

Jedine trosku vice napomocne schema jsem si byl nucen pujcit z dvojky: Dle nej to vypada, ze existovaly dve verze vypinace na svetla a mozna i dve verze Bulb Failure senzoru - pro auta s DRL verzi a bez.
Ono to nejak pujde, ale ja strasne nerad bastlim. Jenom kdyz si vzpomenu, kolik desitek metru vsemoznych dratu jsem z toho auta uz vytrhal ven a predstava, ze tam sam budu nejake dodelavat..... BRRRRRraolsa píše:Myslím, že nejjednodušší by bylo koupit ty patice a na zbylý drátek napojit nějakou moderní jednotku, která bude spínat světla na základě dobíjení.
Pokud byly zaklady vsech vypinacu stejne, pak by to bylo velmi elegantni a pritom jednoduche reseni. V zasade by se jednalo o otoceni postupu popsaneho zde, nemylim-li se?Sergej píše:Na original DRL by siel prerobit aj bezny spinac svetiel, pozicia DRL na nom nie je osadena. Z nejakeho ineho by sa tato pozicia doplnila (pozicie su univerzalne - aspon mam taky zaver ked som sa o to kedysi snazil) Na vypnutire DRL bol potom montovany samostatny vypinac s modrou? kontrolkou.
Nie, ten kontakt - vývod tam chyba uplne. Je ho tam potrebne doplnit z ineho vypinaca. Alebo kupit vypinac pre DRL. Osobne by som sa na to vykaslal a siel cestou doplnenia koliskoveho vypinaca do palubky (ako origo) a jedneho relatka, ktore by vyplo/zaplo DRL ak by bol hl vypinac svetiel zapnuty/vypnuty. A rovno by sa to dalo spojit s releovym ovladanim hl svetiel, ktore som tiez robil tu par ludom, co im zhoreli na 7xx prepinace stretavacky/dialkove. Kontrola vypalenej ziarovky by tiez nebola problem...olivin píše:Pokud byly zaklady vsech vypinacu stejne, pak by to bylo velmi elegantni a pritom jednoduche reseni. V zasade by se jednalo o otoceni postupu popsaneho zde, nemylim-li se?Sergej píše:Na original DRL by siel prerobit aj bezny spinac svetiel, pozicia DRL na nom nie je osadena. Z nejakeho ineho by sa tato pozicia doplnila (pozicie su univerzalne - aspon mam taky zaver ked som sa o to kedysi snazil) Na vypnutire DRL bol potom montovany samostatny vypinac s modrou? kontrolkou.
https://www.brickboard.com/RWD/volvo/1373910/940/960/980/V90/S90/disable_drl.html
Coz by v zasade odpovidalo schematu na radu 740/760, ktere jsem postnul vyse (konkretne treti cast, neb vcelku se mi to nepodarilo vlozit). Co odtamtud neni videt je zminena pojistka c.25, neb dle citovaneho schematu jde vodic od hlidace zarovek primo do hlavniho vypinace svetel.standa píše:ve schematu pro 760 rok 1987 jsou hnědé dráty z patic zakončeny na hlídači žárovek (piny SL, SR), z hlídače (pin S) vede drát na pojistku č. 25 (tuším druhá zprava v příčné řadě čtyř pojistek) a z pojistky se proud přelévá ke spínači světel, kde by se měl (v poloze "0") připojit na tzv. "patnáctku" (zapnuté zapalování).
Můžete čeknout, jestli to sedí...
Mám i nějaké plně osazené hlídače žárovek
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé