bude mít občasný výpadek snímač otáček, nebo některý obvod po zapnutí zapalování, studený spoj v komunikaci, nebo napájení ať už vlivem přestavby na LPG, nebo ne, tak se to bude hledat jen velice obtížně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: frasta, Munga