![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výměna obou výbojek. Trochu porod než to člověk vyndal(něco jako ježek v kleci
) ale povedlo se.Jedna začala blikat a při vyndání jsem zjistil že je prasklá.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak koukám, žes to vzal komplet nový. Eště furt ten regulátor stojí 1400? U mě to byl hlavní důvod, proč sem ho nekoupil.peter cz píše: ...altík opraven, zase dobíjíme
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já ho za ty prachy taky nekupoval (mám teda novější/jinačí provedení), uhlíky šly vyměnit, regulátor fungoval, tak jsem to neřešil. Jinak můj altík měl kroužky v podobném stavu a to má auto najeto "jenom" 250 000
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Online
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Regulátor stál 420, značka Cargo (prý na ně reklamace zatím neměli), kroužky 80, ložisko 120
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
dík za info. Takhle na foto tech 0,7mm vypadá hodně krutě. Nevim proč jsem z toho co mi napsal pochopil, že 0,07 ![Embarassed :oops:](./images/smilies/blush.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/blush.gif)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem před 14-ti dny přezul
Škoda, že nemůžu porovnat přechod ze 17" letních na 18", ale ze 17" zimních je to neskutečný. Auto se neskutečně uklidnilo a jak se teď dají projíždět kruháče...
Přechod na zimáky byl totiž hroznej. Obul jsem gumy o stejném rozměru jako letní na stejné disky a takovej sešup ve vlastnostech auta jsem vůbec nečekal. Dobrzďování v zatáčce znamenalo neskutečný vlnění auta a na kruháči mělo tendenci jezdit rovně. Teď je auto zase stabilní i když by vzadu mohly být tvrdší tlumiče. Naopak se trochu pocitově zhoršilo zrychlení a decelerace. Zřejmě jsou kola těžší a je to znát.
![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Přechod na zimáky byl totiž hroznej. Obul jsem gumy o stejném rozměru jako letní na stejné disky a takovej sešup ve vlastnostech auta jsem vůbec nečekal. Dobrzďování v zatáčce znamenalo neskutečný vlnění auta a na kruháči mělo tendenci jezdit rovně. Teď je auto zase stabilní i když by vzadu mohly být tvrdší tlumiče. Naopak se trochu pocitově zhoršilo zrychlení a decelerace. Zřejmě jsou kola těžší a je to znát.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
R design
Tak jsem V50 dopřál nové nášlapy pedálů R design (od dárce z AVdíly).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Michl dne 08 kvě 2017 16:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
-
Offline
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jasně, ze shořelé C30Volvo Polestar píše:Originaly?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=118&t=60016
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Skoda ze neshorela nejaka xc60 taky by se mi hodily...
-
Offline
- Příspěvky: 3022
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A teď to teprve pojede... ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Shořelou ne, ale totálek jsem tam pár už viděl.......Volvo Polestar píše:Skoda ze neshorela nejaka xc60 taky by se mi hodily...
-
Offline
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A pedaly si v nektere nevidel? ![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak do AVdílů napiš, jinak ty co jsem viděl, tak byli v automatu.
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 D5 120kw 2003
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
O víkendu vyměněn olej a filtry, s průplachem BG109(žádný rozdíl jsem nezpozoroval).
_________________
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Odpovědi se nedočkáš.
Psal jsem si o odkaz, který jsem poprvé přehlédl a bez reakce.....
Tak ti to tu písnu co jsem dostal za odpověď.
The device works on cars:
- XC70 with a hydraulic drive tailgate (up to MY2011 , chassis -104553),
- XC70 with an electro drive tailgate (starting from MY2011-, chassis 104554-),
- V70 with a hydraulic drive tailgate (up to MY2011 , chassis -190962),
- V70 with an electro drive tailgate (starting from MY2011-, chassis 190963-),
- XC60 electro and hydro drive tailgate .
Cost:
Device without warning tone 60 euro + 10 euro shipping = 70 euro.
Device with warning tone 70 euro + 10 euro shipping = 80 euro.
If you would like to purchase a device please email me your VIN number
or model and year of your Volvo.
I will contact you later and let you know how you can make a payment.
moduleorder@gmail.com
Device without warning tone 60 euro + 10 euro shipping = 70 euro.
PayPal payment:
http://paypal.me/moduleorder/70
Device with warning tone 70 euro + 10 euro shipping = 80 euro.
PayPal payment:
http://paypal.me/moduleorder/80
After payment, I will send module to your address and I will inform you track-number.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Tak ti to tu písnu co jsem dostal za odpověď.
The device works on cars:
- XC70 with a hydraulic drive tailgate (up to MY2011 , chassis -104553),
- XC70 with an electro drive tailgate (starting from MY2011-, chassis 104554-),
- V70 with a hydraulic drive tailgate (up to MY2011 , chassis -190962),
- V70 with an electro drive tailgate (starting from MY2011-, chassis 190963-),
- XC60 electro and hydro drive tailgate .
Cost:
Device without warning tone 60 euro + 10 euro shipping = 70 euro.
Device with warning tone 70 euro + 10 euro shipping = 80 euro.
If you would like to purchase a device please email me your VIN number
or model and year of your Volvo.
I will contact you later and let you know how you can make a payment.
moduleorder@gmail.com
Device without warning tone 60 euro + 10 euro shipping = 70 euro.
PayPal payment:
http://paypal.me/moduleorder/70
Device with warning tone 70 euro + 10 euro shipping = 80 euro.
PayPal payment:
http://paypal.me/moduleorder/80
After payment, I will send module to your address and I will inform you track-number.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Volvík dostal nový olej do převodovky a kladku s řemenem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dopísal som mu do TP alternatívne rozmery pneumatík, bo som mal len 15ky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To sis dělal sámHájčus píše:Volvík dostal nový olej do převodovky a kladku s řemenem.
![Shocked :shock:](./images/smilies/shok.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes som opravil zvukovú a tepelnú izoláciu v motorovom priestore. Pôvodná už bola fajne rozožratá nejakými veľmi šikovnými a usilovnými zvieratkami.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) IgorS dne 17 kvě 2017 19:06, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dobrá praceIgorS píše:Dnes som opravil zvukovú a tepelnú izoláciu v motorovom priestore. Pôvodná už bola fajne rozožratá nejakými veľmi šikovnými a usilovnými zvieratkami.
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tvoj brácho mal na dvore hlodavce?
![Yahoo! :Yahoo!:](./images/smilies/yahoo.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Yahoo! :Yahoo!:](./images/smilies/yahoo.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No, mě by zajímalo, zda-li je v kabině poznat nějaké znatelné ztišení?
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Teraz po naštartovaní musím kontrolovať či motor beží už len otvorením okna alebo dverí. Teraz už v interiéri nepočuť motor vôbec
Odpoveď je, že neviem. Sú to len dve hodiny, čo som to dokončil, neskúšal som s tým jazdiť a izolovanie zvuku na tom motore nebol môj cieľ. Hlavne mi šlo o to, že predtým to v tom motore bolo fakt škaredé. Drolilo sa to, sypal sa z tej výplne prach, odliepala sa krycia textília atď...
Myslím si, že sa to nejak stíšením poznateľne neprejaví.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/blush.gif)
![Yahoo! :Yahoo!:](./images/smilies/yahoo.gif)
Odpoveď je, že neviem. Sú to len dve hodiny, čo som to dokončil, neskúšal som s tým jazdiť a izolovanie zvuku na tom motore nebol môj cieľ. Hlavne mi šlo o to, že predtým to v tom motore bolo fakt škaredé. Drolilo sa to, sypal sa z tej výplne prach, odliepala sa krycia textília atď...
Myslím si, že sa to nejak stíšením poznateľne neprejaví.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tuším,že to auto poznávám;-)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé