Kotouče a náboje na předku po výměně bezezměny. Vyměnil jsem znovu zadky a vypadá to, že je klid. Najezdil jsem s tím zatím pár desítek km, ale začínám tomu věřit. Zadky se jako nový vyhřály od utažené ručky - pakny, ale nějak mi vše ukazovalo na předek. Auto teď pojede 1000 km. O víkendu poreferuju, jestli je to dobrý.hajnej píše:Koupím si tuhle opravnou sadu https://granex.cz/autodily/volvo/v70-ii/2-4-d5-awd-136kw/brzdovy-system/brzdovy-trmen?productId=412978
Změřím házivost nábojů, nechám stočit ty lehce jeté kotouče a pořídím nové desky. Uvidíme...
Neustále zvlněné kotouče XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9956
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Neustále zvlněné kotouče XC90
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9956
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Neustále zvlněné kotouče XC90
Trochu pozdě, ale přecehajnej píše:Kotouče a náboje na předku po výměně bezezměny. Vyměnil jsem znovu zadky a vypadá to, že je klid. Najezdil jsem s tím zatím pár desítek km, ale začínám tomu věřit. Zadky se jako nový vyhřály od utažené ručky - pakny, ale nějak mi vše ukazovalo na předek. Auto teď pojede 1000 km. O víkendu poreferuju, jestli je to dobrý.

Ještě jsem dnes jednou prohodil předky, které jsem měl ještě doma od posledně (stočené Brembo). Stále stejná vibrace, která je i při jízdě kolem +120km/h.
Vypadá to na něco jiného. Mechanik říká levé přední kolo. Disk, šrouby, pneu, tlumič. Proběhla i zběžná kontrola vůlí na poloosách a kardanu.
Tím chci říct, že si lidé mohou myslet, že mají špatné brzdy, ale může to být jinak a závada je jinde.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5849
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Neustále zvlněné kotouče XC90
Švára si tahle zapomněl na LP kole plastový středicí kroužek a vybrovalo mu to jen na dálnici.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9956
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Neustále zvlněné kotouče XC90
Mě ta vibrace zintenzivní při brzdění.Jakub Svoboda píše:Švára si tahle zapomněl na LP kole plastový středicí kroužek a vybrovalo mu to jen na dálnici.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9956
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Neustále zvlněné kotouče XC90
Takže kecám. Dnes jsem ujel 400km po výměně brzd a je to mnohem lepší, než předtím. Lehká vibrace tam je, ale nevypadá to na brzdy.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé