
http://www.auto.cz/poplatky-na-stara-auta-chudym-brat-bohatym-davat-120273
Hlavně výroba nového auta s životností 5 let a nejnovější Euro normou bude mnohem neekologičtější,než provozování 30 letého auta,které vydrží dalších 30 a více let bez Euro normy. Sice mám jen blbou maturitu,ale prozatím(nebo možná proto) jsem nepochopil,jak může auto se spotřebou 10l produkovat méně emisí,než auto se spotřebou 5lzedik píše:Zajímal by mě podíl na emisích těch osobních aut oproti kamionové a nákladní dopravě..Myslím,že osobáky v tom jsou zanedbatelná menšina .Navíc se poměrně nedávno říkalo,že auta s Euro3 jsou emisně čistější než Euro 5 s ojebaným softem na emise
To asi jo, ale to by zase nešlo na ruku mocipánům v Bruselu a výrobcůmmartinopel píše:Hlavně výroba nového auta s životností 5 let a nejnovější Euro normou bude mnohem neekologičtější,než provozování 30 letého auta,které vydrží dalších 30 a více let bez Euro normy. Sice mám jen blbou maturitu,ale prozatím(nebo možná proto) jsem nepochopil,jak může auto se spotřebou 10l produkovat méně emisí,než auto se spotřebou 5lzedik píše:Zajímal by mě podíl na emisích těch osobních aut oproti kamionové a nákladní dopravě..Myslím,že osobáky v tom jsou zanedbatelná menšina .Navíc se poměrně nedávno říkalo,že auta s Euro3 jsou emisně čistější než Euro 5 s ojebaným softem na emise
A co teprve lodní doprava... o průmyslu raději nemluvězedik píše:Zajímal by mě podíl na emisích těch osobních aut oproti kamionové a nákladní dopravě..Myslím,že osobáky v tom jsou zanedbatelná menšina .Navíc se poměrně nedávno říkalo,že auta s Euro3 jsou emisně čistější než Euro 5 s ojebaným softem na emise
Na Slovensku to funguje a je to masakr:olivin píše:"registracni poplatek pri dovozu". Nic takoveho by preci v ramci EU nemelo byt mozne, ze?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé