Tom0 píše:po 11 letech mi začíná odcházet jeden ze dvou vlnovců výfuku.
a tak jsem začal zjišťovat jaké jsou možnosti opravy.
1, uříznout a navařit nový univerzální vlnovec. (tato varianta zřejmě zvítězí)
Nic jinyho nema smysl a je to navic nejlevnejsi a nejefektivnejsi varianta...
Delal jsem nedavno na nasi V8, pocitej, ze stefty budou v haji a zarezle,
budes odvrtavat(kobaltovy vrtaky sem tam likvidoval jeden po druhem(cca 1,5vrtaku na 1 steft),
nevic pomohlo chlazeni plynem do zapalovacu(schanejte si dusik o vikendu...).
Univerzalni vlnovec vzit co nejdelsi(tj. o neco malo delsi nez je ted, (bouzel si nepamatuju rozmery

, 1ks byl za cca 500-700kc) a co nejsirsi,
aby sel jakoby navliknout na to co zustane na aute, at se to dobre vari...
Caty prohlidni, profoukni vzduchem...
Nachystej si vsude novy tesneni a idealne i zavesy na celej vejfuk...
Plus na vsechny spoje pevnostni srouby+matky+podlozky+perovky...