LPG servis
- Autor
- Zpráva
#26 LPG servis
No ceny jsou tam dražší ale opraví všechno a myslím si že když chceš kvalitu tak ta nejde dělat zadarmo, a montáž plynu od nich je prostě nádhera, viděl jsem spoustu montáží a většina mi příjde jako vysypaná krabice drátů na motor, tak tak bych to fakt v autě nechtěl
#27 LPG servis
Ještě že máme plynaře, který nesype dráty na motor, někoho z Tvé menšiny v Brně.
Nepřipadá Ti však, že tohle říká káždý plynofikátor o každém druhém plynofikátorovi? Přijde mi, že to je povaha česká, házet na ostatní špínu než uznat, že ten druhý postupuje jinak, ale též dobře.
Třeba mi popiš co je to pro Tebe "nasypat dráty na motor"? Bez nich to dle mě nefunguje a origo to nebude vypadat nikdy, tak o jaké sypání drátů tady jde? Díky za vysvětlení, protože mě to zajímá.
Nepřipadá Ti však, že tohle říká káždý plynofikátor o každém druhém plynofikátorovi? Přijde mi, že to je povaha česká, házet na ostatní špínu než uznat, že ten druhý postupuje jinak, ale též dobře.
Třeba mi popiš co je to pro Tebe "nasypat dráty na motor"? Bez nich to dle mě nefunguje a origo to nebude vypadat nikdy, tak o jaké sypání drátů tady jde? Díky za vysvětlení, protože mě to zajímá.
_________________
V60 D4
V60 D4
#28 LPG servis
Dej mi na sebe email a pošlu ti fotky co jsem montoval vypadá to jak original a ne že to nejde, třeba mi vadí když řídící jednotka není pevně přidělaná, když vstřiky jen tak leží, když přebytky drátů jsou staženy páskama do jednoho chuchvalce, když dilatační smyčka trubky je jak čtverec, když držáky nejsou nastříkany barvou a podobně, já bych nikoho konkrétně nepomluvil to bych si nedovolil, ale pošlu ti fotky, dej mi email
#29 LPG servis
No počkej, ale toto co popisuješ je standard. Všechno ostatní je odchylka a popisuješ to taky přesně, s tím jednoznačně souhlas.
Já myslel, abys měl představu, že origo to nebude vypadat nikdy, protože origo tam žádná kabeláž vedena nebyla.
To že provedení bude takové, že se na kabeláž koupí "husí krk", stejný jakým je u Volva vedena motorová elektrika a schová se to do ní je prostě jasná věc, ale origo to nebude.
No a jestli to někdo dělá způsobem jakým popisuješ Ty, tak jsme kreténi opět jenom my zákazníci, protože takový člověk už má dávno žebračit na pracáku...to je fakt.
Takže za mě, mám názor, že dneska si netroufne moc lidu něco prasit tak jak popisuješ, jistě existují, ale v době internetu, kdy každý před montáží plynu konzultuje a projde x stovek stránek s fotkama aby veděl co má žádat jich bude méně a méně...doufejme.
Já myslel, abys měl představu, že origo to nebude vypadat nikdy, protože origo tam žádná kabeláž vedena nebyla.
To že provedení bude takové, že se na kabeláž koupí "husí krk", stejný jakým je u Volva vedena motorová elektrika a schová se to do ní je prostě jasná věc, ale origo to nebude.
No a jestli to někdo dělá způsobem jakým popisuješ Ty, tak jsme kreténi opět jenom my zákazníci, protože takový člověk už má dávno žebračit na pracáku...to je fakt.
Takže za mě, mám názor, že dneska si netroufne moc lidu něco prasit tak jak popisuješ, jistě existují, ale v době internetu, kdy každý před montáží plynu konzultuje a projde x stovek stránek s fotkama aby veděl co má žádat jich bude méně a méně...doufejme.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#30 LPG servis
Osobně si myslim, že se najde pořád ještě dost lidí, co si to nechaj namontovat firmou co mají nejblíž a ani se nezajímají o to, co jim tam namontují.Dural8 píše: Takže za mě, mám názor, že dneska si netroufne moc lidu něco prasit tak jak popisuješ, jistě existují, ale v době internetu, kdy každý před montáží plynu konzultuje a projde x stovek stránek s fotkama aby veděl co má žádat jich bude méně a méně...doufejme.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#31 LPG servis
Tony244 píše:No ceny jsou tam dražší ale opraví všechno a myslím si že když chceš kvalitu tak ta nejde dělat zadarmo, a montáž plynu od nich je prostě nádhera, viděl jsem spoustu montáží a většina mi příjde jako vysypaná krabice drátů na motor, tak tak bych to fakt v autě nechtěl
- jo jasný, ale jako platit za výměnu filtru 485kč to je trošku přepal. Práce na 10min a filtr u nich stojí 100kč.
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#32 LPG servis
jak se pise uz v druhem topiku: Dekujeme za reklamu pane Coubale!
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#33 LPG servis
Ahoj, kam mám jet na servis v Praze či v blízkém okolí? Je mi jedno že bude o trochu dražší jde mi o kvalitní a rychlou práci.
Máme podezření na tlakování plynu do chladícího okruhu přes nějakou membránu, ještě to testujeme.
Je tam Magic 2
moc díky
H.
Máme podezření na tlakování plynu do chladícího okruhu přes nějakou membránu, ještě to testujeme.
Je tam Magic 2
moc díky
H.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#34 LPG servis
Takže to byl reduktor.
díky Halda servis za rychlost a ještě odvoz auta až k domu
díky Halda servis za rychlost a ještě odvoz auta až k domu
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#35 LPG servis
Tak jsem zase, na zaklade svych predchozich relativne dobrych zkusenosti, zavital na vymenu membran reduktoru do autogas Coubal (Jinonice). Mel jsem jeste za tepla zvysenej volnobeh (za studena ok), od doby co auto mam, tak jsem jim detailne popsal co to dela a nedela s tim, at na to sahaj jen pokud vedej co delaj, jinak at to radsi nechaj bejt.
To jsem netusil jakou katastrofu jsem prave odstartoval
Takze, prvni telefonat, s tim ze je vybehana skrtici klapka. To se mi nejak nezdalo, takze jsme se dohodli ze to nechaj bejt, udelaj membrany, "nejak seridej" , ja si sezenu jinou klapku a pak se to pripadne dosteluje.
Pro auto jsem si druhej den prijel, a vubec nenastartoval. Samozrejme se vykaslali na to co jsem jim rikal, ze kdyz snizej za tepla volnobeh, tak to pak za studena nepujde nastartovat. Takze jsem auto neprebral s tim, ze az to zprovoznej, at se ozvou.
Druhej telefonat, "nejak" jsme to seridili aby to jelo i za studena, ale holt za tepla to ma vyssi otacky, sezente si nevybehanou klapku.
Ok, auto jsem prebral, odjel.
No a od ty doby opravuju jejich "opravy":
- skrtici klapka samozrejme nebyla vybehana, jejich mechanik zjevne nepochopil funkci dorazovyho sroubu, stacilo spravne nastavit
- bowden ovladani razeni automatu rozstelovanej, takze auto radilo uplne zmatene
- sani oblity silikonem, natlacenej i dovnitr
- umistili skrtici sroub na obtokovej ventil. To je takovej mentalni prujem, ze kdo tohle je schopen vubec udelat, je u mne zralej na lecebnu
- ulamany ruzny pacicky a drzaky, rele vstriku jen tak volne pohozeny na hadice topeni
- vsude kde byly matice a podlozky vratili jen matice bez podlozek
- ze zrepasovanyho reduktoru tece nemrzka ven
- no a lahudka na konec - ty kreteni mi prohodili konektor ovladani volnobeznyho ventilu a konektor mikrospinace polohy skrtici klapky, v dusledku cehoz mi odpalili ridici jednotku vstrikovani (jen cast co ma na starost volnobeh) a jednotka zapalovani je taky nejaka divna (resim ted).
Puvodne jsem to chtel reklamovat, ale pri predstave ze se v tom bude hrabat ten samej dobytek kterej to resil doted, na to proste kaslu, to auto mam rad a k Coubalovi uz v zivote nejedu, to si radsi udelam papiry na plyn sam. Jsou to normalni prasata a jak jsem je driv chvalil, ted pred nima velmi vyrazne varuju.
To jsem netusil jakou katastrofu jsem prave odstartoval
Takze, prvni telefonat, s tim ze je vybehana skrtici klapka. To se mi nejak nezdalo, takze jsme se dohodli ze to nechaj bejt, udelaj membrany, "nejak seridej" , ja si sezenu jinou klapku a pak se to pripadne dosteluje.
Pro auto jsem si druhej den prijel, a vubec nenastartoval. Samozrejme se vykaslali na to co jsem jim rikal, ze kdyz snizej za tepla volnobeh, tak to pak za studena nepujde nastartovat. Takze jsem auto neprebral s tim, ze az to zprovoznej, at se ozvou.
Druhej telefonat, "nejak" jsme to seridili aby to jelo i za studena, ale holt za tepla to ma vyssi otacky, sezente si nevybehanou klapku.
Ok, auto jsem prebral, odjel.
No a od ty doby opravuju jejich "opravy":
- skrtici klapka samozrejme nebyla vybehana, jejich mechanik zjevne nepochopil funkci dorazovyho sroubu, stacilo spravne nastavit
- bowden ovladani razeni automatu rozstelovanej, takze auto radilo uplne zmatene
- sani oblity silikonem, natlacenej i dovnitr
- umistili skrtici sroub na obtokovej ventil. To je takovej mentalni prujem, ze kdo tohle je schopen vubec udelat, je u mne zralej na lecebnu
- ulamany ruzny pacicky a drzaky, rele vstriku jen tak volne pohozeny na hadice topeni
- vsude kde byly matice a podlozky vratili jen matice bez podlozek
- ze zrepasovanyho reduktoru tece nemrzka ven
- no a lahudka na konec - ty kreteni mi prohodili konektor ovladani volnobeznyho ventilu a konektor mikrospinace polohy skrtici klapky, v dusledku cehoz mi odpalili ridici jednotku vstrikovani (jen cast co ma na starost volnobeh) a jednotka zapalovani je taky nejaka divna (resim ted).
Puvodne jsem to chtel reklamovat, ale pri predstave ze se v tom bude hrabat ten samej dobytek kterej to resil doted, na to proste kaslu, to auto mam rad a k Coubalovi uz v zivote nejedu, to si radsi udelam papiry na plyn sam. Jsou to normalni prasata a jak jsem je driv chvalil, ted pred nima velmi vyrazne varuju.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#36 LPG servis
Tako to je mazec.
Já už svého plynaře s banalitou jakou je výměna membrán neotravuju, ale dělám si to sám. Díly nejčastěji kupuju u Fedora, nebo když nemá, tak vygooglím eshop kde to mají.
Vím co kde rozdělám a vyčistím si to pořádně. Po montáž to obejdu s jarovou vodou a mám klid.
Já už svého plynaře s banalitou jakou je výměna membrán neotravuju, ale dělám si to sám. Díly nejčastěji kupuju u Fedora, nebo když nemá, tak vygooglím eshop kde to mají.
Vím co kde rozdělám a vyčistím si to pořádně. Po montáž to obejdu s jarovou vodou a mám klid.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Aš
- Vůz: Volvo C70 2.4
#37 LPG servis
Zdravím, já naopak hledám vhodný servis na Plzeňsku pro mojí c70 s VSI Prins.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#38 LPG servis
Wapos?ma.ra.xcii píše:Zdravím, já naopak hledám vhodný servis na Plzeňsku pro mojí c70 s VSI Prins.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Aš
- Vůz: Volvo C70 2.4
#39 LPG servis
Na ten slyším samé stížnosti.danillo píše:Wapos?ma.ra.xcii píše:Zdravím, já naopak hledám vhodný servis na Plzeňsku pro mojí c70 s VSI Prins.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
#40 LPG servis
Kluci nějaký dobrý plynař v Praze na seřízení Magic 4?
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#41 LPG servis
Lpg-Vanek.cz
Je dobrej a ja jsem snim spokojenej.
Je dobrej a ja jsem snim spokojenej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#42 LPG servis
Chlapi neporadil by někdo,kdo se trochu vyzná v nastavení LPG jednotky? S plynařema tady u nás je to problematický,v podstatě bych potřeboval poradit s jakou hodnotou pohnout,aby se spravil jeden konkrétní parametr,kterej rozsvěcí kontrolku motoru
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#43 LPG servis
Hmmm a co to rovnou uvest konkretne? Mam pocit, ze by Ti to zabralo +/- stejne pismenek, jako tohle nekonkretni...zedik píše:Chlapi neporadil by někdo,kdo se trochu vyzná v nastavení LPG jednotky? S plynařema tady u nás je to problematický,v podstatě bych potřeboval poradit s jakou hodnotou pohnout,aby se spravil jeden konkrétní parametr,kterej rozsvěcí kontrolku motoru
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#44 LPG servis
konkrétně s čím hejbnout,když jsou blbý dlouhodobý korekce..na benzin vše ok,s plynem to vyhazuje špatný long fuel trim.Můj předpoklad byl,že když je benzínová mapa ok,udělá se adaptace LPG jednotky a ta si data nahrabe z benzínu - bohužel to takhle zřejmě nefunguje tak prosím o osvětlení.V plzni už jsem vyzkoušel většinu plynařů a ty co se v tom hrabali to prostě nastavit neumí..těch pár co jsem ještě nezkusil má čas až koncem června .. jezdit se s tím dá,ale sere mě rozsvícená kontrolka motoru a taky palubní PC při zapojeném LPG ukazuje cca o dva litry vyšší spotřebu než je reálná..
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#45 LPG servis
Wapos jsi zkousel?
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#46 LPG servis
hele wapos špatná zkušenost - jejich největší starost když jsem u nich byl na dovozovej revizi byla dolejt do nádobky flashlube za pár stováků.O pár dní později koukám,že trubka z tý nádobky je asi o půl metru vedle zaslepená a není nikam připojená.Přímaz byl viditelně odpojenej.Takže po tomhle už nějak nemám důvěru
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#47 LPG servis
Vidis, a me tam zrovna pomohli, konkretne sestelovani vsech ruznych hodnot aby to jelo. Ale taky jsem na ne slysel rozporuplny recenze...holt jak se asi vyspi.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 164
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bílovice nad Svitavou
- Vůz: V50 D3
#48 LPG servis
Kdyby někdo hledal LPG servis , doporučím Vám DAROS PLUS s.r.o. v Brně Tuřanech.
Neděláme Prins,Magic a Lovtec
více https://www.autolpg.cz/
Neděláme Prins,Magic a Lovtec
více https://www.autolpg.cz/
_________________
Volvo V50 D3 MY2012 D5204T5 (152Kw)
Bylo:Volvo V40 T2 MY2013 B4164T4 (109Kw),Citroen Xsara picasso1.6Hdi(104kw),Nissan Almera2.2TDi(100kw),Ford Escort combi 1.8TD (85kw),Rover 618i(98kw),Renault Laguna 1.6i(100kw),BMW 325i(147kw),Citroen Xantia 1.9D(52kw),Vw Golf III 1.9TDi(81kw),Ford Orion 1.6D (1.8D+ turbo 75kw),Renault R5 GTE (72kw)
Volvo V50 D3 MY2012 D5204T5 (152Kw)
Bylo:Volvo V40 T2 MY2013 B4164T4 (109Kw),Citroen Xsara picasso1.6Hdi(104kw),Nissan Almera2.2TDi(100kw),Ford Escort combi 1.8TD (85kw),Rover 618i(98kw),Renault Laguna 1.6i(100kw),BMW 325i(147kw),Citroen Xantia 1.9D(52kw),Vw Golf III 1.9TDi(81kw),Ford Orion 1.6D (1.8D+ turbo 75kw),Renault R5 GTE (72kw)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#49 LPG servis
Nedá se mně nezeptat: jaký máte v současnosti vztah s panem Čadkem? Z doby, kdy to měl pan Čadek pod palcem, zde dodnes kolují děsivé historky.Lukyn1983 píše:Kdyby někdo hledal LPG servis , doporučím Vám DAROS PLUS s.r.o. v Brně Tuřanech.
Neděláme Prins,Magic a Lovtec
více https://www.autolpg.cz/
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 56
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
#50 LPG servis
Nejsem si jist, ale myslím, že p.Č. již není mezi námi?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek