
díky
 
 
 
  
  
  
  
 
 
  
  
 
 :
 :
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=160870 píše:Guess it's quite pointless to add this expensive cruise control kit on a 2000€ car.
 
  
  
  
 Trochu mimo téma bych podotkl, že po jistých zkušenostech už nahlížím na některé Markovy kategoricky znějící výroky poněkud rezervovaně...Hary píše:Já vám teda nevím, vždy všichni uvádějí, ze staci dodat packu plus .něco a funguje.
Před několika měsíci jsem byl u Marry na sparovani dálky z jiného auta na mou msa 15.7, kdy jsme museli z volva získat za 500 pin k otevření této možnosti na diagnostice.
Při tom jsme zabrousil na téma tempomat a řekl mi, ze tam si to nechá volvo tvrdě zaplatit ,aby se to dalo diagnostikou povolit, asi 6k....... Nevím co je na tom pravdy, ale nechtěl bych jej zpochybňovat...
 
  )
 ) 
 
 
  x 1
 x 1 
 
 
  x 1
 x 1
 
  
  
  x 3
 x 3Návod krásný, ale bude spíš pro auta BEZ elektronického plynu. Pokud má auto eletronický plyn, pak je třeba (minimálně u C70) jen páčka a SW do budíků (pozor, u P80 není tempomat v motorovce, ale v centrální jednotce, která je v budících. Vše ostatní (čidlo spojkového a čidlo brzdového pedálu) mají auta MY99+ z výroby)kwiko píše:Vramci slabsej chvylky, som si o zmienenej prestavbe pre nazornost dovolil uverejnit zopar poznamok z dennicka, doplnenych foteckami z kalkulacky
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=16&t=9308

 
  
  x 3
 x 3 ( a samozřejmě ještě jednou díky za nahrání softu do Céčka a povolení tempomatu v jednotce
 ( a samozřejmě ještě jednou díky za nahrání softu do Céčka a povolení tempomatu v jednotce  )
 ) 
  
  
 - týká se všech posledních V70I, C70, V70XCI (tedy první auta s CANem) - SW se nahrává do jednotky CDM (která je jako jedno železo v budíkách DIM).chase píše:Pokud má auto eletronický plyn, pak je třeba (minimálně u C70) jen páčka a SW do budíků
 
 Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé