Filtr sazí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D 2006
Filtr sazí
No každopádně teda nikdo neví o "poznávacím znaku" jak na pohled vyluštit zda auto (V50) má z výroby DPF nebo ne? Ale je tedy možné, že tam DPF nemám už z výroby, jestli to správně chápu, takže se nemusí jednat o žádný drastický zásah někoho předemnou....
Slyšel jsem, že u S80 (okolo 2002) se to poznalo podle plastového krytu motoru (šedá-má, černá-nemá)
Slyšel jsem, že u S80 (okolo 2002) se to poznalo podle plastového krytu motoru (šedá-má, černá-nemá)
_________________
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Filtr sazí
A kdybyste bydleli v kalifornii, tak byste se pomalu s dýzlama věšeli na stromy podél cest, protože tam chtějí kompletně zakázat provoz dýzlů bez filtrace. Výjimku tvoří auta s věkem 30+ nebo tak nějak. Fakt lahůdka.
Řešení je buď auto prodat a koupit novější, nebo za cenu cca pětinásobnou ceny auta ho nechat přestavět
Řešení je buď auto prodat a koupit novější, nebo za cenu cca pětinásobnou ceny auta ho nechat přestavět
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D 2006
Filtr sazí
hmm čeká nás krásná doba
_________________
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Filtr sazí
Reseni je koupit auto s vekem 30+
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Filtr sazí
Já sem zvedav na zimu, jak DPF dopadne. Pokud to auto přežije moje jízdy do práce, pár výletů 5-8let bez toho, aby se zesralo DPF, tak mě je to jedno jestli tam je nebo ne.
Zatím o něm nevím, auto funguje v pohodě.
Spotřeba město 6,5l/100km, krásná.
Ale stejně mě voní víc benzín. Naftu jsem koupil ze zvědavosti , chtěl jsem to zažít.
Čas ukáže jestli chyba nebo ne.
Zatím o něm nevím, auto funguje v pohodě.
Spotřeba město 6,5l/100km, krásná.
Ale stejně mě voní víc benzín. Naftu jsem koupil ze zvědavosti , chtěl jsem to zažít.
Čas ukáže jestli chyba nebo ne.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
Filtr sazí
Tak jsem koukal do vel. techničáku a nikde jsem tam zmínku o PDF nenašel ještě se kouknu v garáži na tu zadní nápravu jestli tam uvidím nádržku
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
Filtr sazí
Na stk ti nebudu kontrolovat sadze, ale co2. takze aj bez dpf prejdes v pohode. Jedine ze by odmontovali tlmic dpf a pozreli sa ci je tam. a ano vo vine je informacia ci ma mat auto dpf , alebo nie. Ak je osme cislo z vinu 5 tak by mal mat dpf.Gluteus píše:VIN by tu informaci (DPF ano/ne) mohl obsahovat. (?) Potom by to snadno zjistili i na STK, nebo ne? K tomu by si pak přiřadili, alespoň orientačně, požadované emise - a problém s odstraněným filtrem by mohl být na světě?
Jinak před nedávnem jsem tu zaregistroval inzerát na V50 (snad 2009?), která neměla DPF na zakázku, asi firemní flotila...
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Filtr sazí
No, prý i ty saze. Tedy až budou mít povinná měřidla, samozřejmě od schváleného dodavatele... (za jistě neuvěřitelné prachy)
Zatím jsem jen v bedně viděl nějakou "reportáž" jak zjistit zda auto má funkční DPF. Televizní odporník šáhl prstem do výfuku jednoho auta a prst byl čistý. Pak do výfuku druhého auta a měl prst od sazí....
Byla to pro mne dost neuvěřitelná reportáž a to autům nerozumím.
Zatím jsem jen v bedně viděl nějakou "reportáž" jak zjistit zda auto má funkční DPF. Televizní odporník šáhl prstem do výfuku jednoho auta a prst byl čistý. Pak do výfuku druhého auta a měl prst od sazí....
Byla to pro mne dost neuvěřitelná reportáž a to autům nerozumím.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Filtr sazí
Auto s DPF muze mit nakrasno uplne cerny koncovky jak kdyby jezdil na cerny uhli, to nic nedokazuje.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Filtr sazí
Právě, taky si myslím. Možná to platí prvních pár set km, ale co když proběhne regenerace DPF? To už musí výfuk vypadat jako u ostatních ropáků.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Filtr sazí
Přívě že ne, pokud DPF správně funguje, tak prostě saze lítat nemůžou.
Ale jelikož přece po těch 300tkm "ho mam furt v pohodě a nevim o něm", tak prostě čoudí.
Rakušáci takhle loví nejen čehuny. Začoudí ti auto a už tě staví a STK a chtěji bakšiš, velkej bakšiš.
Ale jelikož přece po těch 300tkm "ho mam furt v pohodě a nevim o něm", tak prostě čoudí.
Rakušáci takhle loví nejen čehuny. Začoudí ti auto a už tě staví a STK a chtěji bakšiš, velkej bakšiš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Filtr sazí
Tak s Rakouskými soudruhy PaCh nemám zatím zkušenost. Přiznávám dobrovolně a bez mučení že po ní ani netoužím. Ale jestli to tak opravdu je, tož to je teda mazec.
