Výměna motorového oleje a filtrů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9954
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Výměna motorového oleje a filtrů
Hele, nechceš to radši dát někam do servisu, když to tak čtu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Výměna motorového oleje a filtrů
Bud najedu na najezdy a nebo za sroub co drzi napravnici...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Výměna motorového oleje a filtrů
Jen ho nech. Nejak se to.naucit musi. Jestli ho to bavi a chce se to naucit smele do toho. Ja taky tak zacinal 

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 3485
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Výměna motorového oleje a filtrů
hlavně si neskřípni ucho, až Ti to na něj spadne... 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9954
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Výměna motorového oleje a filtrů
Vždyť se chtěl válet jen pod vyheverovanym autemdumi.cz píše:Jen ho nech. Nejak se to.naucit musi. Jestli ho to bavi a chce se to naucit smele do toho. Ja taky tak zacinal

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9954
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Výměna motorového oleje a filtrů
Nu dobrá. Nenecháme Tě zabít se.
Takže buď si auto vyheveruješ a podložíš ho čímkoliv, co auto udrží - stojky, trámy, špalky.
A nebo si půjčíš/koupíš nájezdy. Hlavně ale taky nějaké normální, aby se ti nesložily jak hrad z karet. To auto váží docela dost kilo.
Prostě bezpečnost na prvním místě!
Takže buď si auto vyheveruješ a podložíš ho čímkoliv, co auto udrží - stojky, trámy, špalky.
A nebo si půjčíš/koupíš nájezdy. Hlavně ale taky nějaké normální, aby se ti nesložily jak hrad z karet. To auto váží docela dost kilo.
Prostě bezpečnost na prvním místě!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Výměna motorového oleje a filtrů
To dá rozum, že bych si pod to nelehal jen na obyčejným nuzkovym heveru ... Mám na to dvě stojky, meli by udržet 2t tak to snad prázdný auto nemá
Jenom jsem se ptal, protože když ty stojky dám prední místo určené výrobcem na hever, tak je auto celé ve vzduchu a zadek je prostě výš - je lehčí
Jenom jsem se ptal, protože když ty stojky dám prední místo určené výrobcem na hever, tak je auto celé ve vzduchu a zadek je prostě výš - je lehčí
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9954
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Výměna motorového oleje a filtrů
Jo takhle.resk181 píše:To dá rozum, že bych si pod to nelehal jen na obyčejným nuzkovym heveru ... Mám na to dvě stojky, meli by udržet 2t tak to snad prázdný auto nemá
Jenom jsem se ptal, protože když ty stojky dám prední místo určené výrobcem na hever, tak je auto celé ve vzduchu a zadek je prostě výš - je lehčí
V příručce máš místa pro zvedání auto na zvedáku. Prostě to dej tam, kde je chycená přední náprava na kastli hned za kolem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Výměna motorového oleje a filtrů
Úspěšně vyměněno vše kromě paliváku, ten zaboha nešel povolit (možná to chtělo točit víc, ale napoprvé bych to nerad urval
), tak to nechám až na servis.
Nakonec se mi podařilo nají tjednu luxusní nezamčenou rampu/jámu (v Děčíně), akorát jsem se tam potkal s místními, kteri rikali ze to budou zamykat v nejbližší době, což chápu
Naštěstí jsme se slušně domluvili a za zbytek cigaret, starej olej z auta a něco jsem jim tam uklidil, tak mě nechali a dokonce mi asistoval u najíždění, což bych sám asi fakt nedal, najíždí se tam obloukem ...

Ještě jsem byl u jedný klasický rampy, která je bez zámku tady - http://bit.ly/2lX8vQQ ..byla jen zapadaná listím, ale vypadala použitelně. Kdyby někdo potřeboval ...
Díky všem za rady!

Nakonec se mi podařilo nají tjednu luxusní nezamčenou rampu/jámu (v Děčíně), akorát jsem se tam potkal s místními, kteri rikali ze to budou zamykat v nejbližší době, což chápu


Ještě jsem byl u jedný klasický rampy, která je bez zámku tady - http://bit.ly/2lX8vQQ ..byla jen zapadaná listím, ale vypadala použitelně. Kdyby někdo potřeboval ...

Díky všem za rady!

_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvky: 941
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Výměna motorového oleje a filtrů
Příště, až budeš vědět jak na to, ti budou stačit dvě betonové dlaždice, na které najedeš. Ale je pravda, že měnit olej na rampě je taková oddychová prácička...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 3485
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Výměna motorového oleje a filtrů
Ten palivák jde dost blbě, ale jde.
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: XC70 2.4 AWD D5 2008 střibrná
- Bydliště: Děčín
Výměna motorového oleje a filtrů
Že ty jsi puvodně z Děčina,já teda tušim kde to je,ale představa že bych jel 100Km hledat volnou rampu kvuli výměně oleje do .......raději néé.Ta rampa zažila zlatý časy za komoušu a udivuje mě že ještě funguje,že to je garážová kolonie u Březin??resk181 píše:Úspěšně vyměněno vše kromě paliváku, ten zaboha nešel povolit (možná to chtělo točit víc, ale napoprvé bych to nerad urval), tak to nechám až na servis.
Nakonec se mi podařilo nají tjednu luxusní nezamčenou rampu/jámu (v Děčíně), akorát jsem se tam potkal s místními, kteri rikali ze to budou zamykat v nejbližší době, což chápuNaštěstí jsme se slušně domluvili a za zbytek cigaret, starej olej z auta a něco jsem jim tam uklidil, tak mě nechali a dokonce mi asistoval u najíždění, což bych sám asi fakt nedal, najíždí se tam obloukem ...
![]()
Ještě jsem byl u jedný klasický rampy, která je bez zámku tady - http://bit.ly/2lX8vQQ ..byla jen zapadaná listím, ale vypadala použitelně. Kdyby někdo potřeboval ...![]()
Díky všem za rady!

_________________
Favo 135, .]Xantie II combi 1.8 16v r.v.1998 [/color]a teď VolvoXC70 D5 AWD střibrná Polestar r.v.2008
A občas Davo Matiz ,Ford fokus 1,6 automat,WW Sharan 1,9 td automat ,všechny 3 upravený na ruční řizení
Favo 135, .]Xantie II combi 1.8 16v r.v.1998 [/color]a teď VolvoXC70 D5 AWD střibrná Polestar r.v.2008
A občas Davo Matiz ,Ford fokus 1,6 automat,WW Sharan 1,9 td automat ,všechny 3 upravený na ruční řizení
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Výměna motorového oleje a filtrů
Není, tahle na fotce je v garážích na Dělnický nad pumpou
Jinak v DC jsem bydlel dost dlouho a znám tam asi vše to je pravda, ale nejel jsem tam kvůli tomu oleji, měl jsem na to jenom vercajk v kufru tak jsem to zkusil

Jinak v DC jsem bydlel dost dlouho a znám tam asi vše to je pravda, ale nejel jsem tam kvůli tomu oleji, měl jsem na to jenom vercajk v kufru tak jsem to zkusil

_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Výměna motorového oleje a filtrů
[quote="resk181"]Úspěšně vyměněno vše kromě paliváku, ten zaboha nešel povolit (možná to chtělo točit víc, ale napoprvé bych to nerad urval
), tak to nechám až na servis
s palivovem filtrem se mi neporadili ani v servisu, mechanik zkoušel použit speciální klič a stejne to nepomohlo , balse že mi ten plastovej domeček urve, tak že mam ho tam buch ví jak dlouho.

s palivovem filtrem se mi neporadili ani v servisu, mechanik zkoušel použit speciální klič a stejne to nepomohlo , balse že mi ten plastovej domeček urve, tak že mam ho tam buch ví jak dlouho.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
Výměna motorového oleje a filtrů
plánuji výměnu oleje a filtru na 2.5TDI.
stačí autem najet na nějakou dlažba/trámy a dá se to vypustit?
nebo lehce zvednout a podložit pořádným dubovým špalkem
nájezdy řešit nechci - další věc...
dávat to do servisu každých 10tis km se mi taky nechce a rád si občas něco udělám sám (i když toho není moc).
stačí autem najet na nějakou dlažba/trámy a dá se to vypustit?
nebo lehce zvednout a podložit pořádným dubovým špalkem
nájezdy řešit nechci - další věc...
dávat to do servisu každých 10tis km se mi taky nechce a rád si občas něco udělám sám (i když toho není moc).
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Výměna motorového oleje a filtrů
Vymieňam to pred panelákom na chodníku. Zodvihnem predok, podložím nádobu, odkrútim vypúšťaciu skrutku, spustím auto nad nádobu a nechám vykvapkať. Potom ho znova zodvihnem, nechám znova dokvapkať zvyšok po náklone a je to.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé