Recenze Volva 480 na AAA auto
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#1 Recenze Volva 480 na AAA auto
Uz nekdo cetl tu silenou ala recenzi na AAA auto na Volvo 480? Pokochejte se, ja jsem se zhrozil, zvlaste, kdyz jsem cetl pred tim ridicske recenze (http://www.autorecenze.cz)
http://www.aaaauto.cz/cz/recenze_vozu.p ... how&id=341
Zvlaste spatna palubni deska, nebo velky kufr, pokud vim 480 ma kufr malej...
http://www.aaaauto.cz/cz/recenze_vozu.p ... how&id=341
Zvlaste spatna palubni deska, nebo velky kufr, pokud vim 480 ma kufr malej...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
#2
ha ha tohle mě pobavilo co je nahoře výhodou je hned strháno... to psal teda idiot.
Silné stránky
Bezpečnost, individualistický styl
Slabé stránky
Nudný výkon, naprosto podivný styl
Silné stránky
Bezpečnost, individualistický styl
Slabé stránky
Nudný výkon, naprosto podivný styl
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#3
To vypadá že to psal někdo u stolu a auto viděl poprvé a to na fotce před sebou
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#4
a ještě si mezi tím někam odskočil a pak zapoměl co už má napsáno.... nebo trpí rozdvojením osobnostijarek.krizan píše:To vypadá že to psal někdo u stolu a auto viděl poprvé a to na fotce před sebou
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#6
Dobry sou taky hvezdicky u 440 Prvnich par je myslim 0 Kazdopadne tady si protireci...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 121
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
#8
AAA je pro mě jako větnamci s hadrama. Ježí se mi chlupy když slyším AAA. Ta firma je prostě navoněná bída...
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#9
Nechci zakládat nové téma, tak to píšu sem:
Jistě jste si všimli článku od Tomáše Němce, který reaguje na článek o V480ES v časopise Carauto. Byl jsem ujištěn redakcí tohoto časopisu, že všechny nesrovnalosti, které uvádí T. Němec, budou v následujícím čísle uvedeny na pravou míru. To nové číslo vyšlo tuto středu. Pokud se někomu z vás ten časopis dostal do ruky, mohl by ten článek někdo naskenovat a zveřejnit ho tady??? Díky moc!
Jistě jste si všimli článku od Tomáše Němce, který reaguje na článek o V480ES v časopise Carauto. Byl jsem ujištěn redakcí tohoto časopisu, že všechny nesrovnalosti, které uvádí T. Němec, budou v následujícím čísle uvedeny na pravou míru. To nové číslo vyšlo tuto středu. Pokud se někomu z vás ten časopis dostal do ruky, mohl by ten článek někdo naskenovat a zveřejnit ho tady??? Díky moc!
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#10
Ten originální článek je myslím naskenovaný a zveřejněný pod článkem Tomáše Němce na volvoklubu. Pro jistotu tady je link. Teda jestli myslíš toto
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#11
O tom vím! Jde mi o tu jejich reakci! T. Němec si po zveřejnění článku mailoval s jistým T. Pohankou z redakce Carauto. Ten nabídl p. Němcovi, že v dalším čísle Carauto uvede ty nepřesnosti na pravou míru. T. Němec se mu (podle jeho slov) neozval, ale on prý zpracoval článek sám a mne ujistil, že vyjde v dalším Carautu. A mně jde o to, aby někdo vzal to aktuální číslo a naskenoval sem ten článek. To je vše!raadjek píše:Ten originální článek je myslím naskenovaný a zveřejněný pod článkem Tomáše Němce na volvoklubu. Pro jistotu tady je link. Teda jestli myslíš toto
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#12
Autor článku má zásadní vyjadřovací potíže - já jsem vydržel číst do "sloupkové měřidlo nádrže"
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#13
Jo tááák, špatně jsem to pochopil. Teď už rozumím. To by mě teda taky zajímalo jak to uvedl na pravou míru.FTN píše:O tom vím! Jde mi o tu jejich reakci! T. Němec si po zveřejnění článku mailoval s jistým T. Pohankou z redakce Carauto. Ten nabídl p. Němcovi, že v dalším čísle Carauto uvede ty nepřesnosti na pravou míru. T. Němec se mu (podle jeho slov) neozval, ale on prý zpracoval článek sám a mne ujistil, že vyjde v dalším Carautu. A mně jde o to, aby někdo vzal to aktuální číslo a naskenoval sem ten článek. To je vše!raadjek píše:Ten originální článek je myslím naskenovaný a zveřejněný pod článkem Tomáše Němce na volvoklubu. Pro jistotu tady je link. Teda jestli myslíš toto
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 44
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 II TDI
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
#15
Z toho je jasné, že tyto recenze bychom měli psát my - uživatelé těchto vozů. Nebudou sice uplně objektvní, nikdo přeci nebude hanit svého miláčka , ale furt lepší než recenze z AAA. Když se k tomu připojí náklady na provoz, kde informace bude brána od více uživatelů, tak vznikne slušná databáze pro jakousi poradnu pro kupující, která by se mohla dát na hlavní stránky.
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
#16
Co takhle každý povinně vyplnit na http://www.autorecenze.cz bude to krása,když bude mít každý model 20 pozitivních hodnocení.elde píše:Z toho je jasné, že tyto recenze bychom měli psát my - uživatelé těchto vozů. Nebudou sice uplně objektvní, nikdo přeci nebude hanit svého miláčka , ale furt lepší než recenze z AAA. Když se k tomu připojí náklady na provoz, kde informace bude brána od více uživatelů, tak vznikne slušná databáze pro jakousi poradnu pro kupující, která by se mohla dát na hlavní stránky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 44
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 II TDI
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
#17
martinopel píše:Co takhle každý povinně vyplnit na http://www.autorecenze.cz bude to krása,když bude mít každý model 20 pozitivních hodnocení.elde píše:Z toho je jasné, že tyto recenze bychom měli psát my - uživatelé těchto vozů. Nebudou sice uplně objektvní, nikdo přeci nebude hanit svého miláčka , ale furt lepší než recenze z AAA. Když se k tomu připojí náklady na provoz, kde informace bude brána od více uživatelů, tak vznikne slušná databáze pro jakousi poradnu pro kupující, která by se mohla dát na hlavní stránky.
Ale na nasich stranach bych volil neco serioznejsiho.
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#18
Tak jsem si posloužil sám. Čekal jsem nějakou delší reakci, ale aspoň něco. Tady to máte i vy:
P.S.: mnoho dobrého xvátku, Tomáši!
P.S.: mnoho dobrého xvátku, Tomáši!
- Přílohy
-
- sejmout.jpg (104 KiB) Zobrazeno 1261 x
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1177 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Fizz
-
- 23 Odpovědi
- 2883 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 2 Odpovědi
- 1011 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nosound89
-
- 37 Odpovědi
- 2642 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 15 Odpovědi
- 1468 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sup