Zkušenosti s LPG 2.5T

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Corek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Corek »

raolsa píše:Brno to má mnohem lepší s AMBO.
Pokud máš čas, trpělivost a rezervní auto, tak rozhodně :lol:
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2367
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Hájčus »

Ahoj všem, nesetkal se prosím někdo s tímto problémem? :

Natankoval jsem plnou benzínu a plnou plynu. (s tím, že auto protáhnu na benzín a pak pojedu na plyn) Vyjel jsem plnou benzínu na jeden zátah a když mi začalo svítit vočičko, zmáčknul jsem PRINS tlačítko a ozvalo se jen 3x pípání jakože prázdno a "volume" ukazatel svítila 1 čárka červeně.

Druhý den ráno jsem nastartoval na tu rezervu benzínu, přepnul na plyn a hle "volume" plná zelená...
Najelo to na plnou (50l) něco přes 300km.

Dotankován plyn do plné a teď už to pípá po 140km ujetých na plyn. A musí se zase dotankovat do plné, jinak to jede na benzín. Nějaké čidlo tlaku, které "neví", že tam plyn je..

Omlouvám se za možná hloupý dotaz, ale je to první auto s plynem co máme XC90 2.5T. V čem je prosím problém? Jak to odstranit, či spravit "doma" protože kolem Loun nikdo PRINS nedělá :%) hňupové grr.
Díky za cenné rady!! Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13167
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od raolsa »

Je možné, že zlobí cívka na nádrži či na reduktoru, ale je to jenom odhad.
Po těch ujetých 300 km jsi natankoval do plné 50 litrů? To je docela dost velká spotřeba, ne? Cca 16,5 l/100?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2367
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Hájčus »

raolsa píše:Je možné, že zlobí cívka na nádrži či na reduktoru, ale je to jenom odhad.
Po těch ujetých 300 km jsi natankoval do plné 50 litrů? To je docela dost velká spotřeba, ne? Cca 16,5 l/100?
Díky za reakci Radku! A cívka na nádrži, nebo reduktoru.. nebyla by nějaká fotka co mám hledat a jak to "proměřit.." ? :pardon:
No takhle, je to 50l nádrž, takže předpokládám že "opravdový" objem bude nějakých 40? A reálně to bylo asi 330km. Ale to vem čert.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13167
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od raolsa »

Fotku nemám, jsou různé cívky, většinou je to takový váleček do kterého vedou dva dráty.
Hoď si do google cívka reduktoru a uvidíš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Benjamin Krejčí
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V945, B230FB, 1993

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Benjamin Krejčí »

Má někdo zkušenosti se systémem STAG v 2.5T? Přichází v úvahu ŘJ Qmax plus nebo Qmax basic. Díky za info
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2367
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Hájčus »

Poslušně hlásím, že problémy odstraněny prachsprostým servisem a výměnou filtrů.
Viz: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=736185#p736185
Vše na tomto motoru funguje jak má.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Benjamin Krejčí
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V945, B230FB, 1993

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Benjamin Krejčí »

Nikdo nemá STAGa v 2,5T ? :unknown:
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od michal_0077 »

mame 2xV70 2,5T + 2x Stag.... kdyz to namontuje sikovny plynar tak nevis ze je v aute nejake LPG. Najeto asi 150 000km a jen bezny servis, obcas filtr obcas jemne doladit. Jen mame ty starsi verze Premiun nebo ISA... novejsi neznam. Funguji vsechny systemy. Alfa omega je plynar co ma zkusenosti a je peclivý
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Benjamin Krejčí
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V945, B230FB, 1993

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Benjamin Krejčí »

Díky za info, do měsíce bude auto v plynu, pak dám vědět...
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005

Benjamin Krejčí
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V945, B230FB, 1993

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Benjamin Krejčí »

Tak už měsíc jezdím s LPG. Systém STAG Qmax plus, reduktor Tomasetto AT13 antartic super a vstriky jsou Stag, co byly v setu. Nádrž 65L. Naprostá spokojenost, Stag můžu jen doporučit, nejenom že zkušenosti z Volva...
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2367
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Hájčus »

Děkujeme za zpětnou vazbu!! :good: :beer:
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Benjamin Krejčí
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V945, B230FB, 1993

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Benjamin Krejčí »

Pár fotek...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005

Benjamin Krejčí
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V945, B230FB, 1993

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Benjamin Krejčí »

Lpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od michal_0077 »

Přeju ať to jezdí!

P.S. plynar si mohl mozna malinko vyhrat s kabelama... Ten svazek na roure nasavani vzduchu atd... ale to je jen detail
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Romulusw »

Jen jeden reduktor? No uvidíš v zimě, jestli ti to bude stačit a nebude se vypínat :unknown:

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4165
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Nosound89 »

Důležitý je i průměr hadiček, ale s pouze jedním reduktorem, naštěstí se sériovým výkonem, to bude tak tak.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13167
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od raolsa »

Taky mám jeden reduktor a bez problémů. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od michal_0077 »

ja mam taky jeden reduktor... ale komplet vedeni 8mm vcetne multiventilu.... tenhle motor neni problem ukrmit, to je opravdu soft turbicko
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Benjamin Krejčí
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V945, B230FB, 1993

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Benjamin Krejčí »

Reduktor je výkonově do 250kW, toho bych se nebál, trubka 8mm, to je jasné...
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od michal_0077 »

ze je reduktor do 250kW je nic nerikajici informace... Možna pro atmosferu... Na turbo motoru s velkym plnicim tlakem ale jen treba 150kW ten reduktor klidne muze odejit i po 5 000km, nebude drzet tlak protoze membrany budou vytahane jak ksandy...

Ale volvo LPT neni problem...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4165
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od Nosound89 »

No právě, udávaný max výkon je vhodný pouze pro atmosferické motory.
Např u V8 232kW s ním nebude problém, ale u T5 191kW určitě stíhat nebude, protože v momentě zabrání turba nestihne dodat dostatečné množství paliva. U sériové 2,5T problém nebude.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od ferdikf »

Já teď měnil redktor cca po 85tis km, byl tam tři roky...no je fakt, že už rok blbnul, takže i LPT turba ten reduktor tak moc nevydrží. U atmosféry 96kw jsem ho měl 160tis km a fungoval.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13167
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od raolsa »

Nevím co máš za reduktor, ale já ho už mám 8 let, cca 150 kkm a jenom jsem jednou měnil membrány, jinak funguje bez problémů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Zkušenosti s LPG 2.5T

Příspěvek od ferdikf »

Typ přesně nevím, je to veliký Lovato :)...Ten můj byl úplně KO, po přepnutí pištěl, smrděl, auto se pak přechlastavalo...
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé