Dívej se potřebuješ, hlavně dobrou flexu 

 protože než to obrousíš tak nějaká flexa z Lidlu asi padne 
 
 
Dál několik litrů benzínu, (technický benzín, aceton = drahej a hovno učinej) nejlíp umývá Verva 100 = vyjde tě to levněji 

 Na odmaštění karoserie po broušení + verva umyje kompletně vše, hlavně parádně umývá olej a bordel z motoru atd.
Dále potřebuješ, suříkovou barvu, a vrchní krycí barvu nejlíp matnou-odstín je na tobě.
Suřík 2,5L (suřík ti reaguje pouze s čistým plechem, takže vše musíš orvat až na živý plech.
http://svk-barvy.cz/surikove-zakladove-natery/100-sps-surikova-zakladova-barva-25l-8711429136172.html
Vrchní barva 2.5L odstín je jedno jaký.
http://svk-barvy.cz/emailove-kryci-natery-alkydove-saten/74-sps-email-kryci-alkydovy-saten-25l-8711429137117.html
(Nanášet všeho dvě vrstvy)
Dále budou potřeba 2 druhy Dinitrolu (gumoasfalt)
4941čka - je řídká nejlépe nanést 2-3 vrstvy, krásně se nanáší štětkou. Obsahl 5l by měl vyjít s přehledem na celé auto.
https://www.colorshop.cz/ochrana-karoserie-c243/dinitrol-4941-car-i3302/
479ka zesílená - je tuhá - na auto bude potřeba minimálně 2x 5L, dá se též nanášet stětcem ale nejde moc dobře roztírat, musíš to nanášet jakoby "ďubáním". 
Po zaschnutí má tvrdý plastový povrch. (Taktéž nanést 2 vrstvy)
https://www.colorshop.cz/ochrana-karoserie-c243/dinitrol-479-ubs-heavy-duty-5l-i3359/
No a dál je to asi vše, ostatní věci jako jsou ramena, zkrutné tyče atd jdou na komaxit. 
Po tomto všem co dáš na podvozek, ti to nemůže začít rezavět ani po 5 letech provozu. 
Takže jak říkám, potřebuješ dobrou flexu nebo spíše dvě, jednu 125mm a 150mm k tomu aspoň 20 kusů drátěných kartáčů, k tomu 
suřík - vrchní barvu = 1950 Kč a 3x "gumoasfalt" 
Dinitrol = 2620 Kč. 
Celkově jsi na cca 4570 Kč + kartáče 1x kus za 110 Kč x 20= 2200 Kč. 
Finál 6770 Kč a k tomu hromada času, nervů a náhradní ruce. 
 
 