Tak já mám přední stabík od UltraRacing namontovanej

rozdíl tam je určitě znatelnej auto se míň naklání do zatáček ale všimnul jsem si zajímavost, že mi auto sedí asi o pár cm níž, jelikož jsem nemohl vyndat hever zpod auta :O Nicméně tyč perfektně sedí

s instalací nebyl žádnej problém.
Kdyby někdo chtěl taky měnit přední stabík tak postup:
Zvednout předek
Sundat kola + vyndat tyčky stabilizátoru
Podepřít motor
Povolit buď silentblok motoru zadní nebo celou tyč řízení( za mě tyč řízení protože je pak trošku lepší prostor pro manipulaci)
Povolit rám o asi 1,5 cm vpředu
Podpřít zadní část rámu a vzadu z rámu vyndat šrouby
Pomalu spouštět rám dolů
Vyndat šrouby z rámu v kterejch tyč drží
Pokud by se tyč nedala protáhnout mezi rámem a autem zkusit ještě mírně povolit dolů motor ale opatrně.
Pro nandání postupovat opačně
https://youtu.be/3YIc0KguPpc?t=230"
Pro lepší představu video od Roberta, ten se nesere s podepřením motoru a povolením předních šroubů rámu takže to snad taky tak půjde, nicméně mně se tolik ten rám nepovolil abych tu tyč protáhnul...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.