S80II - hlučný posilovač řízení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 591
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
S80II - hlučný posilovač řízení
Pánové, poslední týdny mě trápí posilovač. Vše začalo asi před půl rokem kdy jsem dostal geniální nápad nechat v rámci pravidelného servisu preventivně vyměnit kapalinu v servu, i když sem s ním žádné problémy neměl. Samozřejmě jsem použil originální, ale po výměně posilovač řval jak tygr a kapalina v nádržce byla zpěněná. Po vydatným točení kol se ho podařilo odvzdušnit a bylo po problému. Teď, cca po půl roce se však ozývá znovu. Není už zdaleka tak hlasitý jako tehdy, ale stejně jde o nepříjemný pazvuk. Neozve se hned, ale stačí tak 10 min jízdy po městě a je tu. I kapaliny v nádržce se mi zdá lehce zpěněná. Nevím už, co s tím.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
S80II - hlučný posilovač řízení
Zišlo by sa urobiť poriadny preplach a nie len výmenu. Dať tam napríklad BG-čko, pojazdiť a potom poriadne prepláchnuť riadenie. Nakoniec tam dať dobrý olej a pridať nejaký kondicionér. Ja som takto zachránil riadenie o ktorom mi v autorizáku tvrdili, že je poškodené čerpadlo, lebo hučalo a zadrhávalo sa pri točení kolies a chce to výmenu za 650,- Euro. Prepláchol som to asi 3 l oleja, 4. liter som tam nechal a pridal som tam Wynn’s Power Steering Stop Leak. Odvtedy už tretí rok šlape ako nové.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5305
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9952
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S80II - hlučný posilovač řízení
Kolik tak pojezdit?IgorS píše:Dať tam napríklad BG-čko, pojazdiť
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
S80II - hlučný posilovač řízení
BG som nepoužil, aj keď ho mám teraz v pivnici do zálohy. Vtedy som ešte o BG nič nevedel. Robil som len dôkladný preplach. Vratkou som vypúšťal a niekoľko krát som ju nasadil a nechal pobežať motor.
Ale pojazdil by som s BG 500 - 1000 km, nejakú jednu či dve dlhé cesty. Ak teda výrobca neuvádza niečo iné.
Ale pojazdil by som s BG 500 - 1000 km, nejakú jednu či dve dlhé cesty. Ak teda výrobca neuvádza niečo iné.
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
S80II - hlučný posilovač řízení
Vyrobca sa zichruje a uvadza 15 minut 

_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
S80II - hlučný posilovač řízení
Dík. To sa dalo predpokladať. Neviem, aký čas použitia udávajú pri BG do motora, no ja som to nechal "brblať" necelé 4 hodiny a viem, že sa tu písalo aj o dlhších časoch.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
S80II - hlučný posilovač řízení
Bezne ho tam nechavam tyden-mesic, dle zasranosti a nez se najde cas to pak vypustitIgorS píše:Dík. To sa dalo predpokladať. Neviem, aký čas použitia udávajú pri BG do motora, no ja som to nechal "brblať" necelé 4 hodiny a viem, že sa tu písalo aj o dlhších časoch.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
S80II - hlučný posilovač řízení
Kudyma ten olej vypouštíte, když měníte za čistý po BG (se zapnutým motorem)? Příjde mi nedostatečné to dělat jenom přes nádržku?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
S80II - hlučný posilovač řízení
Vratnou hadicou od riadenia, ktorá vedie do nádržky.
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
S80II - hlučný posilovač řízení
mě zase po jízdě,když chci zaparkovat a manevruju na parkovišti,tak občas jak kdyby byl volant bez tlaku,ze by také odcházelo čerpadlo? nikde nic neteče,kapaliny dost řízení suchý,tak nevím,jestli rovnou koupit nové čerpadlo,kapalinu jsem dával novou na jaře.žádná pěna,je zatím hezky čistá.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
S80II - hlučný posilovač řízení
Môže to byť aj riadenie a je blbosť kupovať hneď čerpadlo, aby si zistil, že to ním nebolo a máš len sajrajt v riadení. Osvedčený postup je preplach, alebo čistenie nejakým prípravkom, napríklad BG, potom preplach nakoniec nejaký kondicionér a ak by to nepomohlo, potom riešiť čo je potrebné vymeniť.
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
S80II - hlučný posilovač řízení
tak co do toho nalejt ,na jak dlouho apod:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
S80II - hlučný posilovač řízení
jaký druh bg použít bg109?
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
S80II - hlučný posilovač řízení
dá se nějakým způsobem změřit tlak, kolik čerpadlo dává?:-) a jak se bg používá?:-) to abych koupil dva kartony:-) jinak díky za informaci čím to čistit:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9952
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S80II - hlučný posilovač řízení
Tohle už jsem na stejném autě viděl. Zkusím zjistit, jak se to vyřešilo.passport5 píše:mě zase po jízdě,když chci zaparkovat a manevruju na parkovišti,tak občas jak kdyby byl volant bez tlaku,ze by také odcházelo čerpadlo?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
S80II - hlučný posilovač řízení
S nastartovaným motorem, u toho dolévat čistý olej do nádržky a točit volantem?IgorS píše:Vratnou hadicou od riadenia, ktorá vedie do nádržky.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
S80II - hlučný posilovač řízení
Nejakým vhodným manometrom napojeným na tlakovú hadicu od čerpadla sa to istotne zistiť dá. Neviem, ku čomu by takáto info vlastne bola, pretože pre mňa je dôležité či to ide a ide dobre a nie, koľko to tlačí, či že to tlačí o niečo menejpassport5 píše:dá se nějakým způsobem změřit tlak, kolik čerpadlo dává?:-) a jak se bg používá?:-) to abych koupil dva kartony:-) jinak díky za informaci čím to čistit:-)

Iná vec je, koľko čerpadlo tlačí a koľko z toho tlaku sa na riadenie ako posiľňovací účinok prenesie. Čerpadlo môže tlačiť dostatočne ale riadenie môže byť v kýbli a prepúšťať do vratky. Ako sa BG používa sme už písali. Neviem, na čo by ti boli dva kartóny. Ja som čistil sústavu bez BG, len preplachom 4 l oleja ale o tom je tu už tiež písané.
Naposledy upravil(a) IgorS dne 06 lis 2017 10:35, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
S80II - hlučný posilovač řízení
Pri naštartovanom motore a tlaku čerpadla to nestihneš dolievať a nie to ešte točiť. Syn mi točil volantom zo strany na stranu, ja som neustále dolieval, po každom litri som hadicu nasadil naspäť, naštartoval, syn potočil, nechal som chvíľu bežať, olej zas trochu stmavol, hadicu som odpojil, prelial ďaľší liter atď.... Nakoniec som tam dal Wynns, dolial som olej po rysku a riadenie fičí.labanos píše:S nastartovaným motorem, u toho dolévat čistý olej do nádržky a točit volantem?IgorS píše:Vratnou hadicou od riadenia, ktorá vedie do nádržky.
-
Offline
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
S80II - hlučný posilovač řízení
Ok, až budu mít dobrovolníka, tak zkusím takto. Jestě mě napadlo točit pumpou třeba přes vrtačku, by se lépe regulovalo.IgorS píše:Pri naštartovanom motore a tlaku čerpadla to nestihneš dolievať a nie to ešte točiť. Syn mi točil volantom zo strany na stranu, ja som neustále dolieval, po každom litri som hadicu nasadil naspäť, naštartoval, syn potočil, nechal som chvíľu bežať, olej zas trochu stmavol, hadicu som odpojil, prelial ďaľší liter atď.... Nakoniec som tam dal Wynns, dolial som olej po rysku a riadenie fičí.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
S80II - hlučný posilovač řízení
To urobíš aj sám. Na S80 som to robil sám, na S60 mi už pomáhal syn. Keď si dáš plnú nádržku, vyskúšaj si, koľko ti riadenie vytlačí pri jednom plnom vytočení zo strany na stranu. Možno ti vyjde vytočiť len 2 x či 3 x aby ti hladina neklesla a môžeš to robiť potom aj sám. Ako v mojom prípade z S80. Vtedy bol ešte syn malý a ja som bol ešte v Bratislave. Nemal mi kto pomôcť a v pohode. Doleješ do plna, pretočíš ako si zistil, doleješ, pretočíš, doleješ, pretočíš... a máš to.
Točiť čerpadlom vŕtačkou? Uf. To je podľa ešte komplikovanejšie a pre mňa tak na troch ľudí. Jeden točí vŕtačkou, druhý dolieva a tretí pretáča riadením zo strany na stranu.
Točiť čerpadlom vŕtačkou? Uf. To je podľa ešte komplikovanejšie a pre mňa tak na troch ľudí. Jeden točí vŕtačkou, druhý dolieva a tretí pretáča riadením zo strany na stranu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5305
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
S80II - hlučný posilovač řízení
Na videu co jsem dával je návod!
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
S80II - hlučný posilovač řízení
podle toho jsem to dělal:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
S80II - hlučný posilovač řízení
Na čo čítať diskusiu a hľadať informáciu niekoľko-krát už diskutovanú. Ľudia sa radi pýtajú a vyžadjú instantné odpovede. 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé