XC90 3.2
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 485
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
XC90 3.2
Sory ze zakladam tema co tu je ale nemuzu najit zadne info k tomuhle motoru tady
Asi spatne hledam
Pripadne jeho pozitiva a negativa pripadne na co se zamerit krom diag vozu s vidou
Diky a pokud me nasmerujete klidne pak smazte
Asi spatne hledam
Pripadne jeho pozitiva a negativa pripadne na co se zamerit krom diag vozu s vidou
Diky a pokud me nasmerujete klidne pak smazte
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
XC90 3.2
Dobre tema, budu tez sledovat
Z pohledu uzivatele zatim prevazne spokojenost. Na XC90 ten motor v pohode staci, v pripade potreby vyraznejsi akcelerace staci dat plyn na podlahu, automat podradi o dva, tri stupne a pelasi to pekne s velmi prijemnym zvukovym doprovodem. Jedine kde je to v porovnani s turbodieselem horsi je zrychlovani v dalnicnich rychlostech, kdy preci jen je to s turbem prijemnejsi, ze neni treba podrazovat. V beznem jizdnim rezimu velmi tichy a kultivovany, do mesta idealni. Co se tyce udrzby tak snad udajne netrpi na zadne typicke zavady, rozvody jsou retezem.
Spotreba do 17 litru ve meste, kolem 13 mimo mesto.
Z pohledu uzivatele zatim prevazne spokojenost. Na XC90 ten motor v pohode staci, v pripade potreby vyraznejsi akcelerace staci dat plyn na podlahu, automat podradi o dva, tri stupne a pelasi to pekne s velmi prijemnym zvukovym doprovodem. Jedine kde je to v porovnani s turbodieselem horsi je zrychlovani v dalnicnich rychlostech, kdy preci jen je to s turbem prijemnejsi, ze neni treba podrazovat. V beznem jizdnim rezimu velmi tichy a kultivovany, do mesta idealni. Co se tyce udrzby tak snad udajne netrpi na zadne typicke zavady, rozvody jsou retezem.
Spotreba do 17 litru ve meste, kolem 13 mimo mesto.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvky: 485
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
XC90 3.2
PINĎABC píše:Ohledně rozvodů je par věcí které by se měly udělat, ložiska nějaké na alternátor napínák nějaký atd. Kurec někde je tu o tom téma které mě na to nasměrovalo jdu ho pohledat
To sem ale rozvinul vasnivou debatu Tak az neco najdes hned sem postni odkaz
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 485
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
XC90 3.2
Nu dekuji za radu snad nekdo poradi skutecne pro a protiyoby píše:Dyt je to jedno, rok vydrží cokoli a pak to zas stejně zboříš
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
XC90 3.2
2,5T má řemen, ne? Tam je to jasné..Joemilionare píše:A pripadne raddeji 2,5T nebo 3,2
Takže ohledně řetězu spíš jen 3,2 a 4,4.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
XC90 3.2
2.5T je rovako slaba ako napriklad 136kw diesel... zvycajne to ludom uplne staci, ono ten autobus na pretekanie moc nieje navrhovany 2.5t je klasicky volvo motor takze ked sa aj pokazi, za par korun sa najde dalsi... a nic nebrani tomu dat tam 2.4 T5 (191kw) a ten chipnut....
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: Citroen C4 Cactus
XC90 3.2
Inu,stádo koní holt něco sežere. Do mně teď taky v práci kolegové volvisti hučí,ať se vybodnu na benzína jdu do nafty,jenže já nechci auto k vůli spotřebě,nýbrž pro radost a to je velký rozdíl.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
XC90 3.2
NO, takže V8, protože to se s lenornou 3.2 nedá srovnat.
Žere to stejně, ale úplně jinak jede. Kultivovanost, zvuk a průběh výkonu japonského osmiválce od Yamahy je božský. Bohužel je po nich velký hlad, a téměř nikde nejsou.
Pokud tedy pominu německé nabídky typu : XC90, 2010, cena 20 000,- Euro
Oba motory jsou velice spolehlivé, oba mají rozvodový řetěz, a ten opravdu vydrží u Volva navěky.
Bohužel 3.2 má svoje problémy s pohonem alternátoru - resp. jeho převod z řetězu na ozubená kola.
To dokáže potrápit hlavně finančně, protože jak to začně rachtat v oblasti pod klimakompresorem, tak se to musí řešit.
Jinak ostatní věci jako lambda sondy, senzor tlaku paliva, oprava alternátoru, silentbloky motoru a podobné maličkosti, to se řeší s ohledem na ujeté km u obou typů.
S komentáři mého tvrzení počítám, ale přijímám pouze ty objektivní.
To znamená od těch, co oba motory v autě měli a mohli to porovnat ........
Žere to stejně, ale úplně jinak jede. Kultivovanost, zvuk a průběh výkonu japonského osmiválce od Yamahy je božský. Bohužel je po nich velký hlad, a téměř nikde nejsou.
Pokud tedy pominu německé nabídky typu : XC90, 2010, cena 20 000,- Euro
Oba motory jsou velice spolehlivé, oba mají rozvodový řetěz, a ten opravdu vydrží u Volva navěky.
Bohužel 3.2 má svoje problémy s pohonem alternátoru - resp. jeho převod z řetězu na ozubená kola.
To dokáže potrápit hlavně finančně, protože jak to začně rachtat v oblasti pod klimakompresorem, tak se to musí řešit.
Jinak ostatní věci jako lambda sondy, senzor tlaku paliva, oprava alternátoru, silentbloky motoru a podobné maličkosti, to se řeší s ohledem na ujeté km u obou typů.
S komentáři mého tvrzení počítám, ale přijímám pouze ty objektivní.
To znamená od těch, co oba motory v autě měli a mohli to porovnat ........
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
XC90 3.2
Jak píše David. 3.2 obzvlášť na XC90 bude slabá. Mně to přijde líný i v lehčí S80 a furt lituju, že jsem nevzal V8...i ta spotřeba je fakt podobná, u 3.2 se mi to motá mezi 12l a 15l a V8 nebude o moc žíznivější.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé