
Jj, doba opravářů skončila, važte si lidí jako je Patočka a spol. dnes se jen vyměňuje. Jo soustružníci, frézaři a svařeči taky brzy nebudou.
Každý bude manažéééér a kouč, ale budou umět velký ho.no

Sorry jako za OT, ale asi na mě leze podzim.
Například tady najdeš nějakou odpověď: https://www.tipcars.com/magazin/nase-tema/repasovane-nahradni-dily-cesta-k-usporam.htmlRomulusw píše:A co s těma starejma jako dělaj?![]()
Jj, doba opravářů skončila, važte si lidí jako je Patočka a spol. dnes se jen vyměňuje. Jo soustružníci, frézaři a svařeči taky brzy nebudou.
Každý bude manažéééér a kouč, ale budou umět velký ho.no![]()
Sorry jako za OT, ale asi na mě leze podzim.
pekische píše:Asi nejřetelnější bude, když odcituji z jejich emailu:
"Alternátor v kufru nebyl , protože se jedná o náhradní díl , který je zahrnut do systému Exchange (výměnný díl – výrobce nám pošle nový díl a starý pokažený se vrací výrobci zpět ) ,,tomu také odpovídá zvýhodněná cena této skupiny dílů podléhající vrácení a to o 20% a navíc ještě jste dostal slevu na Akci 5+ a to je dalších 20% . Pokud trváte na vyzvednutí starého alternátoru tak v tom nevidím problém ale v tom případě je potřeba uhradit částku 4219 Kč . Tato částka nám bude při nevrácení starého alternátoru doúčtována výrobcem alternátoru. Tento program distribuce ND podléhajícím vyměnému způsobu funguje u všech značek nejen u společnosti Volvo."
Vím to. Bohužel pozdě... samozřejmě, že mě to štve, ale už s tím nic nenadělám. Musím to brát jako draze nakoupenou zkušenostIgorS píše:Tak, tak...
Čiže sme prišli na to, že nejakých 780,- Euro za alternátor je v autorizáku vlastne normálna dobrá cena a pritom ešte s tou poskytnutou zľavou a vrátením starého alternátora si si férovo ušetril kopec peňazí z tej vysokej sumy za niečo, čo sa dalo vyriešiť repasom možno do 180,- Euro aj s výmenou.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]