940 úchylný mlhovky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
940 úchylný mlhovky
Cau kluci,
mám takovej zapeklitej problém. Celou dobu jsem myslel, že mi nefungují zadní mlhovky, ale ne tak docela. Radši jsem to nafotil, než abych to jen popisoval.
světla zaplá, zmáčklý zadní mlhovky - nic.
-nejdou čtyři URL adresy, tak jsem vynechal, ale jsou to prostě zaplý světla a teď chci pustit zadní mlhovky-
světla zaplá, zaplé přední mlhovky, zmáčklý zadní mlhovky - nic.
[img]https://s25.postimg.org/72q6ussq3/IMG_4293.jpg[/img]
světla vyplá, respektive zaplé obrysovky, vyplé přední mlhovky, stlačené zadní mlhovky - nic.
[img]https://s25.postimg.org/j4lkoxu8r/IMG_4294.jpg[/img]
světla vyplá, respektive zaplé obrysovky, zaplé přední mlhovky, stlačené zadní mlhovky - svítí a zůstane svítit i po návratu zadního spínače do původní polohy.
[img]https://s25.postimg.org/xnspqd2t7/IMG_4295.jpg[/img]
Zadní mlhovky tedy svítí pouze při "vyplých" světlech a zaplých předních mlhovkách.
Dává to někomu nějaký smysl ?
mám takovej zapeklitej problém. Celou dobu jsem myslel, že mi nefungují zadní mlhovky, ale ne tak docela. Radši jsem to nafotil, než abych to jen popisoval.
světla zaplá, zmáčklý zadní mlhovky - nic.
-nejdou čtyři URL adresy, tak jsem vynechal, ale jsou to prostě zaplý světla a teď chci pustit zadní mlhovky-
světla zaplá, zaplé přední mlhovky, zmáčklý zadní mlhovky - nic.
[img]https://s25.postimg.org/72q6ussq3/IMG_4293.jpg[/img]
světla vyplá, respektive zaplé obrysovky, vyplé přední mlhovky, stlačené zadní mlhovky - nic.
[img]https://s25.postimg.org/j4lkoxu8r/IMG_4294.jpg[/img]
světla vyplá, respektive zaplé obrysovky, zaplé přední mlhovky, stlačené zadní mlhovky - svítí a zůstane svítit i po návratu zadního spínače do původní polohy.
[img]https://s25.postimg.org/xnspqd2t7/IMG_4295.jpg[/img]
Zadní mlhovky tedy svítí pouze při "vyplých" světlech a zaplých předních mlhovkách.
Dává to někomu nějaký smysl ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
940 úchylný mlhovky
Neměl bys mít už sdružený spínač mlhovek, tzn. třípolohovej? Tam jdou zapnout zadní jen poté, co běží i přední. Ale musí svítit aspoň parkovačky. A máš tam spínače, nebo vypínače? Moc se mi nelíbí ten spínač na přední mlhovky, nejsem si jistej, jestli tvuj ročník mohl mít ještě světýlko ve vypínači. No jsem z toho jelen.
Každopádně já v Jaruně i 760 mam třípolohovej, Blexe si nepamatuju.
Každopádně já v Jaruně i 760 mam třípolohovej, Blexe si nepamatuju.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
940 úchylný mlhovky
Myslim, že už jsme to tady probírali a shodli se, že to mám správně, ale kdoví. Už předtim ses tomu divil.
Vypínač na přední mlhovky je zvlášť a je buď vyplej (větší část materiálu je dole) a nebo zaplej (nahoře + ta tečka a světlo) - prostě nahoru / dolu jako vypínač doma.
Vypínač na zadní má vždycky víc materiálu dole, takže je to asi spínač.
Každopádně ten zadek funguje jen při parkovačkách a seplym přednim, jak je vidno.
Vypínač na přední mlhovky je zvlášť a je buď vyplej (větší část materiálu je dole) a nebo zaplej (nahoře + ta tečka a světlo) - prostě nahoru / dolu jako vypínač doma.
Vypínač na zadní má vždycky víc materiálu dole, takže je to asi spínač.
Každopádně ten zadek funguje jen při parkovačkách a seplym přednim, jak je vidno.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
940 úchylný mlhovky
Koukal si za to, jestli tam neni nějaký kutilský řešení konektorů?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
940 úchylný mlhovky
Cece koukal a vypadá to normálně. Pokud to někdo zbastlil, nepoužíval tavnou pistoli a čokolády
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
940 úchylný mlhovky
Nikdo žádnej nápad ?
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
940 úchylný mlhovky
Testoval jsem funkce mlhovek na kamarádově 940 r.v.1998, která je vybavena navlas stejnými ovladači vnějšího osvětlení:
1. VYPNUTÉ zapalování:
- otočný ovladač světel v poloze "0" nebo "hlavní světla" : žádná mlhovka nejde zapnout
- dtto v poloze "parkovačky: zadní mlhovka jde zapnout až když jsou zapnuté přední mlhovky
2. ZAPNUTÉ zapalování (příp. motor běží):
- otočný ovladač v "0" : žádná mlhovka
- dtto v poloze "parkovačky" nebo "hlavní světla" : přední a zadní mlhovky jdou zapínat a vypínat nezávisle na sobě
Spínač zadní mlhovky je typu "tlačítko", aby se po resetu zapalování dostaly zadní mlhovky automaticky do stavu "vypnuto". V tlačítku je slyšet malé relátko...
Bohužel nemám schema pozdních 940tek s dvěma spínači mlhovek, 960ky mají jiný všechno. Můžu tedy jen spekulovat, že el. okruh mlhovek nemá informaci o zapnutém zapalování a při běžícím motoru se chová jako kolegova 940 s vypnutým zapalováním. Popsal jsem to sice honosně, ale jsou to jen relátka a spínače, kterým chybí na jednom drátu tzv. "patnáctka" (12V při zapnutém zapalování).
Doplňující dotazy:
- máš tažný? zásuvka 7 nebo 13 pinů? vypnou se zadní mlhovky při zapojení přívěsu?
- svítí obě strany parkovaček nezávisle? (vytáhni postupně obě pojistky parkovaček a obejdi auto)
1. VYPNUTÉ zapalování:
- otočný ovladač světel v poloze "0" nebo "hlavní světla" : žádná mlhovka nejde zapnout
- dtto v poloze "parkovačky: zadní mlhovka jde zapnout až když jsou zapnuté přední mlhovky
2. ZAPNUTÉ zapalování (příp. motor běží):
- otočný ovladač v "0" : žádná mlhovka
- dtto v poloze "parkovačky" nebo "hlavní světla" : přední a zadní mlhovky jdou zapínat a vypínat nezávisle na sobě
Spínač zadní mlhovky je typu "tlačítko", aby se po resetu zapalování dostaly zadní mlhovky automaticky do stavu "vypnuto". V tlačítku je slyšet malé relátko...
Bohužel nemám schema pozdních 940tek s dvěma spínači mlhovek, 960ky mají jiný všechno. Můžu tedy jen spekulovat, že el. okruh mlhovek nemá informaci o zapnutém zapalování a při běžícím motoru se chová jako kolegova 940 s vypnutým zapalováním. Popsal jsem to sice honosně, ale jsou to jen relátka a spínače, kterým chybí na jednom drátu tzv. "patnáctka" (12V při zapnutém zapalování).
Doplňující dotazy:
- máš tažný? zásuvka 7 nebo 13 pinů? vypnou se zadní mlhovky při zapojení přívěsu?
- svítí obě strany parkovaček nezávisle? (vytáhni postupně obě pojistky parkovaček a obejdi auto)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
940 úchylný mlhovky
Stando, díky moc. Prubnu to.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
940 úchylný mlhovky
Tak zásuvku na tažný mám 7 pin, ale nemám tam co strčit. Pozičky fungují odděleně, podle vytažený pojistky svítí levá, nebo pravá jak ve předu tak vzadu.
Vyndal jsem tlačítko a rozebral, nikde žádný studeňáky, tlačítko má zvukovou i mechanickou odezvu a kabely jsou uplně origo. Jsou tam 4 pozice a z toho 1-3 jsou obsazený, čtyřka je volná a za tlačítkem jsem žádnej volně visící kabel nenašel.
Vyndal jsem tlačítko a rozebral, nikde žádný studeňáky, tlačítko má zvukovou i mechanickou odezvu a kabely jsou uplně origo. Jsou tam 4 pozice a z toho 1-3 jsou obsazený, čtyřka je volná a za tlačítkem jsem žádnej volně visící kabel nenašel.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
940 úchylný mlhovky
kontakty na relátkách
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
940 úchylný mlhovky
Podle Kryštofových odpovědí bych řekl, že zapojení není napadeno kutilem, ale že jde o závadu v původním zapojení (příp. byla omylem provedena výměna např. spínače světel za USA, nebo JPN verzi), ale v každým případě by bodlo schema...
Rychlá oprava by spočívala v nouzovém připojení "patnáctky" na přívod do tlačítka zadní mlhovky (původní přívod odstřihnout). Vedou tam tři dráty, takže nejspíš přívod 12V, zem a výstup do mlhovek.
Lehce zdatný elektrikář by to moh dát.
Rychlá oprava by spočívala v nouzovém připojení "patnáctky" na přívod do tlačítka zadní mlhovky (původní přívod odstřihnout). Vedou tam tři dráty, takže nejspíš přívod 12V, zem a výstup do mlhovek.
Lehce zdatný elektrikář by to moh dát.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
940 úchylný mlhovky
Ona výměna relátka za nějaký co tam nepatří je stejně muj favorit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
940 úchylný mlhovky
Myslíš záměny relátek s výstupy 87,87a vs. 2x87 vs. 2x87a? Zkoušel jsem to se schematy, který mám, a nepodařilo se mě nasimulovat Kryštofem popisované projevy...
Ale možný je všechno.
Ale možný je všechno.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 926
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
940 úchylný mlhovky
Můžu se podívat, jestli bych nevyhrabal "vypínače", které má Kryštof. Pokud najdu dalo by se rychle vyzkoušet, zda se to chová stejně. Obdobně i s relátky...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
940 úchylný mlhovky
Fotky zde:
[img]https://s25.postimg.org/8a5i94i8b/IMG_4316.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/kosa9ghgb/IMG_4317.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/6icje7r5n/IMG_4319.jpg[/img]
A řeči vašeho kmene už moc nerozumim :/
Jestli se nepletu, fialovej drát je i v zadu u mlhovek, takže ten výstup by mohl sedět.
A stejně by se to snad chovat nemělo, nebylo by totiž pak možný zapnout zadní mlhovky při puštěnejch světlech.
[img]https://s25.postimg.org/8a5i94i8b/IMG_4316.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/kosa9ghgb/IMG_4317.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/6icje7r5n/IMG_4319.jpg[/img]
A řeči vašeho kmene už moc nerozumim :/
Jestli se nepletu, fialovej drát je i v zadu u mlhovek, takže ten výstup by mohl sedět.
A stejně by se to snad chovat nemělo, nebylo by totiž pak možný zapnout zadní mlhovky při puštěnejch světlech.
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
940 úchylný mlhovky
Mně to fungovalo normálně. Takže závada v původním zapojení odpadá. Já měl problém s předníma světlama a mlhovkama. Neopravoval jsi my to ve finále Ty? Vím, že mi původně od Kučery přišly nějaký nesmyslný relátka, který se pak složitě měnily. A dořešovalo se to v Brně (už si nevzpomínám kdo - Jean, Standa?).standa píše:Podle Kryštofových odpovědí bych řekl, že zapojení není napadeno kutilem, ale že jde o závadu v původním zapojení (příp. byla omylem provedena výměna např. spínače světel za USA, nebo JPN verzi), ale v každým případě by bodlo schema...
Rychlá oprava by spočívala v nouzovém připojení "patnáctky" na přívod do tlačítka zadní mlhovky (původní přívod odstřihnout). Vedou tam tři dráty, takže nejspíš přívod 12V, zem a výstup do mlhovek.
Lehce zdatný elektrikář by to moh dát.
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
940 úchylný mlhovky
Takže to vypadá tak, že jsem to kdysi zmastil já a teď tady rozumuju?
Pokud někdo dříve vyměňoval relátka, tak bych (jak psal Uřvanej) začal u nich. Vytáhni všechny od světel a vyfoť popisky (čísla 30, 85, 86, 87 etc...). Vrátit na místo(!) a zkontroluj, jestli nejsou opálený patice pro relátka.
Pokud někdo dříve vyměňoval relátka, tak bych (jak psal Uřvanej) začal u nich. Vytáhni všechny od světel a vyfoť popisky (čísla 30, 85, 86, 87 etc...). Vrátit na místo(!) a zkontroluj, jestli nejsou opálený patice pro relátka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
940 úchylný mlhovky
Naopak. Po zásahu bylo všechno v cajku , protože před zásahem to se konala podobná situace jako teď (a fakt si nepamatuju, kdo mi pomoh). Tipuju to na odchod nějakýho z těch měněnejch relátek. Už jen sehnat je, byl strašnej porod.standa píše:Takže to vypadá tak, že jsem to kdysi zmastil já a teď tady rozumuju?
Pokud někdo dříve vyměňoval relátka, tak bych (jak psal Uřvanej) začal u nich. Vytáhni všechny od světel a vyfoť popisky (čísla 30, 85, 86, 87 etc...). Vrátit na místo(!) a zkontroluj, jestli nejsou opálený patice pro relátka.
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
940 úchylný mlhovky
Co ještě ? Stačí vyndat a vyfotit ?standa píše: Pokud někdo dříve vyměňoval relátka, tak bych (jak psal Uřvanej) začal u nich. Vytáhni všechny od světel a vyfoť popisky (čísla 30, 85, 86, 87 etc...). Vrátit na místo(!) a zkontroluj, jestli nejsou opálený patice pro relátka.
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
940 úchylný mlhovky
Ano.
SCHEMA - NIKDO NIC?? 940 96-98 DÍKY
SCHEMA - NIKDO NIC?? 940 96-98 DÍKY
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
940 úchylný mlhovky
Bohužel, jen do 95
Ale on někdo něco bude mít, jen to nebude týpek, co u fora dřepí furt
Ale on někdo něco bude mít, jen to nebude týpek, co u fora dřepí furt
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
940 úchylný mlhovky
Schemata na 940 96-98 jsem nikdy nikde neviděl. A to jsem pátral celkem intenzivně, taky by se šikly. Končím v r. 1995
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
940 úchylný mlhovky
V cukrování na Švéďáky mám docela zkušenost od Öhlinsu, tak třeba bych něco vycukroval od Volva ?
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
940 úchylný mlhovky
Tak to tady máme. Pozice A, což by měla být kontrola špatných žárovek je nějaká zbastlená, respektive je z ní upadlej ten obal a jak to vypadá uvnitř, no posuďte sami.
[img]https://s25.postimg.org/mszbor117/IMG_4326.jpg[/img]
celkový pohled na všechna relé s vyndaným centrálem:
[img]https://s25.postimg.org/h4t0xxha3/IMG_4340.jpg[/img]
To jsou všechny obsazený pozice. Dle Standova obrázku bych neměl mít obsazenou pozici N, ale mám a řekl bych že relé je stejné jako M. Ale je to na fotkách.
[img]https://s25.postimg.org/mszbor117/IMG_4326.jpg[/img]
celkový pohled na všechna relé s vyndaným centrálem:
[img]https://s25.postimg.org/h4t0xxha3/IMG_4340.jpg[/img]
To jsou všechny obsazený pozice. Dle Standova obrázku bych neměl mít obsazenou pozici N, ale mám a řekl bych že relé je stejné jako M. Ale je to na fotkách.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
940 úchylný mlhovky
A nyní podle posloupnosti...
První relé F - foglight front:
[img]https://s25.postimg.org/5sgfg2ga3/IMG_4328.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/bgmq6zfhn/IMG_4329.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/77i04umiz/IMG_4338.jpg[/img]
První relé F - foglight front:
[img]https://s25.postimg.org/5sgfg2ga3/IMG_4328.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/bgmq6zfhn/IMG_4329.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/77i04umiz/IMG_4338.jpg[/img]
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]