pak se mi začal dostával olej do vody - výměna chladiče oleje zabrala
pak se začala ztrácet voda až se z toho stalo auto budoucnosti (rozumněj auto na vodu

rozhodil jsem to a co jiného čekat od eRka (borci přede mnou to načipovali od BSR udájně na víc bež 255 kW, odčipoval jsem to, ale už bylo pozdě)
vložka nejen že byla prasklá, ale byla zavařená! normálně ji někdo zavařil na hulváta v autě, "jen" sundal hlavu
takže jsem to nechal převložkovat, jenže vyhlášený borec to pokazil (praskl mu na horním konci vložky blok motoru, hliník) a museli jsme pak udělat "nestadardní" vložku s osazením a část bloku odfrézovat a vložka tak je částečně přesazená, dilatační spára zachována
jinak motor šel ven spodem, všechna těsnění nová + šrouby, šály a kroužky původní (140 000km doložených), na hlavě jen zabroušená sedla a všechna těsnění a šrouby nové...
vyšlo to na 20 000,-
krom výměny vložky, tlakování a rovnání hlavy vše děláno doma