850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
tat tak urcite to piskas pres vinuti, ja jsem nazoru ze mas bud spatny rele pumpy nebo kontakt v patici, ted jsem to taky u jedny 850 resil
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 676
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
Tak, tak, Petr s Ondrou už mě předběhli. Primární vinutí zapalovací cívky má tak nízký ohmický odpor, že při kontrole pípákem se tváří jako zkrat a proto jsi na cívce našel 2x zem.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
i při odpojene baterce.. i když jsem tam neměl zapojené ani jedno relé co je u sahary i v pojistkové skříni? o tak tam najdu kostru?Jarda.JM píše:Tak, tak, Petr s Ondrou už mě předběhli. Primární vinutí zapalovací cívky má tak nízký ohmický odpor, že při kontrole pípákem se tváří jako zkrat a proto jsi na cívce našel 2x zem.
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
smazat .. děkuji 

_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
A co takhle napsat co tomu bylo? 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
nevím.. stale to nestartuje.. neni kdo by to vyresil.. takze tak..raolsa píše:A co takhle napsat co tomu bylo?
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
Takže to vzdáváš?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
já ano .. přenechávám to servisuraolsa píše:Takže to vzdáváš?
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 676
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
Chvilku jsem tu nebyl...Takže odpovídám se zpožděním:oxi píše:i při odpojene baterce.. i když jsem tam neměl zapojené ani jedno relé co je u sahary i v pojistkové skříni? o tak tam najdu kostru?Jarda.JM píše:Tak, tak, Petr s Ondrou už mě předběhli. Primární vinutí zapalovací cívky má tak nízký ohmický odpor, že při kontrole pípákem se tváří jako zkrat a proto jsi na cívce našel 2x zem.
Ano i tak tam pořád bude pípák od multimetru tvrdit, že je to kostra.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
divný že jsem ji nenaměřil na modelu 93 .. ale ok .. dík moc za informaciJarda.JM píše:Ano i tak tam pořád bude pípák od multimetru tvrdit, že je to kostra.

_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
ok .. takže i značkový servis BOSCH si s tím neporadil .. stále nestartuji tak jak bych měl
děkuji Ondrovi i P.Chrpovi za dodání náhradních dílů
uvidíme kdo se na to vrhne jako další :/
děkuji Ondrovi i P.Chrpovi za dodání náhradních dílů
uvidíme kdo se na to vrhne jako další :/
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
mám velkou prosbu .. mohu poprosit nějakého majitele který má stejný model resp. stejné označení jednotky viz foto .. jestli by byl schopen zapůjčit tuto jednotku či ideálně jestli by byl někdo ochotný se stejným modelem přijet do servisu v Přerově ? děkuji za informace/pomoc/radu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
up..
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
zavolaj matrinovi, ci ondrovi, ci... Hladas staru 4.3 turbobenzinovu RJ, na pokusy to moze byt 2.5T, 2.3T5, 2.0T5... automat aj manual - vsetky pojdu, mapy budu ine ale nastartovat a previezt bezproblemov.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
ja nemam vsechny turbovy jednotky skoncily u petra chrpy 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
tak podle technika.. by mu nejvíce pomohlo kdyby měl věděl druhý totožný auto aby mohl dohledat tu příčinu. jednotku mám jinou.. zkoušela se a stejně to nenastartovalo
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
takže .. tento týden jsi pro něj pojedu a konečně po vlastní ose zpět do garáže a hurá na sezónu 2018
kluci šikovní v SPX tomu přišly na kloub .. a to především velké díky panu Kukučkovi .. za vše mohl STARTÉR ..
všem kteří se podíleli na pomoci ať už radou nebo díly chci moc poděkovat
kluci šikovní v SPX tomu přišly na kloub .. a to především velké díky panu Kukučkovi .. za vše mohl STARTÉR ..
všem kteří se podíleli na pomoci ať už radou nebo díly chci moc poděkovat

_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
starter? kdyby necotil, toho by si predpokladam nekdo vsiml, ale jak to souvisi kdyz toci a nechytne? jako ze toci malo??
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
jakmile budu mít díly nazpět .. vyfotím .. ale šlo o to že rušil snímač na setrváku z toho důvodu jednotka nedokázala rozeznat první válec a nehodila jiskru .. chyba byla v uložení hřídelky startéru v hliníkové části kde hřídel vyjíždí nad setrvačník .. z kulaté díry byl ovál a startér tak bral hodně kostry (asi jak házel rotorem ve statoru) a řušil signál :/dumi.cz píše:starter? kdyby necotil, toho by si predpokladam nekdo vsiml, ale jak to souvisi kdyz toci a nechytne? jako ze toci malo??
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo V70, 2.5TDI, r.v.1998
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
hurááááá, až pojedeš na vyjížďku, tak se ozvioxi píše:takže .. tento týden jsi pro něj pojedu a konečně po vlastní ose zpět do garáže a hurá na sezónu 2018
kluci šikovní v SPX tomu přišly na kloub .. a to především velké díky panu Kukučkovi .. za vše mohl STARTÉR ..
všem kteří se podíleli na pomoci ať už radou nebo díly chci moc poděkovat

_________________
Volvo V70, 2.5TDI, r.v.1998, 103kW, manuál
Volvo V70, 2.5TDI, r.v.1998, 103kW, manuál
-
Offline
- Příspěvky: 676
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
Jsou věci mezi Plusem a Zemí, že člověk žasne. No hlavně, že se to podařilo opravit.oxi píše: .. z kulaté díry byl ovál a startér tak bral hodně kostry...

Mimochodem...spíš než že "startét bral hodně kostry" jak rotor startéru "hrkal" (neočil se v ose), tak uhlíky nedokázaly kopírovat komutátor a docházelo mohutnému jiskření, které rušilo elektroniku.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
i to je možnéJarda.JM píše:Jsou věci mezi Plusem a Zemí, že člověk žasne. No hlavně, že se to podařilo opravit.oxi píše: .. z kulaté díry byl ovál a startér tak bral hodně kostry...![]()
Mimochodem...spíš než že "startét bral hodně kostry" jak rotor startéru "hrkal" (neočil se v ose), tak uhlíky nedokázaly kopírovat komutátor a docházelo mohutnému jiskření, které rušilo elektroniku.

_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
jasné .. dám vědětdafka píše:hurááááá, až pojedeš na vyjížďku, tak se ozvi

_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 151
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
Ahojte, neviem ci mam zalozit novu temu. Ale pred tym ako sa pustim do rozoberania by som sa chcel poradit s vami.
Volvo s70 1997 b5202s
Zacinaju problemy so startovanim, otocim kluc do startovacej polohy, starter pretoci motor mozno 2x a prestane tocit. Ak opakujem pokus rychlo, stalo sa ze naskocil ale mozno na 3 valce ledva isiel- ale to pripisujem tomu ze som sa pokusal startovat hned ako keby to zblblo.
Mam pocit ako keby kleslo napatie, drzim klucik a prestane tocit. Teply ci studeny, je to spontanne. Na dalsi pokus nastartuje bez problemov. Skontroloval som - kabelaz startera, ukostrenie akumulatora, nabity je dobre. Starter som menil asi pred 4 rokmi viem ze to nic neznamena, ale vyzera ako novy.Inak toci rychlo a bez problemov.
Ma toto auto nejake rele startera? Chodim z prace po tme, budem sa tomu venovat v sobotu len sa chcem pripravit co pozriet. Napadlo ma to rele. Alebo problem v spinacke?
Nestretli ste sa s niecim podobnym?
Volvo s70 1997 b5202s
Zacinaju problemy so startovanim, otocim kluc do startovacej polohy, starter pretoci motor mozno 2x a prestane tocit. Ak opakujem pokus rychlo, stalo sa ze naskocil ale mozno na 3 valce ledva isiel- ale to pripisujem tomu ze som sa pokusal startovat hned ako keby to zblblo.
Mam pocit ako keby kleslo napatie, drzim klucik a prestane tocit. Teply ci studeny, je to spontanne. Na dalsi pokus nastartuje bez problemov. Skontroloval som - kabelaz startera, ukostrenie akumulatora, nabity je dobre. Starter som menil asi pred 4 rokmi viem ze to nic neznamena, ale vyzera ako novy.Inak toci rychlo a bez problemov.
Ma toto auto nejake rele startera? Chodim z prace po tme, budem sa tomu venovat v sobotu len sa chcem pripravit co pozriet. Napadlo ma to rele. Alebo problem v spinacke?
Nestretli ste sa s niecim podobnym?
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
850 - problém se startováním - SHÁNÍM ELEKTRIKÁŘE
Ahoj něco jsem našel já relé nemám ,ale S,V70 po 97 prý ano na obrázku J
1998 S/V70 má startovací relé (předchozí roky 1994-97 nemá startovací relé).
Chcete-li otestovat motor spouštěče, vyjměte relé spouštěče, použijte propojovací kabel a skočte 30 a 87, motor spouštěče by měl běžet, pokud ne, problém je v samotném zapojení nebo motoru spouštěče.
:1998 S/V70 má startovací relé (předchozí roky 1994-97 nemá startovací relé).
Chcete-li otestovat motor spouštěče, vyjměte relé spouštěče, použijte propojovací kabel a skočte 30 a 87, motor spouštěče by měl běžet, pokud ne, problém je v samotném zapojení nebo motoru spouštěče.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé