Zdravím chlapi, prosím mám otázku včera při cestě z Brna mi zničehonic přestalo zabírat volvo(ztráta výkonu) šlápl jsem na plyn auto podřadilo ale nic se nedělo kromě toho, že byl slyšet motor předtím se mi nic takového nestalo. Nemá někdo tušení čím by to mohlo být počítač na přístrojovce nic nehlásil. Mám volvo xc 70, D5 AWD, 151kw, r. výroby 2011 v automatu. Docela jsem se lekl protože jsem se chystal předjíždět. Pak mně napadlo zastavit vypnout motor a znovu nastartovat a auto už jelo zase úplně normálně.
Asi bych to řešil jinak ale v úterý odjíždíme na dovolenou tak bych chtěl jenom vědět jestli hrozí něco horšího a nebo můžu jet. Díky moc za každou reakci docela mě tlačí čas a jsem z toho samozřejmě nervózní
_________________ Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Ahoj,přesně to jsem řešil začátkem roku, určitě zjistit diagnostikou,já měl přesně ty samé příznaky,palubka ticho jen při předjíždění to občas spadlo do nouzáku,jedeš 120 sešlápneš,auto podřadilo a nic.U mně to byly vadný snímače teploty u dpf filtru,výměna a byl klid.egr to být také může,ten jsem udělal off,protože nechci motor zanášet tím bordelem z výfukových zplodin.Jedno funkční čidlo,tuším to za DPF mám.Jinak jsem kupoval v cizině přibližně každé po 3000kč ,originál Volvo.u mně to ale ještě nekončilo,časem jsem zjistil že se mi zvedá hladina oleje v autě,tak jsem si nechal nahrát nejnovější software do auta ve Volvu,kde by to měla aktualizace trošku řešit( řízení dpf filtru apod,z toho důvodu ta zvedající se hladina oleje apod.)Stejně si myslím že tu hladinu oleje měly na svědomí také ty teplotní čidla,protože DPF nemohl pak správně fungovat.Tak pro začátek začni tím,že i ten olej si pohlídej. A už mám svatej klid...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) passport5 dne 13 srp 2017 16:10, celkem upraveno 1 x.
_________________ Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
během dneška to stejně nevyřešíš,já jezdil opatrně chvíli dál,ale pro klid určitě diagnostika,a pak se zařídit dál podle toho co na to VIDA.
david
poznámka ještě k tomu,že tě napadlo vypnout motor a pak jet dál: mě v tomhle případě stačilo jen zpomalit pod 100vku a pak zrychlit zpět a jelo to normálně... ale jak jsem psal,já bych po mé zkušenosti nejezdil,zvlášť když to budou ty čidla a dpf nebude správně makat.
_________________ Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Chlapi díky moc zítra jedu na diagnostiku a uvidím a ještě písnu kdyby to byl ten snímač klidně bych ho vzal zítra dopo dám vědět. Ještě jednou díky moc všem co odpověděli a podělili se o své zkušenosti
_________________ Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Na to je nějaká záslepka, kterou si prej nainstaluješ sám, ale ještě potřebuješ někoho z D5T5, který ti nainstaluje vhodný software, aby "vyřadil" egr.
Tak chlapi byl jsem s tím dnes ve Volvu a výsledek hlášení chyba P 217500 zůstala prý viset škrtící klapka přidal bych i foto pokud se mi to podaří přes ten phone je to takový krkolomný nicméně klapka vyčištěna a snad bude dovolená v klidu jinak moc děkuji Davidovi z Tábora s kterými jsem to dnes dopo řešil a ve spoustu věcech mi pomohl a poradil
_________________ Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici