Jak to všechno začalo, přes felicii a další všemožné vozy jsem se nakonec dostal k tomu, že jsem měl půjčenou "firemní" S60 D5 2002 . Bylo to super poježdějí, oproti mému tehdejšímu Fiatu Stilo úplný pojízdný obývák. Druhý šéfik jezdil se starším Saabem 9-3 Aero. Tak to ve mě začalo hlodat a jednou před vánoci o zápočtovém období jsem jen tak vlezl na bazar a začal projíždět inzeráty. Ovliněný výše zmíněnými vozy jsem si koupil pod stromeček své první Volvo. Bohužel, v té době jsem toho o nich moc nevěděl a výbíral to, co vypadalo super. Takže nakonec to byla V50, 2005, 2,0D z německa, po prvním majiteli, v bazaru stála četstvě ( klasické pohádky bazaristy). Ale když byly přece měněné vstřikovače, bylo to v černy a hlavně ty krasný 18" kola, nešlo to nevzít. To se psal rok 2011. Za následnující 4 roky jsme spolu spokojeně natočili přes 100 000km, uviděli skoro celou Evropu až jednoho dne se v autě pokazilo v podstatě všechno. Odpovídalo to popisům tu na fóru a obecně na netu co se může stát. Oprava drahá jak blázen, ale nakonec auto zpojizdněno a momentálně už přes rok je u nového majitele a já rád že se mi doma uvolnilo místo. Každopádně i jako stěhovák posloužilo více než dobře. Je tam naložený rozkladací gauč, dvě křesla, konferenční stolek a další hromada harampádí. Ale oproti letišti ve V70 je to takový junior




Loni, opět na Vánoce ( krasné dárky ) jsem zde na fóru narazil na odkaz z chronofóra že jeden jejich člen prodává V70 III. už asi 4 měsice obhlížel a hledal V70 / XC70. A ukázalo se něco, co je původem z ČR, druhý majitel, servisováno jenom v autorizaku a v T6R v solidní výbavě, D5 a manuálu. Zádkladní parametry co jsem chtěl byly splněny. K tomu velice solidní prodejce, před prodejem nechal auto zkontrolovat v Průhonicích, kde jsme se společně u vozidla s lidmi z autorizáku potkali a probrali co tam je a co není. Taková klasická koupě, že se najde závada, malý problem který tě neodradí od koupě ale máš argument, který ti trošku sníží cenu. Tak přesně to, tam nebylo. Jak servis tak VIDA nekonstatovala nic špatně ( naštěstí ) . Výhoda, že majiteli bylo oznámeno, že dostane firemní auto, tak se o toto do poslední chvíle staral jak nejlíp mohl a ne že by to už dál neřešil protože bude prodávat.
Jedná se MY2009 , první registrace 2010, původ ČR. D5 136kW@151kW ( úprava Polestar) , manuál. Ve výbavě navíc oproti standartu elektrický víko kufru, adaptivní tempomat, varování před kolizí, xenony, vyhřívané přední i zadní sedačky, AUX atd.






Postupně jak s ním jezdím tak začínám přemýslet jestli si tam nějaké věci nepřilepšit. Takže v brzké době se objednám ke klukům z D5T5 a uvidíme co se tam ještě zkrýva a co se dá rozumně přidat. Rád bych natáčecí xenony, v loketce AUX rozšírit o USB, případně iPod ( lightning ) a ideálně BT přehrávaní.K dokonalosti by mi pak už chyběl jenom bufík. jelikož s autem jezdí i partnerka a budeme stavět barák pod beskydama, je k něčemu asistent pro sjezd z kopce?




K nákupu jsem dostal všechny faktury a informace o servisech ( olej co 30k


Další aktuální vozidlo je sice NEvolvo, ale mály bobek, Aygo 2007. V této upravě ( F1




Když jsme vybírali V70, dostal jsem od kamarádů k narozeninám super kolečka, pak že se Volvo nevejde do Toyoty

