Vec je takova, rozebral jsem hlavu s tim, ze jsem zapomnel poznacit zdvihatka kam jake patri a potreboval bych aspon nejakou orientaci jak, bych je mohl dat tak, jak byli.


Diky moc za rady

Docela nechápu,co je to za firmu,která ti dělala přebroušení hlavy a u toho Ti rovnou neudělala vůle na ventilech.Pokud se ventily a sedla zabrušovaly,pak stejně budeš potřebovat někoho z magnetkou na zabroušení kalíšků.Které těsnění ti foukalo? Čím budeš těsnit víko hlavy?WOLTZ píše:Tesneni uz zacalo foukat. Chtel jsem vycistit hlavu tak jsem je sundal, nekdo totiz predemnou jezdil na castrolu a my vsichni vime co ten castrol udela.Kazdy se nejak uci.
Hlavu jsem dal na prebrus na vymenu gufer a budu muset udelat jak rikas vuli ventilu, stejne je to potreba.
Priste budu chytrejsi
Nevím co je zelený těsnící tmel,ale na víko hlavy použít pouze anaerobní lepidlo,nic jiného!Když pojedeš pro hlavu,vezmi sebou nazdvihátka a vačky,bez toho vůle udělat nejdou.A jestli nechceš těsnění pod hlavou do roku řešit znovu,nechej srovnat blok motoru.WOLTZ píše:Pro hlavu pojedu v pondeli, reknu mu at mi udela aj tu vuli. Tesneni mezi hlavou a blokem u 3 valce zacalo foukat do chladiciho okruhu. Neboj, urcite ne motorovym silikonem, na to mam od GM Zeleny tesnici tmel.
OK dík za objasnění.WOLTZ píše:GM Sealing compound, to je vpodstate to samy. Koupil jsem toto a mam lepidlo v sade s 5 krouzkama na viko od V. Reinz.
Dělá to ručně zaškrabáváním.skulda píše:na upřesnění, neděláto ručo, škrabáním nebo lapováním, ale udělal si na to nějakou mašinu...
musím se u něj stavit, ať mi to ukáže
jde to udělat v autě.WOLTZ píše:To musi motor ven co? Mam to u sebe v garazi.
A už jsi mu volal?WOLTZ píše:Tohle vim, ptam se z duvodu ze ten chlap za mnou mi to srovnat neprijede. Asi.
Uživatelé procházející toto fórum: Zeb