Ahoj, zkoušel jsem projíždět asi 2 hodiny vidu googlit a prostě nemůžu přijít na to, jestli mám v autě M56L nebo M56H :X Našel jsem něco ve vidě ale to bylo pouze do roku 95 a taky tam nebylo moje označení motoru tak jsem z tý malý tabulky byl dost zmatenej. Dá se to někde rozumně kouknout dohledat na převodovce případně lépe ve vidě ?
A rozhodně pokud někdo má M56ky v malíku a ví všechny rozdíly a výhody nevýhody v rozdílech daných typů, co jsem dohledal tak snad
M56L
M56H má delší 1 a 2 stupeň
M56L2
budu rád když mě opravíte a taky poučíte.
Díky moc
P.S jediný co jsem našel je tohle a podle toho dokumentu mám M56L2 :O už fakt nevím
moc děkuju tak v tom případě ještě jeden dotaz dvouhmota a spojkový set bude u obou aut stejný i když se jedná o dva rozdílné motory ? turbo x non turbo
YV1NK43C2XJ013637 má spojku s číslem 272314
YV1NK55B2XJ013699 má spojku s číslem 272449
Takže ne, nejsou stejné. Čím se ale od sebe ty spojky liší nedokážu říct.
Dvouhmota je taky u každého motoru jiná, opět nedokážu říct, čím přesně se liší, ale asi to bude tím, že dvoulitry mají jinou kliku než 2,5litry.
Fíla píše:YV1NK43C2XJ013637 má spojku s číslem 272314
YV1NK55B2XJ013699 má spojku s číslem 272449
Takže ne, nejsou stejné. Čím se ale od sebe ty spojky liší nedokážu říct.
Dvouhmota je taky u každého motoru jiná, opět nedokážu říct, čím přesně se liší, ale asi to bude tím, že dvoulitry mají jinou kliku než 2,5litry.
Moc děkuju Fílo aspoň mám o dost míň práce a nebudu muset přehazovat z jednoho na druhý ale prostě seženu na svoje novou dvouhmotu se spojkovym setem... to zas bude peněz
Jinak ještě pokud znáte a víte rozdíl převodovek co se týká označení H L L2 jaká je nejvýhodněší pro auto s výkonem kolem 300 koní, případně je lepší sehnat např M59 M66 ?
Sice jsem něco pročítal ale možná tu má s tím někdo ještě větší zkušenosti tak budu rád za všechny názory nad touhle polemizací
sedli02 píše:
Jinak ještě pokud znáte a víte rozdíl převodovek co se týká označení H L L2 jaká je nejvýhodněší pro auto s výkonem kolem 300 koní, případně je lepší sehnat např M59 M66 ?
Sice jsem něco pročítal ale možná tu má s tím někdo ještě větší zkušenosti tak budu rád za všechny názory nad touhle polemizací
Ohledně převodovek M56H je dobrá M59 (výhoda omezení prokluzu)má stejné převodové poměry jako M56H pokud nebudeš závodit okruhy,vrchy stačí tyto ,protože když to vezmeš na plný výkon točíš za tři do 162 a možná někdo více dáš za 4 máš 200 a 5 a jsi v řiti ,protože s někým závodit se ti poštěstí jedou za x let ,že oba poletíte více jak 230 a bude volno a nebudou kamery ,jinak M66 asi vědět jaký typ a dokonce jsem viděl M56H s jinými převodovými poměry než mám já ,asi je to u novějších vozidel ,ale do kterých všech se dávali a jak dlouho nevím .M66 asi nebude jdnoduchý ji nacpat tam kde byla M56: https://ovlov94blog.wordpress.com/2016/11/11/out-with-the-m56-5-speed-and-in-with-the-m66-6-speed-with-lsd/
Krystof P. píše:Hale a neni lepší místo M59 rovnou nějakej samosvor ? Jestli je to ta co myslim, tak ta převodovka snad byla jen v 850R.
Jo byla a je nesehnatelná to jsem tam nepsal to beru jako scifi sehnat ji je nemožné takže dodělání samosvoru to chceme asi všichni i zadokolkaři co ho nemaj
Informace nejsou žádné a myslím,že jsem tenkrát něco vyhrabal ,ale nic moc to nebylo rozporuplné
Asi ten qauife tam je infa dost i na youtube najdeš jak to funguje a vypadá uvnitř
Jde o to jak dokáže ta první přenášet odpovídající výkon na druhé kolo tam není nic sehnatelného dohledatelného a ani na stránkách nic moc infa .
kwiko píše:Aby si neskoncil ako ja, M56 s LSD isla doprec, a AWD do auta... v tej fabrike vedia co treba.
kwiko povídej co se stalo nebo nespokojenost když už tak ať víme jestli to má vůbec cenu ?
Kedze viem ako je c70 tazkopadna, tak sa obavam, ze pri nejakom predbiehani kamiona a prutkej akceleracii (najma pri silnom turboefekte) auto na mokrej ceste nakoniec skonci v priekope.
T5-kova M56 s quaife stala aj s novymi loziskami atd cez 1000e zatial co cele (fungujuce) AWD bolo (aj z autom) za odvoz - takze ked sa na nu nasiel kupca, vymyslene...
Kedze viem ako je c70 tazkopadna, tak sa obavam, ze pri nejakom predbiehani kamiona a prutkej akceleracii (najma pri silnom turboefekte) auto na mokrej ceste nakoniec skonci v priekope.
T5-kova M56 s quaife stala aj s novymi loziskami atd cez 1000e zatial co cele (fungujuce) AWD bolo (aj z autom) za odvoz - takze ked sa na nu nasiel kupca, vymyslene...
Spíš jsem chtěl poprosit o radu s překopáním dvouhmoty, která mi začala cvakat při rozjezdu na jednohmotu. Jestli vzít vrakáčovou a jestli je plug n play nebo který typ motoru hledat. Předpokládal bych turbomotory budou mít stejnou jednohmotu, nebo mám špatný představy ?