V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Zdarec, pečlivě jsem hledal a nenašel tak pokládám otázku. Když je motor studený chvilku dyl musím točit cca 5-7 vteřin jak motor chytne nedrží volnoběh a má tendence chcípnout otáčky kolísají musím přidat plyn jinak zdechne když se rozjeu pohoda nebo musím počkat pár minut než se zahřeje a pak je to v klidu a otáčky drží.
Co musím vyměnit? Origo diagnostika nehlásí žádnou chybu
Dá se s tím žít ale prudi to a nedala dobrý dojem.
Dík za rady.
Co musím vyměnit? Origo diagnostika nehlásí žádnou chybu
Dá se s tím žít ale prudi to a nedala dobrý dojem.
Dík za rady.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Zkus vyčistit klapku, váhu vzduchu a snímače na trubce od intercooleru do klapky.
Jakou teplotu hlásí diag při studeném autě?
Jak máš starý palivový filtr.
Jakou teplotu hlásí diag při studeném autě?
Jak máš starý palivový filtr.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Klapka je rok a půl stará, váhu vyčistím a snímače jestli se knim odvazim dostat vyčistím. Palivak má najeto cca 12k. Svíčky origo volvo najeto 50k auto nebylo na diag za studena.
Auto jezdí na LPG r
Váhu čistit kompresorem nebo můžu použít nějakou chemii a hadru?
Auto jezdí na LPG r
Váhu čistit kompresorem nebo můžu použít nějakou chemii a hadru?
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Na váhu existuje spešl sprej, ale já to čistil čističem na brzdy a taky to šlo. Pouze vystříkat, nepoužívat mechaniku - hadr.
Mohl by jsi mít v háji palivový filtr - jak se jezdí na LPG tak se zanese - i když má málo najeto. Taky se mi to loni stalo.
Nebo teplotní čidlo - může ukazovat za studena špatně a pc pak dá špatnou dávku.
Mohl by jsi mít v háji palivový filtr - jak se jezdí na LPG tak se zanese - i když má málo najeto. Taky se mi to loni stalo.
Nebo teplotní čidlo - může ukazovat za studena špatně a pc pak dá špatnou dávku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Me u predesleho auta BMW e39 528i LPG to delalo pokazdych 15000km. Studenej start, divne to slo chcipalo a obcas na 4 a nekdy na 5. Az po ohrati cca 40C sel na 6. Byly to svicky. Proste zacly pomalu odchazet. A jestli jsi je nemenil tak je vymen. Nejlepe kazdejch 20tis. LPG jim dava dost zabrat.
Dost to typuju na ne. A kup origo predepsany vyrobcem! Ne nejaky iridium, platinum, diamantum, LPG svicky atd.
Dost to typuju na ne. A kup origo predepsany vyrobcem! Ne nejaky iridium, platinum, diamantum, LPG svicky atd.
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Když už sme u těch svíček, tak mě to blblo spíš na plyn. Ten je na to háklivější (větší napětí pro přeskok jiskry) To stejné zapalovací cívky. Když to na plyn jelo na 4 nebo i 3 válce, tak na benzín sem dojel v pohodě. To bylo na dovolené v Tatrách
A co třeba lambda sonda? Kdyby měla špatný výhřev...pokud ho má.
A co třeba lambda sonda? Kdyby měla špatný výhřev...pokud ho má.
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Lambda se špatným výhřevem by se ukázala na diag + svítila by ponorka.
Svíčky mám už 60 kkm tyhle: http://www.autodily-cardo.cz/svicky/zapalovaci-svicka-ngk-bkr6eix/
Já zase dost sázím na ten pal. filtr.
Svíčky mám už 60 kkm tyhle: http://www.autodily-cardo.cz/svicky/zapalovaci-svicka-ngk-bkr6eix/
Já zase dost sázím na ten pal. filtr.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Ten palivový filtr by mě dostal kdyby to byl on, měnil jsem ho v létě,byl tam ještě původní snad nikdy nebyl měněný, ale právě to jsou ty zkušenosti k nezaplacení. Dělá to jen za studeného motoru. To teplotní čidlo se dá proměřit na dignostice a kde ho prosím najdu? Mám rovnou vyměnit i svíčky, když už mají 50K km a jsou original volvo?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Když jsem přišel k autu teplota venku 11°c chytlo na to šup žádné projevy nerovnoměrného chodu motoru nebo padání otáček, tak že se problém neprojevil. Vyčistil jsem váhu vzduchu vyměnili jsme filtr páliva. Pak jsem nalil čistič vstřiku a palivové soustavy a natankoval 40l . Pro jistotu. Až bude kolem nuly prubnu start jen na LPG.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
a dělá to zase už delší dobu já se picnu.
Nastartuji studený motor a když nesešlápnu plyn tak to zdechne, tak po patnácti vteřinách to jakoby volnoběh drží, ale má to tendenci jakoby zdechnout jako by to lapalo po dechu, když zapnu výhřev nebo ventilátor tak to nestihne zareagovat na větší zátěž alternátoru a zdechne když nepřidám plyn. v letě to tak nevadí, ale když si chce člověk nastartovat a mezitím omést auto od sněhu ledu tak je to opruz. Diagnostika mlčí
Nastartuji studený motor a když nesešlápnu plyn tak to zdechne, tak po patnácti vteřinách to jakoby volnoběh drží, ale má to tendenci jakoby zdechnout jako by to lapalo po dechu, když zapnu výhřev nebo ventilátor tak to nestihne zareagovat na větší zátěž alternátoru a zdechne když nepřidám plyn. v letě to tak nevadí, ale když si chce člověk nastartovat a mezitím omést auto od sněhu ledu tak je to opruz. Diagnostika mlčí
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Tak je asi zase čas na výměnu pal. filtru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
to je fičák za rok provozu převážně na plyn.
-
Online
- Příspěvky: 3182
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
a není to tím lpg?
kdosi tu řešil něco podobného, pak zajel tam, kde lpg opravdu rozumí, ti to seřídili, sladili s benzínem a dobré
a lpg to právě ovlivňovalo i při startu na benzín
kdosi tu řešil něco podobného, pak zajel tam, kde lpg opravdu rozumí, ti to seřídili, sladili s benzínem a dobré
a lpg to právě ovlivňovalo i při startu na benzín
-
Offline
- Příspěvky: 156
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: xc70
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
doporučuji vynulovat korekce a najezdit něco na benzín. Vypadá to že ti to bude dělat ten plyn.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
To jako že ikdyž to dělá i na benzín? A to musím k panu plynařovi? Nebo to zvládnu sám?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Promiň už jsem přečetl i předešlý příspěvek
-
Offline
- Příspěvky: 156
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: xc70
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
jo při dlouhodobým provozu na lpg se ukladají korekce do řj které pak můžou dělat problém na benzín. Jak eliminovat tento problém je vynulovat korekce, jezdit jen na benzín a sledovat jestli to bude pokračovat nebo ne. Korekce by měli být vymazány i odpojením baterie, ale nejsem si jist.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Baterku říkáš, to prubnu! Je někdo kdo by to potvrdil nebo vyvrátil?
-
Offline
- Příspěvky: 493
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Na korekce stačí pojistka ECM tím se vymažou korekce a je klid (je to jak odpojit baterku, ale jen pro ŘJ) ... ale je dobré nechat seřídit to LPG. Bude to tím. Já hledám kvalitního plynaře na Olomoucku, páč ti, co to dělali (ELPIGAZ - HTS) jaksi pořád neví, že prý OK, ale rozsvěcí se ponorka po cca 200km na plyn byť auto startuje, jede, táhne naprosto v pohodě ... STK procházím jen po vytáhnutí pojistky
Ono to je pak celkem opruz, když servis po diag na benzín řekne, že to je v pohodě, ale plynaři taky tvrdí, že to je v pohodě a ono ve skutečnosti až tak není. Séře mě ta kontrolka, i když asi jen pro pocit ...
Ono to je pak celkem opruz, když servis po diag na benzín řekne, že to je v pohodě, ale plynaři taky tvrdí, že to je v pohodě a ono ve skutečnosti až tak není. Séře mě ta kontrolka, i když asi jen pro pocit ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Ještě vyčistit odvětrání klikovky. Nepříjemná práce, ale každý více jetý benzín má tohle zasviněné. Pak nesedí množství vzduchu a skvěle to houpe, dokud se nerozehřeje lambda, která řízení množství paliva zase trošku umravní.
Chvíli nejezdit na plyn (a tím jej vyloučit) je m.j. velmi dobrá diagnostická rada.
P.
Chvíli nejezdit na plyn (a tím jej vyloučit) je m.j. velmi dobrá diagnostická rada.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Díky, ještě bych se mohl zeptat která je to přesně ta pojistka, ale to by mě vyšlo hodně levně. Zítra to omrknu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Odvětrání už bylo čištěno jednou v servise a pak mnou otázka jak kvalitně, bylo mi i řečeno že je lepší část toho odvětrání takovou tu krabičku koupit rovnou novou že vyčíst nejde. Tak uvidíme
Dám pak report.
Edit přez nalévací hrdlo to má dobrý podtlak.
Dám pak report.
Edit přez nalévací hrdlo to má dobrý podtlak.
-
Offline
- Příspěvky: 493
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
Jsou to ty v motorovém prostoru a je to tuším č.23. Ono by to tam mělo být na deklu napsané. je to tuším oranžová takže 5A pojistka.PINĎABC píše:Díky, ještě bych se mohl zeptat která je to přesně ta pojistka, ale to by mě vyšlo hodně levně. Zítra to omrknu.
Jinak abychom si rozumněli. Je to jen vočůravačka srkz STK / emise a teď to načítání skrz diag. Prostě tím vymažeš korekce, pak to jede v pohodě bez jakékoli kontrolky, nekolik startů nebo ujetých km, než si jednotka uvědomí, že tam ta nahodilá chyba je znovu ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V70II 2.4T 147kw studené starty problém kolísání otáček
tak jsem to vyresetoval tou pojistkou auto krásně chytlo a vůbec nekuckalo ani když jsem zapnul výhřev ventilátor a ostatní spotřebiče. jupí jou jou jupíí.
Díky
Díky
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé