Takže závody máme za sebou, plán byl splněn - dojeli jsme do cíle!
Vytrvalostního závodu se zúčastnili: Luboš, já, moje žena Yvonna a za VZRČ Uřvanej, Vityjan a 3m3.
Přípravy:
Jezdili jsme autem po Ochodovi, který provedl několik úprav: svařil diferenciál, zkrátil řazení a nainstaloval hydraulickou ručku. My jsme dodělali ochrannou klec, instalaci hasičáků, přídavné kotvení výfuku, demontáž interieru atd.
Tři dny před startem jsme s Lubošem zjistili, že sváry na diferenciálu povolily... Lubošův kamarád, zkušený svářeč, nám difec svařil (a to tak, že výborně). Magnetem jsme vytahali největší kovový bordel, dvakrát proplach a pořádně jsme se pomodlili
V pátek jsme na závodišti prošli technickou přejímkou (hydraulická ručka se moc líbila

), namontovali vysílač na počítání kol a večer u piva jsme ladili strategii.
Závod:
- 9.00 start á la Le Mans. Luboš srdnatě přeběhl k autu a neohroženě vystartoval - závod začíná!
- 9.45 Luboš přijíždí do depa na vystřídání a při kontrole auta zjišťujeme, že jsou urvaný oba silentbloky motoru

. Výměnu nám udělali zkušení kamarádi z vedlejšího depa, kteří jezdí se 740 - výměna jim trvala asi 7 minut
- 12.30 někdo z nás si všiml, že máme na autě mastný zadní dveře. Kouknem pod auto a odhalujeme díru v diferenciálu. Dekl dolů, konstatujeme odpadlý zbytek sváru, který se zapříčil mezi talíř a dekl. Nasazujeme dekl z náhradní zadní nápravy, doplňujeme obyčejný motorový olej (jinej nemáme)
- 14.30 urvaný silentbloky motoru

, odpadlá sahara
- 17.00 panhardská tyč je vytržená z karoserie a je roztržený vyztužovací trojúhelníkovitý plech u spodního ramene zadní nápravy (silentblok ramene je taky v háji. Vyztužovací plech si půjčujem z auta, kterým přijela česká část teamu (3m3 - dík!), měníme rameno a panhardku provizorně ukotvujeme tím natrženým vyztužovacím plechem...
- 19.45 závěrečných dvacet minut pilotuje Yvonna a přesně ve 20.06, tedy po 666 minutách dojíždí naše auto do cíle!
Ze 48 aut jsme skončili na 33. místě.
Problémy s upevněním zadní nápravy jsou zjevně způsobeny její vlastní neodpruženou váhou a tím, že se na trati brzo po startu utvoří rolety. Náprava na autě lítá jak zběsilá...
Atmosféra závodu parádní, pořadatelé vlídní, naše parta úžasná.
Fota budou následovat.