
Tak jsem si před pár dny pořídil S60 2.4i 103kw v automatu

1) Jak má řadit automatická převodovka? Jde o to že ještě jezdím první BMW X5 a převodovka řadí tak, že přeřazení není skoro cítit ani pod plným plynem. Volvo řadí taky krásně ale přeci jen je daleko víc cítit jak řadí. K tomu se pojí jeden mnou zaznamenaný problém: při řazení 2. stupně (ať z 1. nebo 3.) je občas znát takové váhání či prodleva převodovky. Většinou se to děje při nízkých otáčkách (málo plynu), když třeba popojíždím v koloně tak převodovka chce z 1. stupně zařadit 2. a to probíhá následovně: převodovka vyřadí v cca 2500ot, otáčky vylítnou lehce nad 3000 a převodovka s cuknutím zařadí. Obráceně je to to samé. Když třeba dobržďuji na semaforech a skočí zelená, šlápnu na plyn a auto zařadí rovnou za 2, ale opět je znát prodleva a cuknutí. Ve vyšších otáčkách se problém neprojevuje (mé podezření je na nízký tlak čerpadla převodovky který samozřejmě v otáčkách nízký už není). Tušíte někdo čím to může být? Mám samozřejmě v plánu výměnu oleje s proplachem, ale stejně mi to vrtá hlavou.

2) Při otáčení volantem, hlavně při stání či pomalé jízdě, něco vrže jakoby od pedálů. Je to vždy ve stejné poloze volantu. Servo má dost oleje a je po výměně.
3) Kufr se dá otevírat jen klíčkem. DO ani klička nefungují. Při zmáčknutí kličky je slyšet servo ale jen tak jako unaveně. Zároveň někdo vyndal zámek nádrže takže víčko plandá

4) Ukazatel paliva zhruba uprostřed stupnice najednou spadne na nulu. Někdy se rozsvítí rezerva a někdy ne... Jak vyjedu nějaký benzín nebo dotankuji tak zase vše funguje. Že by vydřená dráha plováku?
5) Na co si obecně dát pozor a co nechat zkontrolovat? Mám v plánu to odvézt do servisu a udělat rozvody, oleje atd...
6) Dodělávali jste někdo elektrické sedačky a vyhřívání? Dá se to?
Děkuji předem všem za odpovědi

