Máš možnost svézt se jinou se stejnou motorizací? Nebo změřit výkon na válcích? Aby jsi tady nedával desetitisíce za opravy, které ve výsledku nebudou mít žádný efekt.
Jinak já nemám ani přimazávání ani přívstřik a motor šlape jak hodinky.

Prave, ze to je takova polozka a hlavne uz se stava pravidlem, ze se to z nejakych predpokladanych 20 tis kc vysplha na 50.Fíla píše:Zas až taková položka to není? 20 - 30t Kč? Závidím ti tvoji životní situaci.
Jinak Kryštof má pravdu, proč to radši nedat do servisu, než to tady bezvýsledně řešit už půl roku?
Nekoukal, ale jestli to muze byt duvod te lenivosti, tak to necham zkontrolovat. Ja mel za to, ze kdyz jsou tlaky na valcich na prd, tak ze pricina te lenivosti bude diky tomu.raolsa píše:A koukal už někdo na hadičky podtlaků turba a nastavení tyčky wastegate? TCV jsi zkoušel vyměnit, nebo přehodit za 100% funkční?
Pokud by byly podpálené ventily,tak za dobu kdy s tím jezdíš by už byly upálené a to by tlak ve válvi byl nula.Pokud jsou tlaky nevyrovnané ,pak na 99,9% jsou zapečené,nebo opotřebované pístní kroužky. Evidentně v servise kde tlaky měřili,budou odborníci,jinak by věděli,že stačí do válce nalít trošku oleje a tím si potvrdí, že je problém opravdu v kroužcích.Krasty píše:Tak ted nevim, jeslti se mam smat nebo brecet. Jeden rika, ze to jsou urcite ventily, druhy, ze to urcite ventily nejsou, oba se zivi opravama aut, tak ja fakt nevim.
Martine, co to tedy dle tebe je. VIm, ze to nejde napsat s urcitosti, kdyz to auto nemas k dispozici, ale kdyz vychazi ty tlaky ve valcich tak na hovno, tak to prece musi byt pricinou te lenivosti. Proste nekudy unika tlak, ktery by mel jit do pohonu. Budto ventily nebo krouzky (nebo oboji), ale olej se neztraci a je cisty, voda v expansce neni od oleje a taky se neztraci a ani nepribyva...tak snad ne foukla hlava.
Oleje, filtry menene, pneu nove, svicky a lpg vstriky nove.
A to, ze primaz je vyhoda, o tom snad psat nemusim..jen jsou motory, ktere ho potrebuji mene, nektere vice...LPG je proste suche a motory nici.
Rozhodne bych se nepoustel/nenechal nikoho poustet se do rozborky motoru podle nazoru zde na foru. Jen jsem proste sondoval a dotazoval se.kozejk píše:základ je jít na to systematicky a nestřílet od boku. Komprese je základ, jak už bylo řečeno, měřit bez oleje a pak s olejem ve válcích. Pokud se tlaky zlepší řádově o bary pak jsou to kroužky. Pokud to bude lepší o cca 0.5 kroužky jsou good a hledat v palici. Než ji sundávat najdi si někoho kdo je schopen pomocí mikrokamery juknout na ventily, pokud jsou podpálený jde to vidět.
Na přímaz ventilů kašli, je to nesmysl co ti zasere celý sání. Přívstřik benzínu je efektivnější a hlavně při zátěži chladí ventily což olej nedělá.
Přímaz je lepší hlavně pro plynaře,protože Tě může zkasírovat o pár tisíc navíc.Krasty píše: Zase jsem jen clovek, co posloucha, ale zkusenosti nema. takze podle toho, co jsem slysel ohledne primazu si myslim, ze primaz je lepsi nez privstrik, kdyz se to vezme v souctu. Asi pri zatezi je lepsi privstrik, ale celkove je primaz lepsi.
Asi nejlepsi je primaz a privstrik soucasne. Pripadne privstrik, kdyz clovek jezdi jako prase.
ja nemam to podtlakove, ale to elektronicke...raolsa píše:Přímaz je jenom nádobka se škrtícím ventilkem a hadička do sání. To se dá kdykoli dodělat kamkoliv.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé