je XC70 III manuál v naftě špatnej nápad, nebo vyloženě debilní?
Auto je sice "zánovní", ale pojmy jako vstřiky, dvojhmota, DPF a EGR určitě obsahuje taky. A těch se bojim.
Že to nejni naložená Summum vůbec nevadí, ta mechanika ale budí nejistotu.
kolemjdouci píše:je XC70 III manuál v naftě špatnej nápad, nebo vyloženě debilní?
Auto je sice "zánovní", ale pojmy jako vstřiky, dvojhmota, DPF a EGR určitě obsahuje taky. A těch se bojim.
Že to nejni naložená Summum vůbec nevadí, ta mechanika ale budí nejistotu.
Mechanika bude budit nejistotu u každého auta podobného stáří a nájezdu. Záleží na konkrétním kusu a péči - nutná podrobná prohlídka a dlouhá zkušební jízda s někým zkušeným a případně diag. Pokud jsou údaje pravdivé a péče byla dobrá bude Ti sloužit ještě dlouho dobře. Je to ale totální chudobka, které chybí i výhřev sedaček (kůže v zimě nic moc).
_________________ Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
právě že hlavně couračky po městě, pořádně se to neohřeje. Volšový mám nejen nohy. 60 tisíc za vůni benálu místo smradu z nafty mi za to stojí Ne, to je debilní argument, ale na ten motor 3.2 benzín jsou prej dobrý reference. A výbava tam taky nějaká navíc je, takže bych řekl, že poměr cena/výkon u obou aut je podobný.
Souhlas, s autama to umí, nablejskaný jak psí kulky, vypulírovaný zevnitř. Jsem zvědavej, jak naživo..
kolemjdouci píše:právě že hlavně couračky po městě, pořádně se to neohřeje. Volšový mám nejen nohy. 60 tisíc za vůni benálu místo smradu z nafty mi za to stojí Ne, to je debilní argument, ale na ten motor 3.2 benzín jsou prej dobrý reference. A výbava tam taky nějaká navíc je, takže bych řekl, že poměr cena/výkon u obou aut je podobný.
Souhlas, s autama to umí, nablejskaný jak psí kulky, vypulírovaný zevnitř. Jsem zvědavej, jak naživo..
Benzínová 3.2 je super, jsme s tím spokojení. Pokud se s tím budeš motat po městě, tak počítej s průměrnou spotřebou kolem 13,5 litru.
kolemjdouci píše:právě že hlavně couračky po městě, pořádně se to neohřeje. Volšový mám nejen nohy. 60 tisíc za vůni benálu místo smradu z nafty mi za to stojí Ne, to je debilní argument, ale na ten motor 3.2 benzín jsou prej dobrý reference. A výbava tam taky nějaká navíc je, takže bych řekl, že poměr cena/výkon u obou aut je podobný.
Souhlas, s autama to umí, nablejskaný jak psí kulky, vypulírovaný zevnitř. Jsem zvědavej, jak naživo..
Benzínová 3.2 je super, jsme s tím spokojení. Pokud se s tím budeš motat po městě, tak počítej s průměrnou spotřebou kolem 13,5 litru.
Presne jak Shockey pise... Je to lepsi varianta jak 2.4T, nebo 2.5T, vykon/kroutak sice temer stejny, ale 6valcu, je 6valcu... Osobne mi chybel zatah od turba, takze sem se bal predjizdet, ale to je jen o zvyku.
musím souhlasit, že 6ti válec je supr a predjíždění jedna báseň kdyz jsme na podzim koupili V50 T5 AWD tak jsem si rikal jak jede pekne, ale když se ted jeste občas projedu ve V70 T6 (nez ji prodame) tak to je teprve hukot, obrovský, pohodlný a sakra rychly kombi
_________________ aktuálně: XC90 3.2 AWD Sport 2007 a Saab 9-3 1.9TTiD SC Aero 2009
bylo: V50 T5 AWD Kinetic 2006, Saab 9-3 TiD Vector 2008, V50 1.6D Momentum 2005
P-zahradnik píše:musím souhlasit, že 6ti válec je supr a predjíždění jedna báseň kdyz jsme na podzim koupili V50 T5 AWD tak jsem si rikal jak jede pekne, ale když se ted jeste občas projedu ve V70 T6 (nez ji prodame) tak to je teprve hukot, obrovský, pohodlný a sakra rychly kombi
jj, je to pYla, letí jak raketa, skvostnej zvuk a v nádrži vír
ve ksichtě rohlik a světu mír.
Po letech s dýzlama konečně kchár,
sesle ve vepři a šliců jen pár.
Dobrý den, prosím vás o info... pokukuju po XC70. Teď mám možnost resp. teprve se pojedu podívat na jeden dovoz z IT r. v. 09. Podle všeho to má jen přední náhon. Opravdu se to vyrábělo jen s předkem nebo je to jen nějaká italská specialita? A asi je škoda mít toto auto bez pohonu všech kol? Děkuji za info. Tomáš
titan píše:Dobrý den, prosím vás o info... pokukuju po XC70. Teď mám možnost resp. teprve se pojedu podívat na jeden dovoz z IT r. v. 09. Podle všeho to má jen přední náhon. Opravdu se to vyrábělo jen s předkem nebo je to jen nějaká italská specialita? A asi je škoda mít toto auto bez pohonu všech kol? Děkuji za info. Tomáš
je to trochu skoda xc70 bez awd no na druhej strane o starosti menej.ale myslim ze awd k XC patri. no pozor na talianov bud je to xc z teplejsich casti ITa nema vyhrev sedaciek a ani bufik. alebo z horskych oblasti a maju aj vyhrev aj bufik.viac ti prezradi martin z vin
Arkaz píše: no pozor na talianov bud je to xc z teplejsich casti ITa nema vyhrev sedaciek a ani bufik. alebo z horskych oblasti a maju aj vyhrev aj bufik.viac ti prezradi martin z vin
U ročníku 2009 je není bufík tak častá záležitost jako u P2 modelů. Absence výhřevu sedaček vs. kůže je už poměrně kritická záležitost.
Dobry večer,
byl jsem se na to mrknout a Martina už požádal o info dle vin, tak bych ještě přidal par řádek sem... samozřejmě vše na první pohled v pořádku, čisté, jako dobrý dojem, chod motoru nedokážu popsat, zdá se pravidelný, jakoby s takovym tikem navic, táhne hezky... A jak už jsem psal: r. v. 2009, dovoz z I, jen predokolka, dle PC najeto 227tkm, bila barva, cerne plasty, bez kuže resp. polokuze, prijemnej a teplej materiál, zadní prostřední sedadlo celokuze (pro 5. cestujícího asi nic moc), z výbavy prakticky nic, jen tempomat. Tu výbavu jsem teda nějakou čekal... je to holatko, ale mastodont;-)
Děkuji a zdravím
Tom
Včera jsem to byl projet a pocity dobré. Prolezly jsme to, vizuálně vypadá hezky, až na pár šrámů na dveřích ; interiér jako nový. Funkčně se taky zdá být vše OK. Buď jak buď, stejně tomu nerozumim a tak bych dělal předkupní prohlídku někde v servisu (asi u Bubníka). Jediné vady na kráse za mě tři - jen čtyřvál (ačkoliv jede hezky), manuál a žádná bezpečnostní výbava (blis, aspol.) vyjma city safety. Kilometrů se nebojim, svojí V60 jsem kupoval s 200tkm a dosud slouží skvěle.