DPF co mám o něm načteno funguje ve dvou režimech.
Ten první=sluníčkový je ten co zadržuje a hromadí téměř všechny (objemově) saze. Ty nejmenší a nejškodlivější (v nano rozměrech) samozřejmě pouští dál. Tento režim je prý taky ten ve kterém se provádějí všechny ty eko-buzerační měření a testování.
V druhém=o kterém se cudně mlčí režimu, tedy v regeneraci to už ale vypadá úplně jinak. Hlavně po čase. Prvních pár regenerací asi možná ještě celkem sluníčkových bude. To se kurvítko musí těch mastných sazí kterými je zalepeno zbavit. A to se děje za vysokých teplot a co z výfuku v tu dobu leze nikoho nezajímá. o tom se nemluví. Ty regenerační procesy mají několik variant a úplně do hloubky je neznám.
Vím jen že jeden je založený na vstřikování nafty, která vzplane za podpory přídavného vzduchu asi ze sání (aby to dobře hořelo) a DPF prý v průběhu tohoto způsobu má přes 600 stupňů. Samozřejmě to má ještě další háčky. Mimo servisní režim, přes diagnostiku, musí být auto v pohybu(chlazení DPF vzduchem), mít nějaké optimální otáčky, zahřátý motor a dokud regenerace neskončí, tak nezastavovat. (info z Oplů)
Jedete si do práce a bum. Začne regenerace. Tak aby proběhla a vy si nezadělali na drahý problém, tak jedete, jedete, (prý to trvá jen pár desítek km). Nebo taky ne. Nenecháte regeneraci dokončit. Přijetete k práci a típnete to. Spousta aut ani nedává vědět že nějaká regenerace probíhá a každý si nemusí všimnout. Filtr je plný třeba na 70%. Nic se neděje. Takto to uděláte několikrát za sebou a filtr je na 90%+. Autu už se to nelíbí, ale ještě jede. Pak pro auto hurá, jedete na výlet někam dál a tak se sazí zbaví. Vyšluknou to ti za Vámi a Vy zase vyšlukujete ty ostatní před Vámi. Nebo taky ne, saze prostě už nevyhoří, auto jede. Sice trochu hůř, ale jede. A pak začne trucovat, že chce servis.
Jak funguje ta regenerace s močovinou nebo jinou kapalinou u Volv nevím. Snad by měla být o něco lepší. Jaké jsou další rozdíly nevím.
DPF co mám o něm načteno funguje ve dvou režimech.
Ten první=sluníčkový je ten co zadržuje a hromadí téměř všechny (objemově) saze. Ty nejmenší a nejškodlivější (v nano rozměrech) samozřejmě pouští dál. Tento režim je prý taky ten ve kterém se provádějí všechny ty eko-buzerační měření a testování.
V druhém=o kterém se cudně mlčí režimu, tedy v regeneraci to už ale vypadá úplně jinak. Hlavně po čase. Prvních pár regenerací asi možná ještě celkem sluníčkových bude. To se kurvítko musí těch mastných sazí kterými je zalepeno zbavit. A to se děje za vysokých teplot a co z výfuku v tu dobu leze nikoho nezajímá. o tom se nemluví. Ty regenerační procesy mají několik variant a úplně do hloubky je neznám.
Vím jen že jeden je založený na vstřikování nafty, která vzplane za podpory přídavného vzduchu asi ze sání (aby to dobře hořelo) a DPF prý v průběhu tohoto způsobu má přes 600 stupňů. Samozřejmě to má ještě další háčky. Mimo servisní režim, přes diagnostiku, musí být auto v pohybu(chlazení DPF vzduchem), mít nějaké optimální otáčky, zahřátý motor a dokud regenerace neskončí, tak nezastavovat. (info z Oplů)
Jedete si do práce a bum. Začne regenerace. Tak aby proběhla a vy si nezadělali na drahý problém, tak jedete, jedete, (prý to trvá jen pár desítek km). Nebo taky ne. Nenecháte regeneraci dokončit. Přijetete k práci a típnete to. Spousta aut ani nedává vědět že nějaká regenerace probíhá a každý si nemusí všimnout. Filtr je plný třeba na 70%. Nic se neděje. Takto to uděláte několikrát za sebou a filtr je na 90%+. Autu už se to nelíbí, ale ještě jede. Pak pro auto hurá, jedete na výlet někam dál a tak se sazí zbaví. Vyšluknou to ti za Vámi a Vy zase vyšlukujete ty ostatní před Vámi. Nebo taky ne, saze prostě už nevyhoří, auto jede. Sice trochu hůř, ale jede. A pak začne trucovat, že chce servis.
Jak funguje ta regenerace s močovinou nebo jinou kapalinou u Volv nevím. Snad by měla být o něco lepší. Jaké jsou další rozdíly nevím.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Filtr sazí
Tak se ty saze odtam pak asi teleportuji, nebo ja nevim co...Urvanej píše:Přívě že ne, pokud DPF správně funguje, tak prostě saze lítat nemůžou.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Filtr sazí
Dobřéé, Týýý.
Aspoň by to ale vysvětlovalo proč jsou ty kurvítka tak drahý. Teleportační technologie asi ještě není úplná masovka. Tuhle jsem viděl takové černé kolo pod výfukem moderního dieslu na parkovišti... asi pokaženej teleport.
Aspoň by to ale vysvětlovalo proč jsou ty kurvítka tak drahý. Teleportační technologie asi ještě není úplná masovka. Tuhle jsem viděl takové černé kolo pod výfukem moderního dieslu na parkovišti... asi pokaženej teleport.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D 2006
Filtr sazí
No jestli byla koncovka výfuku čistá a pod autem kolo, tak teleport fungoval, jen na špatný místo .
Pánové mám dost tady z těch komentů
Pánové mám dost tady z těch komentů
_________________
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Filtr sazí
Jo, a dříví a uhlí se komínem taky teleportuje do atmosféry???
Prostě filtr je má zachytit a následně na sobě spálit. Účinnost a úspěšnost takovýho filtru je závislá na mnoha faktorech.
Ty částice maji cca 50-100nm, takže všechny zachytit nelze, ale od toho tam je, to je bez diskuse. Když to i přes přítomnost filtru čoudí, tak je něco špatně.
Musíš se na ten filtr kouknout jako na kýbl, do kterýho se postupně sbírá uhlí, a když je kýbl plnej, tak ho nasypeš do kotle, spálíš a cyklus se opakuje.
Prostě filtr je má zachytit a následně na sobě spálit. Účinnost a úspěšnost takovýho filtru je závislá na mnoha faktorech.
Ty částice maji cca 50-100nm, takže všechny zachytit nelze, ale od toho tam je, to je bez diskuse. Když to i přes přítomnost filtru čoudí, tak je něco špatně.
Musíš se na ten filtr kouknout jako na kýbl, do kterýho se postupně sbírá uhlí, a když je kýbl plnej, tak ho nasypeš do kotle, spálíš a cyklus se opakuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Filtr sazí
Já mám z tohoto udělátoru celkový dojem že zápory převažují na všech stranách. Ať na té enviromentální, technické a i ekonomické. Vlastně mohu říct že čím víc se o tom dovídám, tím hůře se mi hledá na DPF/FAP něco pozitivního a nějak se mi vytrácí smysl.
Ale to se mi děje ve více věcech. Třeba u fotovoltaiky, větrníků, bioprdů, zákonů, norem, směrnic, mediálních témat, ...
Zřejmě čím jsem starší, tím jsem .. starší.
Ale to se mi děje ve více věcech. Třeba u fotovoltaiky, větrníků, bioprdů, zákonů, norem, směrnic, mediálních témat, ...
Zřejmě čím jsem starší, tím jsem .. starší.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Filtr sazí
Určo. Podle kouzelného číslíčka, tuším win se jmenuje. V autorizáku, možná v nějakém internetovém win dekoderu ... místní volvofilozofové/srdcaři jistě upřesní.
Můj tip je, že tam měl být z výroby na 100%.. tak buď prodej, nebo rozbij prasátko.
Můj tip je, že tam měl být z výroby na 100%.. tak buď prodej, nebo rozbij prasátko.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Filtr sazí
Rozhodně tam být může a nemusí ! Pozná se to myslím podle rozdělovací klapky na sání
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
Filtr sazí
Je bez DPFCudlx píše:Co jsem si zatím přečetl, tak už jsem narazil na pár vyjímek kdy tam filtr ještě kolem roku 2008 nebyl.Auto je už od výroby vedeno jako N1 a tam byla prý nějaká vyjímka. Každopádně jestli má někdo možnost to podle VIN ověřit budu vděčný YV1MW754182409047 Ještě mě napadlo jaký máte součinitel absorpce v techničáku? Prý s DPF filtrem by měla být hodnota pod 1 já mám 1.33.
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Filtr sazí
Gratuluji, máš Jackpot. Já bych štěstěnu ještě poškádlil jedním sloupečkem sportky, nebo losem.Cudlx píše:Co jsem si zatím přečetl, tak ....
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Online
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Filtr sazí
dobře
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Filtr sazí
A tady u toho motoru to poznas jako jak, ze zrovna regenerujes?jark píše:Ahoj, mám dotaz. Můj DPF regeneruje asi po 150 km během asi 5-10 km. Výfuk je čistý, spotřeba podle PP 4,5, olej neubývá, ani nepřibývá. Jezdím každých 14 dní 150 km v kuse, jinak město.
Četl jsem o delších intervalech. Je to u mně dobře, nebo špatně?
Dík.
J.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Filtr sazí
No jo, ale u tohodle motoru mas aditivum, nafta by se tam k regeneraci vubec pouzivat nemela. Za 4 roky sem zadny tyhle priznaky na tom motoru nevidel, nebylo tam poznat kdy regeneruju. A taky moc neverim tomu, ze poznas ztratu vykonu u regenerace, auto jelo porad stejne.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé